Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må hive på et bilde til av bikkja mi jeg da..

 

EDIT: (det er litt stilig at han nesten alltid ligger med labbene i kryss, som vist under) :)

 

 

:love:

http://eab.mine.nu/digicam/lørdag2806/images/IMGP0319.jpg

Et prakteksemplar av en Samojed!! :w00t:

Hvordan er det med den rasen? Sliter de med varmen på sommeren? Hvordan er lynnet deres? Jeg møtte et par Great japanease Dogs her forleden og de er jo litt like, men med dem kan man visst ikke alltid stole helt på humøret til bikkja?? :shrug:

 

 

Afra (schæferen min) skal leveres tilbake til oppdretter til sommeren fordi hun skal bli tjenestehund, trolig politihund. :cry:

Tror ikke det kommer til å ta så veldig lang tid til neste hun er i hus! Men så er det det å finne riktig rase da... Noen som vet om en hund som er schæfer i hodet men amstaff/toller i størrelse?? :D

Lenke til kommentar

Samoyeden vår (som nevt tidligere) er veldig rolig. Bjeffer aldri, bare når den ser katter eller andre hunder som han har vært i slosskamp med.. Det er også litt fint at den har litt brune ører som dere sikkert ser på bildet. Samojeder skal visstnok være "naive, men jeg synes bikkja vår er veldig lydig jeg. Kan de fleste kommandoene..

 

EDIT: Hunden har det veldig varmt om sommeren ja, tror vi skal klippe av litt pels. Man må seff også gi den masse vann. :)

 

Den kan:

Sitt

Dekk (Ligg)

Gi Labb

Bli

Opp-På-To :green: (nesten samme som hopp, bare at den hopper med forlabbene på brystet/magen.

Hopp

 

Vi holder på å lærer den:

Rull :thumbs:

Rist (f.eks. hvis vi har gått tur i regnvær og hunden er klissvåt.)

 

 

:w00t:

Endret av -razh0r-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...