SnowDOG_ Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 Hvis han skal på utstilling så må eg det. Ja Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 Beklager, men det synes jeg er ganske direkte veldig teit. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 Haha det kom ikke som noe sjokk akkurat. Jaja Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 Så lenge dyret (i dette tilfellet Snowdogs hund) ikke har vondt av det, så ser jeg ikke noe galt i det. Personlig synes jeg dyreutstillinger er ganske dumt, like dumt som missekåringer på TV (bortsett fra at missene vil det selv), men tror ikke dyr har vondt av det om det er det de har levd opp med og er vant til. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 Eg skal bare ta han med for å se kordan han gjør det i forhold til andre av samme rasen. Bare for gøyt liksom. Anyways tok noen nye bilder idag. Her er han med min søsters border collie/husky blandings tispe på 5år. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 For ett søtt par :-) Ja, greit å ta hunden med på utstilling en sjelden gang i blant, så lenge det ikke blir årsaken til at man har hund. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 Han ser mer eller mindre hysterisk morsom ut på det site bildet der, med den teipen på øra. :!: Men Amerikansk Staffordshire Terrier er mye finere med rosenbærende (var det det du kalte det?) ører enn uten, det finnes det ikke tvil om. Anyways, her er et bilde av bikkja mi på fisketur for en stund siden. Posta det i RPP, men den er jo stengt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 Fanget den en fisk? Damn! Skjønn vannhund. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 Ser ut som en pinne... Lenke til kommentar
Purify Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 Ti poeng til Gef. Hun var med meg på fisketur. (Jada, jeg vet at kurven er stor som faen, engangstilfelle.) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 Fargen på hunden til snowdog er kjempefin Trodde det var en fisk hunden til purify hadde fanget også Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Hvis han skal på utstilling så må eg det. Ja Normalt at man må tape ørene. Det gjorde jeg på Zeus også når den var liten. Derfor har den slike ører som dette nå. Zeus Hadde man ikke gjort det, hadde den hatt hengende "slafs" ører. Er akkurat begynt å voks av seg valpe tendensene nå. Før var den glad i alt å alle, men nå er den mer reservert. Er mye mer på vakt, å vokter over sine egne noe veldig. Kødda litt med en kammerat for å se, å når jeg begynte å lekesloss reiste han bust å flerret tenner til kammeraten min med en gang. Måtte bare slutte. Tør ikke tenke på hva som hadde skjedd hvis det var en fremmed jeg hadde sloss med. Her er ett bilde av han å broren sin Zeus & Zeb Zeus er nå snart 2 år gammel å veier 65kg. Han er sinnsykt mye større en normale dobbermennner. De har en normalvekt på ca 45kg. Han er ikke feit, han er rett å slett bare ekstremt stor å kraftig. Stakkars jævler som prøver å bryte seg inn her :!: PS. Veldig fin bikkje du har der SnowDog Endret 25. juli 2004 av JimRamse Lenke til kommentar
piit Skrevet 26. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2004 Mye tekst. Syns den ligner på de hundene i Resident Evil. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2004 Eg skal bare ta han med for å se kordan han gjør det i forhold til andre av samme rasen. Bare for gøyt liksom. Anyways tok noen nye bilder idag. Her er han med min søsters border collie/husky blandings tispe på 5år. http://home.no/snowdog/bilder/Nye%20bilder...toz_chelsea.jpg http://home.no/snowdog/bilder/Nye%20bilder...oz_chelsea2.jpg Teip på ørene? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 26. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2004 Mye tekst. Syns den ligner på de hundene i Resident Evil. Ikke rart siden det er samme rase Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2004 Teip på ørene? Les forrige side. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 27. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2004 Katta har nettopp fått unger, så kan vel hive inn noen bilder: Er vel rundt 2-3 uker gamle nå, fått øyne for ikke lenge siden og kan ikke gå skikkelig ennå. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 27. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Awww.... så søte de var.... EDIT **** Awww... er ment pent... vet ikke helt hvordan jeg skal si det ellers. Endret 27. juli 2004 av Carrox Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2004 Jimramse: Om jeg skulle hatt hund så hadde det blitt Dobberman på meg. For en nydelig skapning. Tror jeg ville hatt en kuppèrt en da. T.L: aaaaaw, dyreunger er verdens vakreste skapninger. Menneskebabyer har INGENTING å stille opp med. Mens vi fremdeles ser ut som inntørkede svisker så er de ute og utforsker. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2004 aaaaaw, dyreunger er verdens vakreste skapninger. Menneskebabyer har INGENTING å stille opp med. Mens vi fremdeles ser ut som inntørkede svisker så er de ute og utforsker. :!: Nei, ingen tvil om at mennesket er utrolig trege til å utvikle seg i forhold til dyr. Men til gjengjeld så utvikler vi oss mer, og lever lenger enn de fleste andre dyrearter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå