Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Norske lover går for langt når det gjelder hunder nå om dagen.. Forby slike raser, hvorfor det? Det er jo ikke hunden sin feil at eierne er noen j*vla blodkåte folk som bruker hunden sin til slikt! At det er mulig sier jeg bare.

Å bruke hunden sin til noe slikt er helt vanvittig spør du meg, jeg klarer ikke å sette ord på det. Hvis jeg hadde sett en hund angripe min hund så hadde jeg nesten satt livet på spill for å redde den, den er akkurat som en 'bror'..

post-63-1101070731_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner godt ka du mener uberhunter. Santoz er som min "sønn" :p Nei men han er en del av familien og eg vil gjøre ka som helst for å redde han fra whatever situasjon. Schæfer hannen der er rå! Han ser veldig mektig ut i forhold til andre schæfere. :love:

 

Edit: Var fine ører på den ser eg. Ikke så runde som de pleier å være.

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Hund + snø =  :love:

Snøballkrig med hunden :thumbup:

:w00t:

elsker og ha snø(løs snø) krig med den gamle hunden min :love:

Da jeg desverre flytta fra nord-norge så gav jeg den til bestefar, og han elsker mika(hunden)

slenger med et bilde.

vi tror det er en schæfer blanda med buhund,

han er litt lubben da^^

edit: ingenting er som og komme til nord-norge igjen, for da blir mika vild når han ser meg :D

og skal lukte på meg, og leke.

han er vel 6 år nå tror jeg..

:love: MIKA :love:

 

edit2:flere bilder her: http://www.home.no/lpezster/MIKA(hunden)/

Endret av BUNDY
Lenke til kommentar

 

Din SnowDog og kameraten min sin hund er to hunder jeg vil vurdere å skaffe meg når jeg flytter hjemmenfra
Var ganske fin RR'n ja. Men rasen som eg har kan man desverre ikke lovlig lenger. Som folk vet så har enkelte kriminelle idioter brukt denne hunden til hundekamper og angrepshund og du vet jo kordan det er her i norge. Istendefor å gå etter de så har de like greit forbudt hele rasen og blanding av disse. De som har amstaff kan ha den til den dør men er ikke lov å sette valper på de eller importere. Desverre. :(

Det er det hverste jeg har hørt! :cry::mad::(

Jeg skjønner jo egetnlig hvorfor de har satt et slikt forbud, etter det du sier.. men uanett er det jævlig! :cry:

Lenke til kommentar
De som har amstaff kan ha den til den dør men er ikke lov å sette valper på de eller importere. Desverre. :(

Det er det hverste jeg har hørt! :cry::mad::(

Jeg skjønner jo egetnlig hvorfor de har satt et slikt forbud, etter det du sier.. men uanett er det jævlig! :cry:

Det er vel for å forhindre at denne typen hunder blir avlet for at de skal brukes i hundekamper. Helt grei dyrebeskyttelse dette, for selv om noen vil bruke de som "kosedyr", så er det alltid noen som vil utnytte denne hunderasen til kriminelle handlinger som går ut over dyrene selv. Derfor ; For disse hundenes skyld, er jeg glad denne hunderasen er forbudt.

Lenke til kommentar
De som har amstaff kan ha den til den dør men er ikke lov å sette valper på de eller importere. Desverre. :(

Det er det hverste jeg har hørt! :cry::mad::(

Jeg skjønner jo egetnlig hvorfor de har satt et slikt forbud, etter det du sier.. men uanett er det jævlig! :cry:

Det er vel for å forhindre at denne typen hunder blir avlet for at de skal brukes i hundekamper. Helt grei dyrebeskyttelse dette, for selv om noen vil bruke de som "kosedyr", så er det alltid noen som vil utnytte denne hunderasen til kriminelle handlinger som går ut over dyrene selv. Derfor ; For disse hundenes skyld, er jeg glad denne hunderasen er forbudt.

Joa, men når jeg bare ser på SnowDOG sin hund :love::love:

Lenke til kommentar
Joa, men når jeg bare ser på SnowDOG sin hund :love:  :love:

....så klarer jeg ikke tanken på at lignende hunder går gjennom ulidelige smerter som en følge av kriminelle handlinger. Forbyr man avl av disse hundene, så unngår man i større grad at disse hundene brukes til slike djevelske handlinger.

Er jo synd man ikke kan anskaffe en slik fin hund pga av noen få kriminelle bruker de i kriminelle hensikter..

Jeg mener det er feil vei å gå ved å forby hele hunderaser. Er jo uansett ikke noe problem for målbevisste kriminelle å smugle inn hunder i landet.

Eventuelt tar de i bruk andre hunderaser, og til slutt er alle hunder som er skumlere en Chiuaua forbudt..

Lenke til kommentar
Joa, men når jeg bare ser på SnowDOG sin hund :love:  :love:

....så klarer jeg ikke tanken på at lignende hunder går gjennom ulidelige smerter som en følge av kriminelle handlinger. Forbyr man avl av disse hundene, så unngår man i større grad at disse hundene brukes til slike djevelske handlinger.

Er jo for så vidt enig i det ja.. Men syntes det er forferdelig trist at slikt skjer i det hele tatt.. at noen kan gjøre noe slikt.. det fatter jeg ikke :cry:

Lenke til kommentar
Schæfer hannen der er rå! Han ser veldig mektig ut i forhold til andre schæfere.  :love:

Edit: Var fine ører på den ser eg. Ikke så runde som de pleier å være.

Takk*smigret* :blush:

Syntes Santoz og er veldig fin jeg :D Sleng ut flere bilder!

*klappepåhunden*

Ja, fin hund du og har :love:

 

Og sleng ut flere bilder av dyrene deres da folkens :)

Lenke til kommentar
Det er vel for å forhindre at denne typen hunder blir avlet for at de skal brukes i hundekamper. Helt grei dyrebeskyttelse dette, for selv om noen vil bruke de som "kosedyr", så er det alltid noen som vil utnytte denne hunderasen til kriminelle handlinger som går ut over dyrene selv. Derfor ; For disse hundenes skyld, er jeg glad denne hunderasen er forbudt.

Vel synd du tenker slik men det som irriterer er at studier viser at selvom en hunderase blir forbudt så er det nesten KUN vanlige hundeeiere som blir påvirket men kriminelle uten problemer kan forsette med dritten sin uten å bli påvirket av forbudet. De kriminelle driver i undergrunnen tilåmed når amstaff var lovlig så for de er det ett fett om de er forbudt eller ikke siden ingen ser til de stakkar hundene som blir holdt i kjellere og brukt til kun å drepe hverandre. Dessuten er det snakk om veldig få tilfeller siden dette miljøet ikke er noe stort egentlig. De andre idioter som skaffer seg disse hundene for å bruke dem som vakthund kommer heller ikke til å bli påvirket og de kommer bare til å få seg en annen rase som gjør jobben bedre. Man ser allerede at de kriminelle idioter har begynt å skaffe lovlige raser som Amerikansk bulldog, Presa/dogo canario, Alano español, bullycuta, gullterr osv.... alle vet jo at før var rottweilere, dobermann, schæfere de fryktede populære vakthundene blant kriminelle.

 

http://www.pulse24.com/In_The_Raw/Raw_Vide...4/Video-5-2.asx

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...