Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge dyret (i dette tilfellet Snowdogs hund) ikke har vondt av det, så ser jeg ikke noe galt i det. Personlig synes jeg dyreutstillinger er ganske dumt, like dumt som missekåringer på TV (bortsett fra at missene vil det selv), men tror ikke dyr har vondt av det om det er det de har levd opp med og er vant til.

Lenke til kommentar

Han ser mer eller mindre hysterisk morsom ut på det site bildet der, med den teipen på øra. :!: Men Amerikansk Staffordshire Terrier er mye finere med rosenbærende (var det det du kalte det?) ører enn uten, det finnes det ikke tvil om.

 

Anyways, her er et bilde av bikkja mi på fisketur for en stund siden. Posta det i RPP, men den er jo stengt.

 

Nora3.JPG

Lenke til kommentar
Hvis han skal på utstilling så må eg det. Ja

Normalt at man må tape ørene. Det gjorde jeg på Zeus også når den var liten. Derfor har den slike ører som dette nå.

 

Zeus

 

Hadde man ikke gjort det, hadde den hatt hengende "slafs" ører.

 

Er akkurat begynt å voks av seg valpe tendensene nå. Før var den glad i alt å alle, men nå er den mer reservert. Er mye mer på vakt, å vokter over sine egne noe veldig. Kødda litt med en kammerat for å se, å når jeg begynte å lekesloss reiste han bust å flerret tenner til kammeraten min med en gang. Måtte bare slutte. Tør ikke tenke på hva som hadde skjedd hvis det var en fremmed jeg hadde sloss med.

 

Her er ett bilde av han å broren sin

 

Zeus & Zeb

 

Zeus er nå snart 2 år gammel å veier 65kg. Han er sinnsykt mye større en normale dobbermennner. De har en normalvekt på ca 45kg. Han er ikke feit, han er rett å slett bare ekstremt stor å kraftig. :)

 

Stakkars jævler som prøver å bryte seg inn her :!:

 

PS. Veldig fin bikkje du har der SnowDog

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Jimramse: Om jeg skulle hatt hund så hadde det blitt Dobberman på meg. For en nydelig skapning. Tror jeg ville hatt en kuppèrt en da.

 

T.L: aaaaaw, dyreunger er verdens vakreste skapninger. Menneskebabyer har INGENTING å stille opp med. Mens vi fremdeles ser ut som inntørkede svisker så er de ute og utforsker.

Lenke til kommentar
aaaaaw, dyreunger er verdens vakreste skapninger. Menneskebabyer har INGENTING å stille opp med. Mens vi fremdeles ser ut som inntørkede svisker så er de ute og utforsker.

:!:

 

Nei, ingen tvil om at mennesket er utrolig trege til å utvikle seg i forhold til dyr. Men til gjengjeld så utvikler vi oss mer, og lever lenger enn de fleste andre dyrearter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...