Elyas Machera Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Tanta til en jeg kjenner har en katt som veier 13kg. Edit: Før stod det: Katten til tanta til en jeg kjenner har en katt som veier 13kg. Endret 9. mars 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
lodott Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Tenkte jeg skulle slenge opp ett par bilder av katta mi. Snart 21 år gammel! Oi..jeg som trodde min var gammel. Den er 18år gammel.. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Her er katta mi, han heter BERNT og er litt syk i hodet. På bildet her hadde han rota utover noe søppel, lur som han er så stappa han like så godt huet inni en liten kattematboks som da selvfølgelig satte seg bom fast. Var bare flaks at jeg kom ut og så det, tror han hadde sliti litt hvis jeg ikke hadde vært hjemme..Men det gikk nå bra, måtte ta et bilde med mobben før jeg tok av boksen da.. Endret 9. mars 2004 av tbone Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Artig skrue den katta di Tbone Lenke til kommentar
knutby Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Det er gøy når katter setter seg fast i ting. De har en vane for å prøve de dummeste løsningene for å komme seg ut igjen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Bildet er tatt igår. Han har begynt å bygge musklene i kroppen og ansiktet nå. http://home.no/snowdog/bilder/Santoz_of_ra...lo/Im000706.jpg Ka i h*lvete!?!? får ikke postet bilder her lenger? WTF? Får bare opp "Beklager, dynamiske sider i tagger er ikke tillatt" Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Så fin Ligner veldig på min hund, hunden min hadde ca. helt lik hvit flekk da den var liten og helt lik farge. Endret 11. mars 2004 av Kringla' Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hadde to,men har bare pointeren tilbake nå. http://home.online.no/~ghbingen/artimages/KanePointa.jpg Hamsteren er i skikkelig form om dagen. http://home.online.no/~ghbingen/artimages/avatar.gif Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Bisarre, er det en tervouren??? Mhm, superfine hunder Har selv en Groenendael, svart versjon an Tervouren for de som ikke vet det Shadow, 6 år gammel Groenendael... Dukket opp mange fler heromkring etter vi fikk henne Kali, snart ett år gammel Siameser\Norsk skogkatt... Ordentlig bøllefrø Går også under navnet "Den Onde" ZkedaR\RiZk aka. Animal Lover EDIT: Bilder tatt på akkurat nå på dyrenes respektive soveplasser Endret 12. mars 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 nice puse katt da .. vofsen er ikke ille den heller men jeg er et katte meneske da Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 har du flere bilder av en katten? ligner veldig på min egen untatt den hvite flekken.. og så lurer jeg litt på hvordan halen ser ut.. min har en "ekorn-hale" Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Bisarre er det en tervuren`??? Stemmer det... Tascha er snart 10år, og Hunter er 3,5år. Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Har du bilde av den? Jada, kan få tatt ett i løpet av dagen hvis jeg bare finner digitalkameraet. Lenke til kommentar
greigster Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Damien: og Udo: Sammen er de "General Failure" Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 greigster: Det var noen skikkelige gangster-katter Lenke til kommentar
l2c Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 greigster, hvilken rase er Damien? knallfet katt PS. Jeg vil ha Dobermann. En snill leken dobermann som kan hvise tenner på kommando. Hadde eid Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 wow.. nå ga du neg en idè.. jeg må skynde meg å lære katta mi å frese og skyte rygg samtidig.. men hvordan det er svært skjelden at katta mi gjør det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå