Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Hehehe standard gamle damer. Anyways i dette vannet så er faktisk fugler ett problem. De skal vist skyte ned en del fugler siden de forrurenser vannet og spesielt da fiskene som er der. Det er både ørret,røye og en anne sort som eg ikke husker navnet på. Anyways fuglene og spesielt måkene har en makk i dritten som fisken får i seg som sakte men sikker spiser fisken fra innsiden av. Selv har eg en del måker på samvittigheten. :devil:

 

 

The evil bird sniper!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Olsvikboy her, men vokste opp i Hetleviksåsen(10 år). Synes det var noe kjent ja!

 

Edit; Storavanne! :laugh:

:wow: kunne du se det på bildene? :wow:

 

Hehe ja eg bor i klasatjønn i over 3år nå tenker eg. Er egentlig nordnes gutt all the way! :thumbs:

Ja vi hadde utsikt over vannet fra Hetlevikåsen 18 (med høyblokken) Lekte der, sto på skøyter på isen der og :wow: Har vokst opp her ute så er veldig godt kjent i Bg-vest området. Men eg har solgt ut, og har bodd på Skansen i 3 år.

Lenke til kommentar
Det blikket, typisk slikt blikk dem får når man forsøker å kjefte på dem..

Så klart. Den så jo på sjefen sin :cool:

En av grunnene til at jeg liker katter bedre (liker hunder også da) er at de ikke ser på oss som sjefer... de lever litt sitt eget liv. Hunder blir for underdanige, og jeg liker ikke å herske over noen... underdanige personer ser jeg også på som litt... patetiske, og derfor foretrekker jeg litt mer selvstendige dyr. Sier ikke at hunder er patetiske, de er underdanige av natur (stort sett), men trekker paralleller til mennesker.

 

Bare min mening.

 

Litt mer on-topic... ikke lett å kjefte på noen som ser så trist ut, er det vel? :-)

Lenke til kommentar

Jeg trodde ikke mine egne ører da jeg hørte at denne tråden levde fortsatt!! Trodde ikke den ville vare i mer enn to dager da jeg startet den... Men dette beviser at dere har en MYK side også!! :thumbup:

 

 

Selv har jeg jo fortsatt mine to katter og en schæfer så nå er blitt 10 mnd. En skikkelig bråkebøtte som ELSKE å trene og lære nye ting!! Her øver vi på å se skumle ut på hytta! :scared:

 

 

skummelafra.jpg

 

 

 

Snow_DOG; får jeg spørre deg om hvorfor du valgte amerikansk staffordshire terrier? Jeg tenker sånn for fremtiden? Det blir vel ikke avl? Ikke utstilling? Hva skjer med rrasen etterhvert? Vet du det? Fin farge forresten!! Har aldri sett et eksemplar av den rasen i den fargen!

 

 

Og du med RR'en... Har ikke hunden din Ridge? Eller var det bare jeg som ikke så det på bildet? En av vennene til Afra er RR. Da forsvinner all frykt hun har for andre hunder, for da er hun på lag med en SVÆRING!! Smiler av lille valpen min... :love:

 

 

afra_holder_lester.jpg

Lenke til kommentar

He-he.. Ja, skjønner du er litt forvirret. Rhodesian Ridgeback som rasen heter har et veldig spesielt kjennetegn: Den har en stripe midt på ryggen hvor pelsen går feil vei! Og i mangel av noe bedre norsk ord bruker vi ridge i norge og...

 

 

Denne ridgen vises kun i rene raser, er de blandet med en annen rase, er det så godt som umulig å få den fram. Det er som med prikkene til dalmatineren!! Naturen er merkelig... :shrug:

 

 

Og til deg med RR igjen; jeg mener ikke å si at din er en blanding!! Det syntes bare ikke så godt på bildet! Syns det finnes SÅ mange forskjellige typer RR'er. Den jeg kjenner er slank og smal og stor, mens andre jeg ser er kraftigere og mye mer bull-aktige...

Lenke til kommentar
Og du med RR'en... Har ikke hunden din Ridge? Eller var det bare jeg som ikke så det på bildet? En av vennene til Afra er RR. Da forsvinner all frykt hun har for andre hunder, for da er hun på lag med en SVÆRING!! Smiler av lille valpen min... :love:

Jo, selvfølgelig har den ridge, kan godt ta et bilde av ryggen :p

 

huh? hva betyr det? er det hunde-uttrykk?

 

...bortsett fra at jeg faktisk heter Ridge (ble litt satt ut der, ja) 

 

Ridge = En slags stripe som er bakpå ryggen til rhodesian ridgebacks.

 

Hvis du ikke skjønner tror jeg dette bildet vil forklare litt mer:

http://www.ridgeback.no/img/ridge1.jpg

Lenke til kommentar

her er mine katter men ingen kan bo hos meg legner siden jeg bor midt i en by

 

Dette er Blenda han bor hos mamma for tiden og er syke og vell skal til dyrlegen en siste tur :cry: EDIT : pus begynner og bli litt bedre så kanske deg går bra

Blenda.jpg

blenda2.jpg

 

dette er tommelise hun er dels sipskatt og har tommel !! hun bor hos mine besteforeldre og har det KOZ..

pus1.jpg

pus2.jpg

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...