Trygve Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Mamma nekter meg å ha dyr Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Dette er min lille Trampoline Ikke større en en liten håndfull. Hun var omtrent 2 uker eller noe da jeg tok bildet. Det var i februar. Nå er hun større en Trampe som er et år eldre Endret 7. desember 2004 av shadowlands Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Her er et til Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Og er er Trampe også Edit: glemte bildet Endret 7. desember 2004 av shadowlands Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Åja, jeg elsker dem, men de er veldig glade i å spise gardiner og gnage på lister osv når de er inne Det er litt irriterende... Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Engelsk Cocker Spaniel kjennetegn. 35lbs er vel 16, 17 kilo, så jeg har en fullvoksen cocker Scarface^; fine hunder det der ja. Sånn lassie-rase. Border Collie, er det ikke? De skal vist være litt aggresive selv om de ser snille ut, hvordan er din? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Nja, det er Shetland Sheepdog, nesten det samme som collie (lassie hund), bare mindre (og søtere syns jeg ). Mot mennesker fins det ikke aggresjon. Men siden de er ganske små hunder så er de automatisk litt reserverte når de treffer nye folk. Noe som kan fort misforståes som aggresjon. Noen misliker barn, men det er bare hvis de har blitt behandlet dårlig av barn tidligere. Men det er vel ikke noe som er spesielt for rasen. De fleste hunder oppfører seg nok slik (vi har bare hatt Sheltier så jeg bør egentlig ikke si). Ellers er går de kjempe bra med barn og. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Tar med et bilde til jeg av min lille hund. Hun heter faktsik Lita! Navn som passer. (OBS!: bilde er 1280*1024 og er 303 KB stort) Endret 9. desember 2004 av darkX Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Her er familiens søte lille valpehund.... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Fikk Trampe (originalt navn) i går, 7 uker gammel. Bare tar han opp av buret og klapper han litt, så legger han seg på bordet. Sånn som på det bildet under, lå han i over 1 time i går, sovna til slutt Kanin er koselig!! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Kaniner er koselige dyr . Har katt n da og vet ikke helt om katt og kanin passer så fryktelig godt sammen. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Så nydelig (katten rett ovenfor) Lenke til kommentar
robB Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Er fra 2002 som dere ser. Lenke til kommentar
robB Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Prins som sover. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 søte dyr.. alle sammen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Så nydelig (katten rett ovenfor) "Seee! Den gjeiper til Afseth!" Så nudeli' atte. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Lille gutten var trøtt etter 5 timers fjelltur stakkars... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå