Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe ja han ser litt ambull ut men han så mer amstaff ut på dette bildet ja. Han var fin!

 

Hehehe bestilte nettopp for fra olivers og de kommer og leverer nå om noen minutter så spurte fyren som skal levere ka slags hund eg hadde så svarte eg at det var amstaff og han spurte om eg gadd å ta han med ned så han kunne se på han. :p:love:

Lenke til kommentar
ja..

bare synd at min ikke er så veldig kosete..

men det skjedde plutselig noe med den, så den ble noe eksremt kosete, men det avtar gravis desverre :(

Er de syke, søker de trøst og kos hos menneskene de eier. Husker en katt jeg hadde (ble borte for halvannet år siden :cry: ). Hun fikk urinveisinfeksjon, og til hun ble bra var hun utrolig klengete. Hun var vanligvis ganske kosete, men lå aldri på fanget og slikt, men da skulle hun være på mitt fang hele tiden, og flyttet seg ikke med mindre jeg løftet henne bort når jeg måtte gjøre noe annet.

Lenke til kommentar

synd at katten ble borte, jeg vet hvordan det føles...

 

hm..

vel, hun hadde klart å finne, + å lage hull på en sånn pose med kuler i et par dager før det skjedde, men hun er ikke på langt nær så kosete nå lenger (heldigvis?)

i morges eller i går morges, så våknet jeg med at katta holdt på med å klore istykker hånda mi som hang ned utenfor sengekanten...

Endret av the coolkid
Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor hundene våre oppfører seg slik som dette når vi kommer hjem, men de bare MÅ ha kjeften full av votter, hansker, sokker, aviser, nøkler etc. De ser først etter hvem som kommer, så stikker de av og stapper alt de kan finne i kjeften før de kommer løpende mens de brummer, se selv:

Raring

 

Den eldste er ganske så lydig, og reagerer straks jeg roper, men den yngre er litt mer rampete, og er på dette bildet helt i sin egen verden, samme hvor mange ganger jeg ropte for å få den til å vise ansiktet sitt på bildet :):

Ulydig?

 

 

De heter forresten Citrus og Figo, 2 Golden Retrievere (som forøvrig er ganske hvite, skjønn det den som kan)

 

Bildene er tatt for 10 måneder siden

Herrefred, hundene dine ligner på en prikk de som jeg hadde for 4år siden ca.

 

Den elste som hadde helt lik brun farge som din, levde til han ble 13-14 år.

 

Den yngste var også prikk lik din hvite... Han ble også 12-13 år ca..

 

 

 

Savner dem!! :cry:

 

Håper foreldrene mine kjøper hund igjen!!

 

Nå har vi en kanin, skaffer bilde senere..

 

 

 

 

R.I.P. Vipp & Caro

Lenke til kommentar
rodhesian ridgeback du har snowdog? tanta mi driver "opdrett" av slike. og de er så SØTE!

Hehe nei har Amerikansk Staffordshire Terrier aka Amstaff men når han var valp trodde enkelte at han var Rhodesian ridgeback. Hihi. :p

 

Uberhunter: Høhøhø tispen vet sin plass og ligger på gulvet mens "mannen" i huset har sofaen? :p :!:

 

Edit: De var skjønne begge 2. :love:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
rodhesian ridgeback du har snowdog? tanta mi driver "opdrett" av slike. og de er så SØTE!

Hehe nei har Amerikansk Staffordshire Terrier aka Amstaff men når han var valp trodde enkelte at han var Rhodesian ridgeback. Hihi. :p

 

Uberhunter: Høhøhø tispen vet sin plass og ligger på gulvet mens "mannen" i huset har sofaen? :p :!:

 

Edit: De var skjønne begge 2. :love:

Har du bilde av hunden din? :love:

Jeg har en kamerat som har en slik rodhesian ridgeback og den er så fin, ligner veldig på den hunden du har i avataren din :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...