lperik Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Bilde av katten min. (Sara) : Og bilde av ilderen til fruen. (Qi) : Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Så mange som har katter. Jeg elsker katter. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Katter er de beste dyrene på jord! Take that SnowDOG_!!! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Jeg fersket katten min i en litt uheldig situasjon. BUSTED! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Katter er de beste dyrene på jord! Take that SnowDOG_!!! Det syns hunden min også! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Bikkja og katta mi er da ihvertfall venner de da Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 /me får et sykt bilde i hodet sitt hvor hunden til SnowDOG_ er mindre vennlig med katta til ZkedaR. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 Er ikke sjelden at hunder respekterer katter mer etter det første møtet. Katter har en genial forsvarsmekaniske med å klore hundene på snuten om hunden går til angrep... ihvertfall de tøffeste kattene. Da hyler hunden stygt da (går nok mest på stoltheten, men dog). Til pass for de slemme hundene det... :-) Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 Marco: Harry og Sivert Lenke til kommentar
likferd Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 Er ikke sjelden at hunder respekterer katter mer etter det første møtet. Katter har en genial forsvarsmekaniske med å klore hundene på snuten om hunden går til angrep... ihvertfall de tøffeste kattene. Da hyler hunden stygt da (går nok mest på stoltheten, men dog). Til pass for de slemme hundene det... :-) En katt vi hadde for noen år siden hadde fått kattunger, og en av nabohundene bestemte seg for å løpe etter katten vår et par dager etter dette. Det skulle den ikke gjort, for istedet for å stikke av, hoppet katten rett på hunden og begynte å klore etter øyenen til hunden! Har aldri sett en hund stikke av så fort Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 ace_ventuora: Åssen rase er bikkja di? kjempefin Lenke til kommentar
Purify Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Bergetun: Nydelig valp. Hvilken rase, hvor gammel er den? Endret 7. september 2004 av Purify Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 @bergetun: Harry er HEEEELT lik min katt Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 (endret) http://img36.exs.cx/img36/218/milo.jpg Så en katt for noen sider tilbake som var helt lik denne her litt stort bilde men Edit: side 37, P-in-P sin katt. #EDIT av moderator - Fjernet IMG taggene, da bildet var for stort. Du kan gjerne resize det til ca. maks 600x450 eller lignende, og legge det ut igjen hvis du vil. Endret 8. september 2004 av Afseth Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Er ikke sjelden at hunder respekterer katter mer etter det første møtet. Katter har en genial forsvarsmekaniske med å klore hundene på snuten om hunden går til angrep... ihvertfall de tøffeste kattene. Da hyler hunden stygt da (går nok mest på stoltheten, men dog). Til pass for de slemme hundene det... :-) En katt vi hadde for noen år siden hadde fått kattunger, og en av nabohundene bestemte seg for å løpe etter katten vår et par dager etter dette. Det skulle den ikke gjort, for istedet for å stikke av, hoppet katten rett på hunden og begynte å klore etter øyenen til hunden! Har aldri sett en hund stikke av så fort Katteungen vår skremte nabonhunde.... ganske morsomt å se på... hunden er X ganger større katten...og mye høyrere... så katten går UNDER hodet til hunden, ser opp og frest... hundne piver of stikker av btw. Vi har fått oss en king charles spaniel valp!!!! :) Endret 7. september 2004 av TLZ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Bergetun: Nydelig valp. Hvilken rase, hvor gammel er den? ser vel at det en skjønn liten schæfer valp?! Hunden min bryr seg heldigvis ikke om katter. Når han har vært løs om natten på tur og han får øye på en katt så bare snuser han videre og dritter i det. Like greit da eg slipper å måtte løpe etter hunden. :!: Her er en video istedenfor bilde. http://home.no/santoz/Movie/Santoz_Springpole.avi Endret 7. september 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 Bra han ikke er slem mot katter da, de har da ikke gjort han noe. Jeg liker hunder nesten like godt som katter for å ha det sagt, ca. 0.001mm forskjell Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Hkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk Endret 9. januar 2008 av Nicklas Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 Her er den søøøte pusen miiin: http://www.cpp.no/lotheladus/HPIM0048.JPG Ser nøyaktig ut som Tussi... katten min som forsvant for ett år siden. Vet ikke hva som skjedde med henne, men vi bor ikke så langt fra en ganske sterkt trafikert vei. Jeg har jo flyttet hjemmefra da (fire-fem år siden), så hun ble boende hjemme hos foreldrene mine. Men vi har hatt henne helt siden 1993. Ble altså borte i fjor... hun var en fantastisk god katt... savner henne Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 verste jeg kan tenke meg er at en av kattene mine blir borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå