hylo Skrevet 2. august 2004 Rapporter Del Skrevet 2. august 2004 trenger du url? Mener du at du trenger noen som kan hoste? hvis ja så send den til mailen eg gir deg via pm. Sendte mail nu. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. august 2004 Rapporter Del Skrevet 2. august 2004 Her er hunden til hylo. Tispen heter ronja og er en ?kelpie?. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. august 2004 Rapporter Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Her er hunden til hylo. Tispen heter ronja og er en ?kelpie?. Det er en Welsh Corgi. Den er rå.... Edit: takk for at du posta snowdog! Endret 2. august 2004 av Hylo Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. august 2004 Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 Ganske lenge siden denne tråden ble startet, men siden jeg har skaffet digitalkamera så tenkte jeg, jeg måtte slenge inn noen bilder jeg også Dette her er min søte, snille og svært høffelige katt! Og dette er en krabat som lånte dusjen vår i går natt! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Nye bilder tatt idag. Svogeren kjøpte seg Mju410 eller Stylus410 som den blir kalt i usa og eg skulle da ta noen test bilder og da blir seff hunden skutt på. Her sitter han så fint og peser pga varmen: Dritt bra kvalitet på bildene selvom eg ikke stilte inn for å få bedre kvalitet. Edit: Legge merke til kor nydelige ørene hans er blitt. Teipen gjorde sussen!! Endret 8. august 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 Hehe, tok et morsomt bilde av fiskene mine Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 minner meg litt om kysse-gurami Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 Nye bilder tatt idag. Svogeren kjøpte seg Mju410 eller Stylus410 som den blir kalt i usa og eg skulle da ta noen test bilder og da blir seff hunden skutt på. http://home.no/snowdog/bilder/Nye%20bilder...oz_headshot.jpg Her sitter han så fint og peser pga varmen: http://home.no/snowdog/bilder/Nye%20bilder...ce_poseture.jpg Dritt bra kvalitet på bildene selvom eg ikke stilte inn for å få bedre kvalitet. Edit: Legge merke til kor nydelige ørene hans er blitt. Teipen gjorde sussen!! Det der en en flott, flott hund. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 minner meg litt om kysse-gurami hehe, jeg hadde det før, de kysset aldri Send inn bilder av dine fisker da Jonki! Lenke til kommentar
chil Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 Nye bilder tatt idag. Svogeren kjøpte seg Mju410 eller Stylus410 som den blir kalt i usa og eg skulle da ta noen test bilder og da blir seff hunden skutt på. http://home.no/snowdog/bilder/Nye%20bilder...oz_headshot.jpg Her sitter han så fint og peser pga varmen: http://home.no/snowdog/bilder/Nye%20bilder...ce_poseture.jpg Dritt bra kvalitet på bildene selvom eg ikke stilte inn for å få bedre kvalitet. Edit: Legge merke til kor nydelige ørene hans er blitt. Teipen gjorde sussen!! Det der en en flott, flott hund. er ikke det sånn afrikansk løvehund? min far hadde en sått SYKT SYKT sterk Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 Takk takk. Chil: Nei han her er en amerikansk staffordshire terrier. 9mnd gammel. Hadde din far rhodesian ridgeback? Eller afrikansk boerboel? Rhodesian Ridgeback Afrikansk boerboel Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. august 2004 Rapporter Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Får legge opp noen bilder jeg også, da Arcus (rått navn, eyh?): » I regnet 1 » I regnet 2 » Huh? Hva skjer der borte da? Han er 5 1/2 år, og er en blanding av flat coated retriever og Skotsk fårehund. Tur/kosehund Rasmus: » Blir du med å leke? » Hmm.. » Litt søvn må også til... Han er ca. 7 år (tror jeg), og er en Border Collie. Utdanna lavinehund (søk på vinteren) og også ruinsøkshund (tror jeg) Edit: Retta en link. Endret 2. desember 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Aaaw! Den border collien var dritsøt! *stikke av med* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 (endret) Her er hunden til M-lady og vofsen heter Bira.....tror eg. Som vi ser er det en skjønn BC valp. Edit: leif Endret 10. august 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 ]http://home.no/jonki/akvariebilder/DSC00597.JPG hehe nice Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Idag var eg som sagt og badet. Tok med meg digicam og tok noen bilder mens santoz drev med såkalt "springpole" Han begynner å få teken på det. Trener ikke med det enda siden han bare er valp men bare litt innimellom så han liker det. Svømmingen går tregere å trene med siden han ikke tør helt enda. Anyways: Legg merke til muskel gruppen over ryggen baki. De er "nye" som har begynt å tyte ut. Han begynner å bli en kraftkar. Siste bildet er han fornøyd. Hehe Det er en gammel bukse eg brukte der. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 ]http://home.no/jonki/akvariebilder/DSC00597.JPG hehe nice takker Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 10. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Takk til SnowDog som postet for meg. Ja, jenta mi heter Bira og er et halvt år på bildene som ble tatt i sommer. Hun er en rolig og avbalansert border collie, som elsker kosedyr og sengen sin... Målet er vel å få begynt litt "ordentlig" med lydighet, ta sikte på bronsemerket først og ta det derfra. Vil også trene litt på agility og spor etterhvert. Hva er dine planer for Santoz SnowDog? Siden du "bygger" ham så stor? Lenke til kommentar
piit Skrevet 10. august 2004 Rapporter Del Skrevet 10. august 2004 Smirre koser seg i skyggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå