Aderlig Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 SnowDOG_: Catfight... Trukke det Aner ikke hvordan det kan ha skjedd. Den bare haltet rundt omkring, og et besøk hos veterinær viste at beintet hadde brukket tvert av. Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Ronja heter dette villdyret. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 http://home.no.net/pallof/bilder/untitled.JPGFin Flat coated retriever. :smile: Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg har en teit undulat som heter knøtte Skal prøve å fikse bilde. Jeg har veldig lyst på hund. En gang når jeg får mulighet så skal jeg ha en Norfolk Terrier, nydelig rase Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg har en teit undulat som heter knøtte Skal prøve å fikse bilde. Jeg har veldig lyst på hund. En gang når jeg får mulighet så skal jeg ha en Norfolk Terrier, nydelig rase En sånn en: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Her er mine to katter i tyskland. Har ikke noen bra bilder fra de jeg har her Bildet er noe stort så jeg gir dere stakkars 17" brukerene en link Yay - det kunne jo nesten vært mine to det! (Har en svart og en hvit, og den hvite ligner faktisk veldig!) Skal se å få smelt opp et bilde om en dag eller to! Den hvite har så blå øyer at man blir nesten redd Den hadde noen få sorte hår på magen når den var liten, noe som gjorde slik at den ikke ble albino. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg har en teit undulat som heter knøtte Skal prøve å fikse bilde. Jeg har veldig lyst på hund. En gang når jeg får mulighet så skal jeg ha en Norfolk Terrier, nydelig rase En sånn en: Jupp Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Victoria: 11 uker 6md Shanya: 3 år Dette er kattene mine. Er Hellig Birma rase. Er oppdretter av dem faktisk Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Sykt tøffe katter! Veldig blå øyer, det er best! Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Mye kattepuser her ja!! Dette er min framtidige hund: Kan du gjette rasen? Lenke til kommentar
eab Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Bikkja mi har mest pels uansett Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 takk takk Jeg elsker katter, det eneste de gjør er å spise, sove forskjellige plasser i huset og koser. Ikke no stress. Her er noen fler bilder som jeg hadde på på nett: http://home.no.net/hesp/ovn.JPG http://home.no.net/hesp/skinnstol.JPG og JA, den er så søt som bildene tilsier. Den er nå snart 3 år gammel, og meget liten av vekst.. å herregud så jævlig søt.... *smelte* Lenke til kommentar
xthal Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 takk takk Jeg elsker katter, det eneste de gjør er å spise, sove forskjellige plasser i huset og koser. Ikke no stress. Her er noen fler bilder som jeg hadde på på nett: og JA, den er så søt som bildene tilsier. Den er nå snart 3 år gammel, og meget liten av vekst.. så søt den er katta mi vekte meg klokka 05-06 om morgenen både lørdag og søndag sist helg, men man kan jo bare ikke bli sint på sånne små søte krek Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Mye kattepuser her ja!! Dette er min framtidige hund: http://home.no.net/wfroyen/zitahytta.jpg Kan du gjette rasen? Vel den kan være enten en pinscher eller en manchester terrier. Men etter størrelsen å dømme er det en manchester terrier. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 har 8kg katt då, men intet digitalkamera... men tøff er den jo.. nesten... sove-spise-vere ute-spise-sove........ Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Hondaen sine katter tar kaka her! Mon tro om de er hjemmekjære når de er ute og sånn? Vi hadde katt hjemme før, men de ble påkjørt 3-4 katter havnet i grillen på biler - taklet det dårlig... Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Tenker ikke quote bildet, men takk til skjevik for nytt wallpaper. .exe Lenke til kommentar
EC Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Et par av de andre "kjæledyrene" mine: (klikk for større) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå