akristina92 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Han heter Prins! http://www.forvirra.com/upload/img/robB_bilde10.jpg http://www.forvirra.com/upload/img/robB_bilde11.jpg Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg har ikke noe kjæledyr, men jeg skal snart (i januar) få en Briard. Det er en ganske stor hund med en del pels, skal klippe den ganske kort. Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 mine to småjenter.. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Denne yndige lille skapningen heter Jenna og runder snart en måned, og hun er generelt en veldig glad liten hundevalp selv om hun ser litt trist ut her. Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Denne yndige lille skapningen heter Jenna og runder snart en måned, og hun er generelt en veldig glad liten hundevalp selv om hun ser litt trist ut her. http://home.no/lotr86/hundevalpen.jpg Noe av det søteste jeg har sett på lenge... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Næmen...... så skjønn!!! En husky valp? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Næmen...... så skjønn!!! En husky valp? Jupp, Alaska Huskey! Noe som egentlig tilsier at hun er en salig blanding.. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Den sløve katta mi nok en gang: Har måtte gi den bort til mor nå iogmed jeg flytta på hybel, den liker seg godt i dokkevogna til søstern! Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg har ikke enda men skal få i januar! Det er en Briard og den skal hete Brix. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg har ikke enda men skal få i januar! Det er en Briard og den skal hete Brix. Så utrolig skjønn. Blir de store? Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Har ingen kjæledyr nå, men her er Rasmuss som desverre ble syk og døde Morsom fugl, oppførte seg mer som en hund. Kvittra og var kjempeglad når du kom hjem, kom når du plystra osv. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 heh.. stilig bilde det siste der... skulle ønske katta mi kom når jeg plystra.. av og til venter hun ved døra når jeg kommer hjem da.. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Bikkja mi som sover! Enda et gammelt bilde: Endret 1. oktober 2004 av razh0r Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Jeg har ikke enda men skal få i januar! Det er en Briard og den skal hete Brix. Så utrolig skjønn. Blir de store? Ja, de blir ganske store iallefall og får langt hår.... Men det skal klippes til litt lenger en den på bilde der! Den er veldig sjelden i Norge, så vi bestiller fra Sverige. Ble stormforelska i den når vi var på FOD-Gården (Foreningen For Omplassering Av Dyr) og så var det noen som hadde dumpa 6 eller 8 sånne valper på veien bare! EDIT: Skal faktisk bort på FOD nå! Endret 2. oktober 2004 av xerminx Lenke til kommentar
XonatoR2k Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 her har dere mine.. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Har ikke noe dyr Men har to brødre, teller det? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Katta mi er ute nå, skal ta bilde når den kommer inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå