Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Et par bilder av hunden min..

 

rufs1.jpg

rufs2.jpg

 

Han er snart to år gammel, og er blanding av collie og border collie.

Har akkurat lik rase selv :p Nyydelig hund!

schanko.jpg

Den heter Schanko, gutt, og er ikke dressert. Allikevel oppfører den seg om den skulle vært dressert :roll:

 

edit; jeg har forresten ikke blanding. jeg har ren border collie.

Endret av jallakim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@jallakim & SnowDOG_: Fine hunder :)

 

@jallakim: Kan se at din hund ikke har like spiss snute som min, dessuten har min mer "collie aktige" bein, spesielt forbeina. Jeg har inntrykk av at min ikke har like mye energi som rene border collier, han slapper av litt mer :)

Endret av Peterman
Lenke til kommentar
M-lady, katta di ligner noe sykt på min!!

Her er et (dårlig) bilde av den, skal prøve å få tatt et bedre senere...

Dennis.jpg

 

P.S: Bildet er tatt med mobil, så kvaliteten er ikke helt på topp  :thumbup:

 

Edit: stavet navnet ditt riktig  ;)

Jasså? Hvilken da? Ser ikke bildet ditt!!!

 

Det var en annen her også som hadde en katt som liknet min "smule". Et svært bilde av en mørk grå katt med masse pels..

 

 

Ellers har Afra (bikkja) blitt HD rønget nå, og hun fikk A (fri for HD) så da ser fremtiden som tjenestehund enda lysere ut! Det ser faktisk ut til at hun kommer til det svenske forsvaret! Det hadde jo vært litt kuult da... Mn bare litt, for da må vi levere henne fra oss... :cry:

 

 

Får dessverre ikke lagt ut bilde av henne på nettet nå, men jeg skulle gjerne lagt ut et oppdatert bilde av henne her... Det kommer nok! :hmm:

Lenke til kommentar
Nice! HD er noe dritt som forfølger hunder. Korfor skal hun bli forsvarhund? Kan du forklare?

Vel, det er ikke noen ide vi har kommet på, det har vært planen siden hun ble påtenkt!! Afra er egentlig ikke min hund, hun står fortsatt i oppdretters navn. Vi (scalpel og jeg) har vært fôrverter for henne i et år, siden hun var 10 uker. PLenen har hele tiden vært at hun skulle leveres tilbake for SÅ å selges til en som vil bruke henne i tjeneste.

 

Afra er nemlig av brukshund-linjer, så hun ser ikke ut som den "nye" typen med rompa i bakken, huner ganske firkantet og avlet fram sånn at hun skal bli sterk og frisk. OG det er hun!! :yes: Grunnen til at vi har henne i et år er fordi folk som skal trene hunder ofte ikke "gidder" å ha dem som valp med alt det innebærer. Da kjøper de heller en ettåring som ikke tisser inne, ikke biter på ting og er voksen nok til å lære "skikkelige ting".

 

Nå er året vårt snart omme og oppdretter leter etter noen som vil kjøpe henne. En fyr i forsvaret ved Gøteborg har meldt sin interesse. Opprinnelig var det planlagt at politiet skulle ha henne, men jeg (som kjenner bikkja) tror ikke hun er sterk nok til det. En mørkredd politihund...? :roll:

 

Jen mener oppdretter bør selge henne til noen i tollvesenet for hun ELSKER å spore og jobbe med snuten. Men vi får se.. Trist blir det uansett! HAr allerede begynt å tenke på en ny hund, en litt mindre en som ikke er SÅ interessert i katter. Skal si det er livlig her til tider... Så kanskje det blir en toller, en dansk-svensk gårdshund, en islandsk fårehund eller noe likende på oss etterhvert? :shrug:

 

Ny hund blir det hvertfall!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...