ludvig Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 En liten oppdatering på dyret mitt, Amira Amira Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Vakker farge på kattasen! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 ser jo ut som du her et helt fiskesamfunn der.. hor lenge har du hatt dem da? hakke hatt de så lenge, mine første fisk er døde for lengst, jeg var rett og slett noobie jeg har de fiskene i de store akvariet i en måned nå. i det lille akvariet så har jeg bare hatt de i noen dager. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) katten sin ludvig se som sølv katten men artifacts ser jeg på bilden... Endret 28. februar 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Bare må legge inn dyret mitt her og da Zita, renraset Irish Soft Coated Wheaten Terrier Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Bare må legge inn dyret mitt her og da Zita, renraset Irish Soft Coated Wheaten Terrier minner meg om den hunden som er med i "som hund og katt" Lenke til kommentar
GSM Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Hunden min. Connie Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Bare må legge inn dyret mitt her og da Zita, renraset Irish Soft Coated Wheaten Terrier så fin! *søke google etter irish softcoated wheaten terrier bilder* Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Min Pontus Sylvester Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Må hive på et bilde til av bikkja mi jeg da.. EDIT: (det er litt stilig at han nesten alltid ligger med labbene i kryss, som vist under) Endret 1. mars 2004 av -razh0r- Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Må hive på et bilde til av bikkja mi jeg da.. EDIT: (det er litt stilig at han nesten alltid ligger med labbene i kryss, som vist under) http://eab.mine.nu/digicam/lørdag2806/images/IMGP0319.jpg Den så kjempesnill ut! *kose på vofsen* Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Hunden min. Connie Hei for en fin vovs!! Hvilken rase er det??? Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Må hive på et bilde til av bikkja mi jeg da.. EDIT: (det er litt stilig at han nesten alltid ligger med labbene i kryss, som vist under) http://eab.mine.nu/digicam/lørdag2806/images/IMGP0319.jpg Et prakteksemplar av en Samojed!! Hvordan er det med den rasen? Sliter de med varmen på sommeren? Hvordan er lynnet deres? Jeg møtte et par Great japanease Dogs her forleden og de er jo litt like, men med dem kan man visst ikke alltid stole helt på humøret til bikkja?? Afra (schæferen min) skal leveres tilbake til oppdretter til sommeren fordi hun skal bli tjenestehund, trolig politihund. Tror ikke det kommer til å ta så veldig lang tid til neste hun er i hus! Men så er det det å finne riktig rase da... Noen som vet om en hund som er schæfer i hodet men amstaff/toller i størrelse?? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Mange fine vovser her ja Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Samoyeden vår (som nevt tidligere) er veldig rolig. Bjeffer aldri, bare når den ser katter eller andre hunder som han har vært i slosskamp med.. Det er også litt fint at den har litt brune ører som dere sikkert ser på bildet. Samojeder skal visstnok være "naive, men jeg synes bikkja vår er veldig lydig jeg. Kan de fleste kommandoene.. EDIT: Hunden har det veldig varmt om sommeren ja, tror vi skal klippe av litt pels. Man må seff også gi den masse vann. Den kan: Sitt Dekk (Ligg) Gi Labb Bli Opp-På-To (nesten samme som hopp, bare at den hopper med forlabbene på brystet/magen. Hopp Vi holder på å lærer den: Rull Rist (f.eks. hvis vi har gått tur i regnvær og hunden er klissvåt.) Endret 1. mars 2004 av -razh0r- Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Mitt kjæledyr er min MS IME 4.0! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Mitt kjæledyr er min MS IME 4.0! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Mitt kjæledyr er min MS IME 4.0! herregud, skaff deg et liv i det minste Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Mitt kjæledyr er min MS IME 4.0! herregud, skaff deg et liv i det minste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå