razh0r Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Stilig bikkje darkX! Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Våres hund Truls har begynt å vise samme symptomer som forige hunder våres Rusken hadde før vi fikk bekreftet kreft. Mye håravfall og dårlig apetit. Truls skal på undersøkelse den 30 August hos dyrelegen. Håper virkelig ikke han også har kreft Dere får unskylle evntuelle skrive feil med at ei 0,7L flaske Finlandia reduserer skrive evnene betydelig! Lenke til kommentar
MsTwigi Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Javel da... så får jeg henge meg på kjæledyrposten... Mitt lille nurk heter Baccus. Han er en Norsk Huskatt og det snilleste og mest kosete lille kattepusen ever. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Pent bilde av Baccus! Fin pus og selve bildet synes jeg var bra. *savner min egen katt* Lenke til kommentar
MsTwigi Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Takk... Han er ikke så veldig fotogen egentlig. Tror jeg bare var heldig akkurat der. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Synes det ble ganske bra med mørk bakgrunn og på det håndkleet/ teppet der Hadde jeg hatt hjemmeside oppe og gå skulle jeg ha vist noen biler av katta hjemme selv Lenke til kommentar
MsTwigi Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 hehe... tenkte jeg skulle legge ut et bilde til da. Det er av han når han var kattunge. Synes det er et utrolig nydelig bilde selv. På bildet er han ca.3mnd. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Digger de nysgjerrige, store øynene som kattunger har! Enig, fint bilde det der. Hmm, jeg har vel noe hjemmeside hos start.no tror jeg, får sjekke der... Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Kan poste noen bilder av pusen vår, "Baileys" : Han satte seg opp selv, så ble nødt til å ta bilde Endret 3. september 2004 av ZprMario Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Dette er Rambo, katten som lekte utenfor vinduet til rommet mitt og som jeg gav litt mat også stakk den aldri og nå bor den her. Den ligger uti naborommet og sover på varmtvannstanken akkurat nå. Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Her er Naste (Border Collie) Endret 4. september 2004 av Lars Anders Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Tenkte jeg skulle poste litt dyrebilder jeg har tatt på jobb i løpet av sommeren, de er IKKE kjeledyrene mine. Et mannedyr sniffer et damedyr i rompa. Lekkert Et par skilpadder har seg med noe jeg tror er en krokodille. En liten ape sitter og spiser Et par forvokste marsvin Giraffer spiser blader Zebraer henger på sletta. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Jobbet i Dyreparken eller noe? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Jobber i dyreparken ja. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Dette er Rambo, katten som lekte utenfor vinduet til rommet mitt og som jeg gav litt mat også stakk den aldri og nå bor den her. Skikkelig bra gjort! ALLE dyr fortjener et hjem! (bortsett fra edderkopper da, HATER EDDERKOPPER! Mi katt, Anselmo!!! (ikke spørr hvorfor han heter det! ) Endret 6. september 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 [iC' date=06/09/2004 : 20:36] Dette er Rambo, katten som lekte utenfor vinduet til rommet mitt og som jeg gav litt mat også stakk den aldri og nå bor den her. Skikkelig bra gjort! ALLE dyr fortjener et hjem! (bortsett fra edderkopper da, HATER EDDERKOPPER! Men det hjemmet er IKKE dyreparken! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 (endret) [iC,06/09/2004 : 20:36] Dette er Rambo, katten som lekte utenfor vinduet til rommet mitt og som jeg gav litt mat også stakk den aldri og nå bor den her. Skikkelig bra gjort! ALLE dyr fortjener et hjem! (bortsett fra edderkopper da, HATER EDDERKOPPER! Men det hjemmet er IKKE dyreparken! Edderkopper brukes fortsatt som kjeledyr i mange hjem!! EDIT: Enda et bilde av Anselmo: Endret 6. september 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Har hund, katt, 4 kaniner og noen fisker. Tar hunden her : Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Her er ett meget nylig bilde av katta mi, Kali, som ligger på sofaen min og vasker og oser seg noe enormt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå