Tåkefyrste Skrevet 9. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor hundene våre oppfører seg slik som dette når vi kommer hjem, men de bare MÅ ha kjeften full av votter, hansker, sokker, aviser, nøkler etc. De ser først etter hvem som kommer, så stikker de av og stapper alt de kan finne i kjeften før de kommer løpende mens de brummer, se selv: Raring Den eldste er ganske så lydig, og reagerer straks jeg roper, men den yngre er litt mer rampete, og er på dette bildet helt i sin egen verden, samme hvor mange ganger jeg ropte for å få den til å vise ansiktet sitt på bildet : Ulydig? De heter forresten Citrus og Figo, 2 Golden Retrievere (som forøvrig er ganske hvite, skjønn det den som kan) Bildene er tatt for 10 måneder siden Endret 9. oktober 2004 av apollox Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) LOL! Kan tenke meg gjester lager sånn tryne o_O når de ser velkomst komiteen. Endret 9. oktober 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2004 Neeeei så søte de er. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) LOL! Kan tenke meg gjester lager sånn tryne o_O når de ser velkomst komiteen. hehe, ja det hadde vært noe. Problemet er at minstemann bjeffer noe voldsomt til gjester (ikke for å skremme, han er bare så utrolig glad når det kommer besøk), og klarer ofte å oppmuntre den største til å gjøre så også. Ting for å ha i munnen henter de kun etter de har sett at det er en av oss i familien som kommer hjem... Hunder er rare og morsomme skapningner edit: btw. Noen ganger kan et bad være skikkelig Hærlig Andre ganger, ikke fullt så morsomt Endret 9. oktober 2004 av apollox Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2004 En stund siden eg postet her nå. Her er santoz med beste venninen sin. Flere bilder her: http://home.no/santoz/Bilder/ Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2004 hehe, søt de der... jeg synes bare de ser så voldsomt skummel ut... men sikkert skikkelige kosehunder allikevel Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Her er undulaten våres ( Har ikke funnet navn enda ): EDIT: Leif Endret 13. november 2004 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. november 2004 Rapporter Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Legger nytt bilde av vofsen som koser seg ute i snøen. Syns bildet ble kul/fin. Edit: "Gærningen" baki der er nevøen min. Endret 18. november 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. november 2004 Rapporter Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Hvem er gærningen bak der? EDIT: Pent bilde forresten, søte voffsen Endret 18. november 2004 av kaiern Lenke til kommentar
robB Skrevet 18. november 2004 Rapporter Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Søte Santoz Har et bilde av min når den smiler her: Lo meg skakk når jeg såg det bilde når jeg hadde tatt det. :!: Endret 18. november 2004 av robB Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. november 2004 Rapporter Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Hehehe "smiler"? Søt han. Min "smiler" faktisk når han nettopp våkner og eg snakker til han. Edit: Chs89: Nydelig bilde av vofsen din. HUNDER ER BEST...ALLER ALLER BEST!!! Endret 18. november 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 18. november 2004 Rapporter Del Skrevet 18. november 2004 Min hund: (golden retiever) Lenke til kommentar
robB Skrevet 18. november 2004 Rapporter Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Hehehe "smiler"? Søt han. Min "smiler" faktisk når han nettopp våkner og eg snakker til han. Kalte det for et "smil" ja. Hehe. Han var litt son små irritert på kameraet Endret 18. november 2004 av robB Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 19. november 2004 Rapporter Del Skrevet 19. november 2004 her et mitt "kjeledyr" Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. november 2004 Rapporter Del Skrevet 19. november 2004 Ene katten Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 19. november 2004 Rapporter Del Skrevet 19. november 2004 Hunter liker å være fin på bilder... Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 19. november 2004 Rapporter Del Skrevet 19. november 2004 Briller må også prøves... Lenke til kommentar
Dummie Skrevet 19. november 2004 Rapporter Del Skrevet 19. november 2004 Mine søte små. Zoe 13 mnd, og Immi,snart 3 år Tatt med Crapcam Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. november 2004 Rapporter Del Skrevet 19. november 2004 Mine søte små. Zoe 13 mnd, og Immi,snart 3 år Tatt med Crapcam Næhmen....... En amstaff og en.....Amerikansk bulldog? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 19. november 2004 Rapporter Del Skrevet 19. november 2004 her er kattpusen min når den var Ny: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå