Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Forrige helg var vi i borestrand og hundene lekte og koste seg så mye at vofsen min sovnet i sanden med hodet på tispen til en kompis. Vel han var så utslitt at eg begynte å grave han ned med sand uten at han reagerte på det. Sanden var god og varm. Bildene er tatt med mobilkamera.

 

 

Vofsen_495.jpg

 

Vofsen_2665.jpg

 

:love:

Lenke til kommentar

Har 2 hamstere, ene er gutt og heter Rambo, den andre, en jente og henter Pussamusa :D

Rambo er 2 og et halvt år gammel og det ser man :p

Pussamusa går på antibiotika nå, etter lungebetennelse som legen sa var vanskelig å lege..

1 dag etter var hun helt bra, hun er 1 år gammel :D

Grunnen til at hun heter Pussamusa er at hun pusser seg veldig (vasker) og musa er bare fordi det var litt kult (men hun er en hamster) :p

 

Det var mine 2 småttinger

Lenke til kommentar
Er det renraset gordon setter? Den var utrolig fin! Faktisk finere enn de eg har sett men ser ut som om den skulle være en vakker rottweiler/gordon setter blanding. Nydelig.

Jepp, det er det :) Mange som har greie på det sier at han kunnet vunnet mange priser om han ble med på noen utstillinger, men han liker mye bedre å være med på løpeturer i skog og mark, hvor han kan rulle seg i gjørma og skremme fugler! :cool:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Santoz_almost_9months.jpg

 

Dette bildet ble tatt isted da eg var ute og tok meg en røyk. Han begynner å utvikler kjeve musklene sine veldig bra nå. Han blir 9mnd 4august og er forsatt lite ferdig utviklet. Måtte binde han fast for å ta bilde for rakkeren står jo aldri stille. Lånt meg crappy digicam så det blir masse bilder framover. Han veier forresten 32kg nå. Morsomt å se utviklingen fra før.

 

Her er da han var 3 1/2mnd gammel.

http://home.no/snowdog/bilder/Nye%20bilder...am/IM000499.jpg

:love::love:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Hva har han på ørene hans? ser jo ut som sølv teip!

Vanlig hvit teip. Noen mener at det ikke nytter å teipe ørene hans fordi de er altfor stor og at de aldri kommer til å være stabile rosenbærende ører.

 

Haltan: Han hadde kost deg til døde. Men...han har begynt å vise noe sider som at f.eks knurrer mot ukjente om natten eller veldig tidlig om morningen. Kanskje alle de han har sett har vært fulle og han ikke liker det. Det er forresten veldig vanlig at hunden blir på vakt når det er mørkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...