Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehehe "smiler"? :wow:

 

:p

 

Søt han. Min "smiler" faktisk når han nettopp våkner og eg snakker til han.  :dontgetit:

Kalte det for et "smil" ja. Hehe.

Han var litt son små irritert på kameraet

Når du nevner det med smiling så er det helt sant! Hunder kan smile :) For på hytten til farmor og farfar er det en gård like ved og de har to gjeterhunder. Når jeg pleide å komme på besøk begynnte den ene å smile og loggre med halen.. Det samme gjorde den om han som eier den spurte om hun kunne smile i dag :dribble:

Lenke til kommentar
Hehe tidig. Vel siden det ble så mye snakk om santoz så skal eg nå gå ut og ta noen fine bilder av hunden.......KUN for dere!  :love:

 

 

:p

 

Bbl

Gleder meg :D

 

Har nå sett på alle bildene av hunden din. Får så lyst å hilse på den.. :p Bor du i bergen? :p

Endret av OSTEBU
Lenke til kommentar

SnowDog: Her er noen bilder som har vært i de første sidene av denne topicen av en hund til en kamerat av meg.. vet ikke om du husker de, men her er de:

http://www.home.no/xector/Diverse/P2200022_min.JPG

http://www.home.no/xector/Diverse/PC070011_min.JPG

 

Ganske fin den og :love: Ligner veldig mye på din, bare denne er kansje litt større :)

 

Din SnowDog og kameraten min sin hund er to hunder jeg vil vurdere å skaffe meg når jeg flytter hjemmenfra :love:

 

Mvh

 

Ostebu

Endret av OSTEBU
Lenke til kommentar

SnowDOG_ Kjenner du noen som har et ordentlig kamera du kunne fått lånt en ettermiddag? Eller lese deg opp på hvordan du kan bruke kameraet ditt bedre? Du har en fantastisk fin hund, men nesten alle bildene du poster av den er dessverre uskarpe. Det er VELDIG synd da selv jeg, som ikke en gang er spesielt glad hunder, synes Santoz er en fantastisk vakker skapning...

Endret av G2Petter
Lenke til kommentar
SnowDOG_ Kjenner du noen som har et ordentlig kamera du kunne fått lånt en ettermiddag? Eller lese deg opp på hvordan du kan bruke kameraet ditt bedre? Du har en fantastisk fin hund, men nesten alle bildene du poster av den er dessverre uskarpe. Det er VELDIG synd da selv jeg, som ikke en gang er spesielt glad hunder, synes Santoz er en fantastisk vakker skapning...

Takk takk. :love: *stolt "papa"* har desverre ikke noe skikkelig kamera (låner faktisk hp320 av svogeren) så bedre bilder kan eg umulig ta. Etter en oppgradering av pc så blir det digital camera på meg (s5500) :love:

 

 

Din SnowDog og kameraten min sin hund er to hunder jeg vil vurdere å skaffe meg når jeg flytter hjemmenfra
Var ganske fin RR'n ja. Men rasen som eg har kan man desverre ikke lovlig lenger. Som folk vet så har enkelte kriminelle idioter brukt denne hunden til hundekamper og angrepshund og du vet jo kordan det er her i norge. Istendefor å gå etter de så har de like greit forbudt hele rasen og blanding av disse. De som har amstaff kan ha den til den dør men er ikke lov å sette valper på de eller importere. Desverre. :( Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...