Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nimzo, de bildene dine var ganske high-qual i forhold til mange av de andre bildene i denne tråden! Artig å se noen bilder som er litt kunstneriske også, tenker spes. på det i midten. (Selv omd et så litt kornete ut så var det stilig.)

Takk. :)

 

Var heldig med det bildet i midten der, hadde kamera klar, mot sola osv.

Lenke til kommentar
greigster, hvilken rase er Damien? knallfet katt :D

 

PS. Jeg vil ha Dobermann. En snill leken dobermann som kan hvise tenner på kommando. Hadde eid :D

begge to er Devon Rex'er..

kule katter med utrolig personlighet..

også kalt 'apekatter'.. deres favoritt-posisjon er

a) på min skulder og

b) på mitt keyboard :wow:

 

img_7439_std.jpg

 

101_0148_std.jpg

Lenke til kommentar

hehe.. beste måten til å få katten til å 'flekke tenner' er vel ..eh.. å introdusere en katt nummer 2.. :no:

 

har ingen umiddelbare råd.. sliter nok som det er med få kattej*v*l*n til å

se mot kameraet når jeg skal ta bilde.. (har et canon powershot S50 som er DAU-treigt.. sikler på speilreflex-digitalt..men nekter å betale fem-siffra for det..

 

greigster

Lenke til kommentar
hehe.. beste måten til å få katten til å 'flekke tenner' er vel ..eh.. å introdusere en katt nummer 2.. :no:

 

har ingen umiddelbare råd.. sliter nok som det er med få kattej*v*l*n til å

se mot kameraet når jeg skal ta bilde.. (har et canon powershot S50 som er DAU-treigt.. sikler på speilreflex-digitalt..men nekter å betale fem-siffra for det..

 

greigster

Vi fikk en katt til. Da var vår nåværende katt 20 år og den nye katten var 8. Og begge var hannkatter. Trenger jeg si noe mere?? Nykommeren måtte pent finne seg i å sove ute, spise rester, ikke være i samme etasje som lurven (20åringen) Etter en uke med krangling og fresing så måtte vi sende den hjem til den forrige familien. Det som var sykt er at lurven dro til den andre katte flere ganger så den løp å gjemte seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...