Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hunder er som regel veldig selskapsyke  :yes:

Hunden min befinner seg alltid innen en 2 meters radius fra der jeg sitter eller oppholder meg, han er alltid med meg på do :)

Yup samme her. Eller han fikk være med inn på dass når han var mindre. Nå sitter han utenfor døren og småklinker. :laugh:

Lenke til kommentar
Zevs

 

Menneskets beste venn :)

:wow: Den var fin!! Har du importert han fra utlandet kuppert? Siden det ikke er lov å kupere hunder i norge?!

Er importert ja. Fra Belgia. Kuperte ører å hale på den.

 

En spesiell rase innen Doberman familien. Blir endel større. En vanlig Han Doberman blir ca 40 -> 45 kg tung. Denne veier 65kg, men har ellers helt lik kropp som en vanlig Doberman. Like spenstig å elegant. En STOR hund. Folk er litt redde den, ser jo gørr slem ut.

 

Snilleste hunden jeg har møtt, men så har den kjent meg hele livet sitt da. Er ca 2 år gammel nå, så den har litt valpe trekk over oppførselen sin enda. De ble hvis ikke helt voksne før de var over 3 år sa de der vi kjøpte den.

 

Note. Ville ikke vært den innbrudstyven som prøver å stjele noen hos oss ;)

Lenke til kommentar

Yndlingstråden min lever!!! :dribble:

 

Nå har jeg levert tilbake Afra, schæferen jeg bare skulle ha i et år. Året gikk utrolig fort, og jeg lærte en MASSE! Enegntlig skulle vi ikke ha ny hund før til neste sommer, men sjebnen ville det annerledes...

 

Derfor bor nå Bira hos oss, en boarder collietispe som er helt nydelig!! Men den er ganske annerleder fra schæferen, så det er en omstilling. Den er ihvertfall snill mot kattene, og det er bra!! :thumbup:

 

Bilde av lille pusen min...

Er den ikke søøøøt?

29379_2.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...