ludvig Skrevet 25. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2004 Slenger ut noen nye bilder av katten min Amira: I farta etter å ha jage etter småfluer i blomster potter Amira i senga si Amira slapper av i et pledd Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juni 2004 Ser at de fleste har katt, hund eller fisk. Ingen har http://home.c2i.net/stephane/Anni.JPG Foresten, noen som vet om noen bra navn til de to ...Anders og Anniken?? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 Forrige helg var vi i borestrand og hundene lekte og koste seg så mye at vofsen min sovnet i sanden med hodet på tispen til en kompis. Vel han var så utslitt at eg begynte å grave han ned med sand uten at han reagerte på det. Sanden var god og varm. Bildene er tatt med mobilkamera. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 Haha, seriøst kult bilde det siste! Fin hund du har. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 Kule katter Mitt kjeledyr ser noe sånnt ut: Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 Har 2 hamstere, ene er gutt og heter Rambo, den andre, en jente og henter Pussamusa Rambo er 2 og et halvt år gammel og det ser man Pussamusa går på antibiotika nå, etter lungebetennelse som legen sa var vanskelig å lege.. 1 dag etter var hun helt bra, hun er 1 år gammel Grunnen til at hun heter Pussamusa er at hun pusser seg veldig (vasker) og musa er bare fordi det var litt kult (men hun er en hamster) Det var mine 2 småttinger Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 Er det renraset gordon setter? Den var utrolig fin! Faktisk finere enn de eg har sett men ser ut som om den skulle være en vakker rottweiler/gordon setter blanding. Nydelig. Lenke til kommentar
piit Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 Er det renraset gordon setter? Den var utrolig fin! Faktisk finere enn de eg har sett men ser ut som om den skulle være en vakker rottweiler/gordon setter blanding. Nydelig. Jepp, det er det Mange som har greie på det sier at han kunnet vunnet mange priser om han ble med på noen utstillinger, men han liker mye bedre å være med på løpeturer i skog og mark, hvor han kan rulle seg i gjørma og skremme fugler! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 Det der er uten tvil den fineste setteren jeg har sett. Pelsen var dødsfin! Vår golden retriever liker også å rulle seg i gjørma og jage opp fugler. Lenke til kommentar
piit Skrevet 4. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2004 Den er god å kose med. Men den liker ikke andre hanhunder så godt Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2004 Har 1 dverghamster. Gidder ikke russle bort for å ta bilde av den. Før hadde vi 2, så 20 og nå har vi 1 :/ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Dette bildet ble tatt isted da eg var ute og tok meg en røyk. Han begynner å utvikler kjeve musklene sine veldig bra nå. Han blir 9mnd 4august og er forsatt lite ferdig utviklet. Måtte binde han fast for å ta bilde for rakkeren står jo aldri stille. Lånt meg crappy digicam så det blir masse bilder framover. Han veier forresten 32kg nå. Morsomt å se utviklingen fra før. Her er da han var 3 1/2mnd gammel. http://home.no/snowdog/bilder/Nye%20bilder...am/IM000499.jpg Endret 25. juli 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 Hva har han på ørene hans? ser jo ut som sølv teip! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 Det er ikke en bikkje jeg vil møte i en trang bakgate, nei. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 Hva har han på ørene hans? ser jo ut som sølv teip! Vanlig hvit teip. Noen mener at det ikke nytter å teipe ørene hans fordi de er altfor stor og at de aldri kommer til å være stabile rosenbærende ører. Haltan: Han hadde kost deg til døde. Men...han har begynt å vise noe sider som at f.eks knurrer mot ukjente om natten eller veldig tidlig om morningen. Kanskje alle de han har sett har vært fulle og han ikke liker det. Det er forresten veldig vanlig at hunden blir på vakt når det er mørkt. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 hva er vitsen med teipen i det hele tatt? (trøtt) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 Sånn skal de se ut (rosen bærende) Sånn skal de ikke se ut: Men men noen andre mener eg skal forsette å gjøre dette siden ørene ikke er blitt fastere enda. Han har ikke vondt av det forresten. Ser bare litt sånn komisk van ejik ut. :!: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 Du teiper ørene på hunden for at de skal se sånn-og-sånn-ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå