potetskrell Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 tor_erik: evil! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 En av mine katter: Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Min hund: *digge Boarder Collie* Den der var jo råfin! Har alltid ønsket meg en slik, tror det blir det når jeg flykter fra heimen. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Folk er hundegærne på dette forumet altså! En kamerat sin. Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Her er Bira igjen! Hun er bare 10 mnd, så det ligger ikke noe vekt i kløven hennes. Men hun ser sterk ut da!! Verdens fineste hund!! Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Her er Bira igjen! Hun er bare 10 mnd, så det ligger ikke noe vekt i kløven hennes. Men hun ser sterk ut da!! Verdens fineste hund!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) M-lady: Hehe hun ser fin ut ja. kor gammel er hun blitt nå? Fin border der oppe og irsk setter. Edit: OMG eg er blind!! Endret 2. desember 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Finner jeg kamera kabelen skal dere få snart se den søøøteste pusen noen sinne Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Fant bilde av den gangen jeg kjøpte et fuglebur i presang til en venninne. Smitt & Smule hadde bare ett mål for øyet - å kommer seg inn i dette buret! Rare katte-pelser... Endret 3. desember 2004 av M-lady Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Mer bilder: Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hiver ut et bilde av "Frank" som er ca. 55 centimeter lang, og har vært i akvariet i halvannet år. Blitt ganske tam, og dietten består stort sett av reker og Mort, når det er å oppdrive: Digg fisk du har! Fisker med stor munn er stilige, den der minna meg om en tegneserie-fisk! Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 *lukte på linse* Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Jeg vill også slenge på et bilde av skildpadde gjengen min nei feil bilde, dere vill vell ha bilde av ossen de var før jeg mistet de i dass eller ? de var i allefall sånn her Endret 4. desember 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 OOO, så søt. har samme type. men min er en good del større (5 år gammel) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Og enda et: Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Corax!Verdens beste hund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå