stoffix Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 kosete katter er nå like brae de da.. om ikke bedre.. hehe.. Lenke til kommentar
Bose Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 Detter er kattene våre Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 Snow_DOG; får jeg spørre deg om hvorfor du valgte amerikansk staffordshire terrier? Jeg tenker sånn for fremtiden? Det blir vel ikke avl? Ikke utstilling? Hva skjer med rrasen etterhvert? Vet du det? Fin farge forresten!! Har aldri sett et eksemplar av den rasen i den fargen! Eg valgte amerikansk staffordshire terrier fordi eg alltid har likt hunder av "bull" typen som f.eks dogo argentino,pitbull, bullterrier, cane corso osv...Grunnen til at eg kjøpte det nå var det fordi etter forbudet så kommer eg kanskje aldri mer til å få sjangsen til å kunne ha en slik hund. I fremtiden kan eg forsatt stille den ut selvom forbudet tres i kraft. Når det gjelder avlig og sånt så kommer han neppe til å kunne gjøre det her i norge men så har ikke det helt vært meningen heller. Skulle han gjøre det bra i utstillinger og bli premiert så kan jo det være mulig at han parrer seg i utlandet som i sverige elns. En som har amstaff kennel i bergen har gjort det. MEn men det er lov å håpe at forbudet fjernes siden det ikke kommer til å gjøre noe særlig effekt på idiotene som driver med hunden kamp siden de bare kan ta seg en liten kjøre tur til sverige og skaffe seg pitbull. Anyways eg er meget fornøyd med santoz og fargen hans. Har fått mye ros pga fargen og størrelsen hans. Faktisk har eg netopp kommet hjem fra en litt drøy tur på fjellet som varte i 2 timer. Nå sover han som et stein. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 HAHAHA det er det beste jeg har sett. Sikkert godt vann det der. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Her er et bilde jeg har tatt av en søt liten katt ¤¤¤ Bilde redigert bort av moderator ¤¤¤ Moral: en død katt er en god katt. Endret 27. februar 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 Poenget med den posten var å få oss til å spy? Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) alt for stor bilder som katten i do'en. *** Redigert bort av moderator **** Å nytt dyr kanskje fra mars Endret 28. februar 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 Moral: en død katt er en god katt. Og hva f*** mente du med den kommentaren? Det er faktisk folk som liker katter selv om du misliker de så sterkt at du gjerne vil drepe en. Tør jeg påstå at du er en dyreplager? Kom med det nå, hvis du er så j*vlig stolt av det. Visste du at de som plager dyr, er de som senere mobber andre og enda senere blir voldskriminelle, mordere og lignende? Uansett... drit langt f*** i å komme med slike tåpelige fjortissutsagn i en tråd der folk faktisk liker katter. Katter er ett av de mest koselige, herlige dyr som finnes. Masse personlighet, masse kjærlighet, morsomme, spennende... ihvertfall for de menneskene som er snille mot dem. Har du dårlige erfaringer med katter sier du? Kanskje fordi du plager de? Har du noen gang prøvd å tenke over det? Så kom deg vekk fra dette forumet, ihvertfall til du er kommet i tenåringsalderen. Vi vil ikke ha småunger her som bare sprer dritt. Ville gjerne driti i kommentaren din, for du gjør vel dette bare for å provosere, men enkelte ganger klarer jeg ikke å la være. Moderatorer : Gi meg gjerne en advarsel, men da får virkelig Golfbag få en advarsel også. Slike kommentarer har ingenting i en slik tråd å gjøre. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 Her er et bilde jeg har tatt av en søt liten katt Moral: en død katt er en god katt. Og poenget med dette var? Det er ingen som liker døde damer i babethreaden og ingen som liker døde dyr i kjeledyrtråden. Skjerp deg. Grow up. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 er fisk kjeledyr? isåfall skal jeg poste noen bilder Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 joda.. fisk er kjæledyr, selv om det kanskje er litt vanskelig å kose med dem.. og GolfBag: sånt det vil man ikke ha noe av her, har selv katt som jeg er veldig glad i, og det der var bare trist og støtene, fjern bildet straks! hvis du absolutt vil poste det, så kan du poste det i humorbildetråden med støtende bilder som ingen synes er morsomme, eller hva den nå heter.. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 Å nytt dyr kanskje fra mars Ok, ok, treker tilbake alt jeg sa....! Seffa jeg også liker dyr Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 Golfbag, slike som deg får jeg veldig lyst til å gi juling. du synes kanskje jeg da er like ille som deg ,men det er jeg ikke, fordi du er ikke et uskyldig lite vesen. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2004 Golfbag er rapportert, ettersom han ikke har fjernet bildet ennå. Han kommer nok til å få seg en liten ferie, i beste fall en advarsel eller to. Har også bedt moderatorene om å fjerne bildet. Thomas : Fjern linken til bildet i ditt svar. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Modem Warning i det lille akvariet (15liter) 5 Guppyer (3 hoer og 2 hanner) 2 Ferskvanns Reker 2 Ancistrius (algeetere) i det "store" akvariet (70liter) kan ikke alle navna på fiskene 1 Kinesisk Algeeter 4 Scalarer 1 Ål algeeter 1 Sølv Molly (de blir det mere av) 10 Guppy yngler 1 Klovne Algeeter 5 Kobberfarga fisk med svart trekant på seg 1 Grønn rund fisk 5-8 Neontetraer Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 ser jo ut som du her et helt fiskesamfunn der.. hor lenge har du hatt dem da? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Hmm så gikk eg glipp av idioti igjen. Var det påkjørt katte bilde eller? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Hmm så gikk eg glipp av idioti igjen. Var det påkjørt katte bilde eller? Nei, bilde av et inntørket kattelik. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 #)(&¤"%/(! Har mange bilder av fine dyr men ikke noen webspace å legge de ut på! *leiter etter sted* Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 #)(&¤"%/(! Har mange bilder av fine dyr men ikke noen webspace å legge de ut på! *leiter etter sted* http://www.home.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå