Black Star Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Skogskatt? Ligner på mine foreldres katt, Virre, som er halvt skogskatt Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Skogskatt? Ligner på mine foreldres katt, Virre, som er halvt skogskatt hehe, er nok bare en helt vanlig kjempenydelig huskatt Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 http://purloin.net/jpeg/katta_ole.jpg[/img_] søt katt Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Har ikke orket å se igjennom hele tråden, men virker som det er MYE katter her! Her er mitt "Kjæledyr" om du vil, også kjent som Lucifers høyre hånd etter at han pisset på kontaktstykke til Pc`n min og kortsluttet faenskapet og for å toppe det hele av tygde han istykker høytalerne til pc`n Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) *Unødvendig bildequote fjernet av mod,* Ser at katten din også liker seg godt på badet ja. Min pleide å sove i badekaret før (uten vann såklart) og drikker av dusjen etter at folk har dusjet. Den sover omtrent over alt og når den var liten sov den oppe på gardinstangen i stuen, men nå er den for feit og stor så nå sover den i sofaen og på tv'n. Har selv 3 katter, en Norsk skogkatt + noe annet (nesten renraset), en skilpaddefarget perser og en spraglete alltslags gatemiks Har ikke bilder siden jeg har ny pc uten noe særlig på og så har jeg enda ikke fått kamera Er såklart litt hundemenneske og...liker alle dyr Har hatt boarder collie og bullmastiff (sånn stor med masse rynker) du med ilderen: katten min tygde i stykker headsettet mitt :!: (heldigvis bare noe billig dritt) Endret 28. november 2004 av el-asso Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 en hund som heter gromit(kaller han bare grom) bilde Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 oppps glemte nesten wallace(chinchilla) bilde Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 EvoZ: Om det er alt den har ødelagt, er du en heldig mann. Listen over tapte verdier takket være #¤"#¤!! er lang og kostbar... Neste dyr: Hund Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 chinchillan til lillebroren min har ødelagt 3 linkkabeler+ gromit(hund) har ødelagt en lampe og minst 50 sokker. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 EvoZ: Om det er alt den har ødelagt, er du en heldig mann. Listen over tapte verdier takket være #¤"#¤!! er lang og kostbar... Neste dyr: Hund hehe...den listen er fryktelig lang vannvittig mange par sokker VANNVITTIG mange stoltrekk har gått med til kvessing av klør SINNSYKT mye vinduspynt En scannner til pc'n ++++++++++++++++ ++++++++++++++++ ++++++++++++++++ men ellers er den snill Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Litt svinn må man rekne med.. Når katta kommer opp i senga om morgene og legger snuten opp mellom puta og hodet ditt, _da_ er det verdt å ha katt Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Katt har jeg og... bwahahaha, lookit my hax0r catz0r Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Den katta der ser ikke helt mentalt staibil ut Sikkert en jævel til og fragge. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) http://img119.exs.cx/img119/8861/ff-DSC00043.jpg R.I.P. Endret 2. desember 2004 av Ø.B. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 2. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2004 Håhå nice blikk på den katta tor_erik :!: Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 2. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2004 Mitt søte lille marsvin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå