Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*tør ikke prøve å finne ut hvor mange " :love: " smilies det er her i tråden :p

Hehe, det kan jeg gjør noe med! For familiens siste tilskudd fortjener intet " :love: " ... Den styggeste J****EN jeg noen sinne har sett! Han har vokst seg til over 20 cm, og ser så skummel ut at jeg er redd for at KATTENE skal falle oppi akvariet og bli spist!! :scared:

 

Dette er Ulf.... :yucky:

post-63-1102282103_thumb.jpg

Lenke til kommentar
*tør ikke prøve å finne ut hvor mange " :love: " smilies det er her i tråden  :p

Hehe, det kan jeg gjør noe med! For familiens siste tilskudd fortjener intet " :love: " ... Den styggeste J****EN jeg noen sinne har sett! Han har vokst seg til over 20 cm, og ser så skummel ut at jeg er redd for at KATTENE skal falle oppi akvariet og bli spist!! :scared:

 

Dette er Ulf.... :yucky:

Jeg har prikk lik, min er vel 20-30 cm :D

Kongen i akvariet :cool:

Lenke til kommentar
EvoZ: Om det er alt den har ødelagt, er du en heldig mann. Listen over tapte verdier takket være #¤"#¤!! er lang og kostbar... Neste dyr: Hund

Katten min har ødelagt 3 ørepropper, 1 headset, stukket av med flere ting, laget tydelige riper i en chesterfield sofa, ødelagt trekket på flere tekstilmøbler, ødelagt en hel stol (sparket av flere deler på den), sitt eget halsbånd og mye mer.

 

Hadde også en hamster som ikke kostet mer enn 100kr. Den lille fyren ødela et orgel til 10-15.000 kr!

Endret av superseven
Lenke til kommentar
EvoZ: Om det er alt den har ødelagt, er du en heldig mann. Listen over tapte verdier takket være #¤"#¤!! er lang og kostbar... Neste dyr: Hund

Katten min har ødelagt 3 ørepropper, 1 headset, stukket av med flere ting, laget tydelige riper i en chesterfield sofa, ødelagt trekket på flere tekstilmøbler, ødelagt en hel stol (sparket av flere deler på den), sitt eget halsbånd og mye mer.

 

Hadde også en hamster som ikke kostet mer enn 100kr. Den lille fyren ødela et orgel til 10-15.000 kr!

Først: hvem her tror hunder ødelegger MINDRE enn katter?!?! :roll:

 

Og når vi snakker om dyr som liker å ødelegge ting... Hva med vegger....?? :eek:

post-63-1102283065_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Hadde også en hamster som ikke kostet mer enn 100kr. Den lille fyren ødela et orgel til 10-15.000 kr!

Jeg skjønner ikke at noen vil ha en hamster engang. De små skadedyra er jo ikke moro i det hele tatt, stygge er de også.... alt de gjør er å løpe i det teite hjulet sitt. Aller helst midt på natta sånn at folk ikke får sove. Hamster er IKKE et kjæledyr etter min mening, mer en gnager du har som pynt i et bur en eller annen plass, som akvarium og fisker.

Lenke til kommentar

wow svær Cocker Spaniel! Naboen sin er på størrelse med en katt, den er veldig liten for sin rase, men den der var jo svær :wow:

masse pels antar jeg...

hehe, den er ganske stor ja. Er en engelsk cocker spaniel, 5 år. Han veide 17,5 kilo sist vi veide ham. Han har kanskje et kilo i overvekt, men ikke noe i faresonen. Han får mye trim :).

 

Pelsen vokser som bare det. Man må klippe han ellers blir det bare en stor dott.

Lenke til kommentar

hehe, den er ganske stor ja. Er en engelsk cocker spaniel, 5 år. Han veide 17,5 kilo sist vi veide ham. Han har kanskje et kilo i overvekt, men ikke noe i faresonen. Han får mye trim :).

 

Pelsen vokser som bare det. Man må klippe han ellers blir det bare en stor dott.

 

 

HOHO!! Min Border Collie veier 15 kg! Og den er jo en del større en en cocker!! Hehehe... :lol:

Lenke til kommentar

Hey! Tattovering på han og greier. :thumbup:

 

Hehe kor mye er det cocker egentlig skal veie (gjennom snitt)

 

Min santoz veide 28kg ved 8mnd så har eg ikke vært og veid han men eg tipper han veier ca 32-33kg nå.

 

BC/husky blandingen til min søster veiere vel ikke mer enn 13kg eller noe men pokker kor sterk hun er! :wow:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...