G2Petter Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Nimzo, de bildene dine var ganske high-qual i forhold til mange av de andre bildene i denne tråden! Artig å se noen bilder som er litt kunstneriske også, tenker spes. på det i midten. (Selv omd et så litt kornete ut så var det stilig.) Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Nimzo, de bildene dine var ganske high-qual i forhold til mange av de andre bildene i denne tråden! Artig å se noen bilder som er litt kunstneriske også, tenker spes. på det i midten. (Selv omd et så litt kornete ut så var det stilig.) Takk. Var heldig med det bildet i midten der, hadde kamera klar, mot sola osv. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 http://home.no/rizk/kali.jpg Kali, snart ett år gammel Siameser\Norsk skogkatt... Ordentlig bøllefrø Går også under navnet "Den Onde" Er det en tilfeldighet at bildet er på akkurat 666KB? Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Jaa . . . . . 7*3= Endret 18. mars 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 http://home.no/rizk/kali.jpg Kali, snart ett år gammel Siameser\Norsk skogkatt... Ordentlig bøllefrø Går også under navnet "Den Onde" Er det en tilfeldighet at bildet er på akkurat 666KB? Skyld på kameraet mitt Casio Exilim sak... Lenke til kommentar
greigster Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 greigster, hvilken rase er Damien? knallfet katt PS. Jeg vil ha Dobermann. En snill leken dobermann som kan hvise tenner på kommando. Hadde eid begge to er Devon Rex'er.. kule katter med utrolig personlighet.. også kalt 'apekatter'.. deres favoritt-posisjon er a) på min skulder og b) på mitt keyboard Lenke til kommentar
greigster Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 wow.. nå ga du neg en idè..jeg må skynde meg å lære katta mi å frese og skyte rygg samtidig.. men hvordan det er svært skjelden at katta mi gjør det.. kan du stave "vannpistol" Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 hm.. får prøve da.. men jeg regner med at hun bar blir så stikke av.. Lenke til kommentar
greigster Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 hehe.. beste måten til å få katten til å 'flekke tenner' er vel ..eh.. å introdusere en katt nummer 2.. har ingen umiddelbare råd.. sliter nok som det er med få kattej*v*l*n til å se mot kameraet når jeg skal ta bilde.. (har et canon powershot S50 som er DAU-treigt.. sikler på speilreflex-digitalt..men nekter å betale fem-siffra for det.. greigster Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Syke SYKE katter greigster. I den forstand veldig morsomme Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 http://greig.myip.org/Bilder/WebGalleri/20...01_0148_std.jpg LOL! hahah morsomt katt. Ka driver han med? Lenke til kommentar
greigster Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 http://greig.myip.org/Bilder/WebGalleri/20...01_0148_std.jpg LOL! hahah morsomt katt. Ka driver han med? Yoga.. ? godt spørsmål.. det der er altså APEkatten vår.. mentalt forstyrret mener nå jeg.. men ganske morsom også.. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 hehe.. beste måten til å få katten til å 'flekke tenner' er vel ..eh.. å introdusere en katt nummer 2.. har ingen umiddelbare råd.. sliter nok som det er med få kattej*v*l*n til å se mot kameraet når jeg skal ta bilde.. (har et canon powershot S50 som er DAU-treigt.. sikler på speilreflex-digitalt..men nekter å betale fem-siffra for det.. greigster Vi fikk en katt til. Da var vår nåværende katt 20 år og den nye katten var 8. Og begge var hannkatter. Trenger jeg si noe mere?? Nykommeren måtte pent finne seg i å sove ute, spise rester, ikke være i samme etasje som lurven (20åringen) Etter en uke med krangling og fresing så måtte vi sende den hjem til den forrige familien. Det som var sykt er at lurven dro til den andre katte flere ganger så den løp å gjemte seg. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hm hvor gammel er Samoyed`en ? Faar mer og mer lyst paa en slik hund naar jeg ser bildene Liker Siberian husky ogsaa men de er jo ikke saa fluffy . Vel tror noen Huskier er langhaarede men de skal vel ikke vaere det fra rasen generelt . Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Den dalmantineren der er ikke vår. Samoyeden er vår, og er 6år gammel! Har bursdag i april, så da skal han få noe godt regner jeg med. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Var ganske fin hund ja. Samoyed er fine hunder. Den dalmatirene må være en av de fineste eg har sett faktisk. Det siste bildet var fint. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Webcampics av min Golden Retriever som heter Stella..hun er 8 år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå