Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke sjelden at hunder respekterer katter mer etter det første møtet. Katter har en genial forsvarsmekaniske med å klore hundene på snuten om hunden går til angrep... ihvertfall de tøffeste kattene. Da hyler hunden stygt da (går nok mest på stoltheten, men dog).

 

Til pass for de slemme hundene det... :-)

En katt vi hadde for noen år siden hadde fått kattunger, og en av nabohundene bestemte seg for å løpe etter katten vår et par dager etter dette. Det skulle den ikke gjort, for istedet for å stikke av, hoppet katten rett på hunden og begynte å klore etter øyenen til hunden! Har aldri sett en hund stikke av så fort :ermm:

Lenke til kommentar
Er ikke sjelden at hunder respekterer katter mer etter det første møtet. Katter har en genial forsvarsmekaniske med å klore hundene på snuten om hunden går til angrep... ihvertfall de tøffeste kattene. Da hyler hunden stygt da (går nok mest på stoltheten, men dog).

 

Til pass for de slemme hundene det... :-)

En katt vi hadde for noen år siden hadde fått kattunger, og en av nabohundene bestemte seg for å løpe etter katten vår et par dager etter dette. Det skulle den ikke gjort, for istedet for å stikke av, hoppet katten rett på hunden og begynte å klore etter øyenen til hunden! Har aldri sett en hund stikke av så fort :ermm:

Katteungen vår skremte nabonhunde....

ganske morsomt å se på... hunden er X ganger større katten...og mye høyrere...

så katten går UNDER hodet til hunden, ser opp og frest... hundne piver of stikker av :D

 

btw. Vi har fått oss en king charles spaniel valp!!!! :):)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Bergetun: Nydelig valp. :love: Hvilken rase, hvor gammel er den?

:dontgetit: ser vel at det en skjønn liten schæfer valp?!

Hunden min bryr seg heldigvis ikke om katter. Når han har vært løs om natten på tur og han får øye på en katt så bare snuser han videre og dritter i det. Like greit da eg slipper å måtte løpe etter hunden. :!:

 

Her er en video istedenfor bilde. http://home.no/santoz/Movie/Santoz_Springpole.avi

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Her er den søøøte pusen miiin:

 

http://www.cpp.no/lotheladus/HPIM0048.JPG

 

:love:

Ser nøyaktig ut som Tussi... katten min som forsvant for ett år siden. Vet ikke hva som skjedde med henne, men vi bor ikke så langt fra en ganske sterkt trafikert vei.

 

Jeg har jo flyttet hjemmefra da (fire-fem år siden), så hun ble boende hjemme hos foreldrene mine. Men vi har hatt henne helt siden 1993. Ble altså borte i fjor... hun var en fantastisk god katt... savner henne :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...