Tåkefyrste Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Her er gutta igjen... Figo på 1,5år og Citrus på 3år: Og Citrus med beret'n min, koser seg visst.. (lol): Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Her er en liten oppdatering. Siden det har vært så nydelig ute har eg knipset en haug med bilder. Giår der han lekte med en tau og pinne. Dette er idag for ikke så lenge siden. Var oppe med nippedalen og gikk langs det fine vannet som ligger der oppe. Han vokser fort! Ser ikke så valpete lenger. Er allerde på standard størrelsen til en tipse og han er bare 4mnd og 2uker Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 "Æ scher at du har fått dæ ein kamphojnn!" Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Søte gnagere/fjækre. Hadde en slik hamster engang. Lenke til kommentar
Twennie Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Her er lille Border Terrier-nurket vårt. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Ingen som har Labrador retriver her da? dem er stilige dem! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Her er lille Border Terrier-nurket vårt. åhh...jeg smelter her jeg sitter Lenke til kommentar
GSM Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Ikke min katt, men syntes bilde var litt morsomt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Her er lille Border Terrier-nurket vårt. Åhhh så skjønn!!! Forresten det bildet der han bader...er det nå nylig? er det ikke litt kaldt? Det benet på en av bildene kommer til å vare leeenge. Hunden min slet en uke (og da med konstant tygging) med å tygge ferdig benet. Kor gammel er han/hun? Lenke til kommentar
[bat] Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) I present to you: Fluffy Angelica!! Her er hun på jakt, den svarte klumpen i forgrunnen er en siriss. Ut på tur: Endret 27. mars 2004 av [bat] Lenke til kommentar
Twennie Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Her er lille Border Terrier-nurket vårt. Åhhh så skjønn!!! Forresten det bildet der han bader...er det nå nylig? er det ikke litt kaldt? Det benet på en av bildene kommer til å vare leeenge. Hunden min slet en uke (og da med konstant tygging) med å tygge ferdig benet. Kor gammel er han/hun? Hun er ett år på mandag. Alle bildene er gamle, og det ved sjøen er fra i sommer. Hun er litt større nå, hele 33cm i mankehøyde og 6,5kg Forresten, ben varer aldri lenge her.. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 ' date='27/03/2004 : 11:55'] I present to you: Fluffy Angelica!! Her er hun på jakt, den svarte klumpen i forgrunnen er en siriss. Ut på tur: you got balls of iron! Lenke til kommentar
[bat] Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Den er utelukkende hyggelig Bortsett fra 12mm lange sorte hoggtenner er den bare myk og god I dag har den satt til livs to svære sirisser! første gang på over 4 uker at hun har spist. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 ØØÆÆHHharghh!"#¤% Det grøsser igjennom hele kroppen! Utyske! Edderkopper er tøffe bak plexi men ikke ellers! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 ' date='28/03/2004 : 19:52'] Den er utelukkende hyggelig Bortsett fra 12mm lange sorte hoggtenner er den bare myk og god I dag har den satt til livs to svære sirisser! første gang på over 4 uker at hun har spist. har du blitt bitt noen gang? Jeg hører det skal være omtrent det samme som å bli stukket av en veps.... Men bare tanken på at det er en edderkopp gjør det vel 10 ganger værre *eeep* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå