M-lady Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Ahhh... jeg smelter helt her jeg sitter! Har selv hatt Cavalier, og er både hunde- og kattemenneske! Katta til John Abrahamsen er helt klart min favoritt! ser på hele den at den er en PØBEL!! Kuul katt!! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Ahhh... jeg smelter helt her jeg sitter! Har selv hatt Cavalier, og er både hunde- og kattemenneske! Katta til John Abrahamsen er helt klart min favoritt! ser på hele den at den er en PØBEL!! Kuul katt!! Skal prøve å få tak i noen nyere bilder av han, den er blitt sinnsykt stor og feit nå Lenke til kommentar
xthal Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 AWWWWWW, katta til yummy og herbie var jo bare SÅÅÅÅÅ søte da Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 nice tråd M-Lady! *elske dyr* her er min pus, i noe doven tilstand.. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Penta: Norsk skogskatt? John: Det er kanskje deg, men er ikke meg. Jeg liker de 8 beinte krypene. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Her er mine to katter i tyskland. Har ikke noen bra bilder fra de jeg har her Bildet er noe stort så jeg gir dere stakkars 17" brukerene en link http://home.no/clan-thk/pusihh.JPG Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Penta: Norsk skogskatt?John: Det er kanskje deg, men er ikke meg. Jeg liker de 8 beinte krypene. ekte norsk blanding av altmuligrart jah Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 ekte norsk blanding av altmuligrart jah vært om kring en del altså :wink: Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Her er mine to katter i tyskland. Har ikke noen bra bilder fra de jeg har her Bildet er noe stort så jeg gir dere stakkars 17" brukerene en link Yay - det kunne jo nesten vært mine to det! (Har en svart og en hvit, og den hvite ligner faktisk veldig!) Skal se å få smelt opp et bilde om en dag eller to! Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 jeg har en misstanke om at mora til pus var en slut.. for pus driver på med.. 3 hannkatter eller no.. for en tøs! :wink: og alle pisser seff rett på utsiden av ventilene mine i kjelleren Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 ekte norsk blanding av altmuligrart jah Ok, men kan se at en stor del av katten er norsk skogskatt. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 HeRbie: genialt navn på kattta! Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 takk takk Jeg elsker katter, det eneste de gjør er å spise, sove forskjellige plasser i huset og koser. Ikke no stress. Her er noen fler bilder som jeg hadde på på nett: og JA, den er så søt som bildene tilsier. Den er nå snart 3 år gammel, og meget liten av vekst.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 http://home.no/steffez/Prins%2055.jpgHmm ka hund er det? blandings? Tøff bilde. Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 ja han er faktisk en blanding av 4 hunderaser, moren og faren er blanding av forskjellige raser, han er en skikkelig kul dumsnill hund me en litt for lange hale Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Dette er vel det nermeste jeg kommer husdyr bortsett fra hybelkaniner.. *bilde av en edderkopp* Nice liker edderkopperHar en katt selv, men gidder ikke å lage en webside bare for å vise frem den Gud som jeg hadde likt å plasert skoen min oppå det kadavre der . Herlig sprø overflate på de :wink:. No offence :wink: På katten eller edderkoppen? Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Tar meg annledningen til å vise frem bilder av mine to flotte katter! Storepus Lillepus De ser litt nifse ut på bildene, men er ikke det i real-life selfølgelig For tiden har Storepus det ikke svært lett, han har nemlig brekt sitt høyre bakbein... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Tar meg annledningen til å vise frem bilder av mine to flotte katter!Storepus Lillepus De ser litt nifse ut på bildene, men er ikke det i real-life selfølgelig For tiden har Storepus det ikke svært lett, han har nemlig brekt sitt høyre bakbein... hehe de var kule begge to. brakk han foten i en catfight? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 På katten eller edderkoppen? Jeez, på hybelkaninene selfølgelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå