Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faren er en schäfer - helt riktig.

Mora er en blanding av Rottweiler og Staffordshire :D

 

Vofsen er så snill som den kan bli.... har enda ikke sett den løfte på leppa engang... bortsett når jeg gjør det på han :D

MEN; han er utrolig gneldrete... bjeffer på alt som er... selv om han bare er nysgjerrig ... slitsom uvane som er vanskelig å få av han....

 

Så forresten tydelige trekk på vofsen din... spesielt i øya :)

Lenke til kommentar
er det noen her som har prøvd www.mycathatesyou.com?? ganske mange katter der inne..

Og som om det ikke var nok ;

 

www.thecatalbum.com

 

Litt over 1250 kattebilder.

argh! nå fikk jeg lyst å ha katt! jeg hadde en katt før som het Noff Noff , skikkelig raring :p måtte absolutt ligge på de utroligste steder, satt i vinduet og var veldig nysjerrig. hadde den bare i 2år, den påkjørt, men jeg vet at den daua kvikt... var ikke mye igjen av katta :scared:

Lenke til kommentar

moren min kjørte på en katt engang.. den kom ut av gresset rett foran bilen..

vi stoppa, og gikk ut for å se etter den, men vi fant den ikke, so jeg regner med at det gikk greit, men det ikke sikkert, hun fikk jo tråkket litt på bremsa før vi traff...

 

har forresten 3'e katta mi nå..

den første hadde jeg som utekatt, men den forsvant.. lurer på om det kanskje er noen som har tatt den inn til deg, for den ble bare lengre og lengre borte..

2'e katta mi måtte avlives tilsutt pga hærverk.. helt gal katte.. ganske synd egentlig..

 

3'd katta mi, den som jeg har nå, er en merkelig skrue.. liten og slank kropp, og stoor ekornhale.. hehe.. hun er nesten alltid i samme rommet som meg, går jeg ut av rommet, så følger hun nesten alltid etter.. men å kose, det er det skjelden at hun vil..

Lenke til kommentar
trudde ikke du hadde dyr jeg.. :dontgetit:

Er ikke jeg som eier dem. Jeg passer dem av og til. Moren min passer dem nå (eierne skal være borte i 14 dager) og jeg var hjemme hos mamma og pappa for å hilse på. Er tidig hvordan jeg er "sjefen" med en gang. De lyster kun meg, og nekter å høre på foreldrene mine når jeg er der.

Lenke til kommentar

Så ikke båndet, hadde to Golden retrievere før(sinnsyk glad i fugl) Festlig turgåing, ble jo nesten dradd ut i vannet flere ganger. Så jeg og bare slapp dem, de tok ingen så det gjorde ingenting! Fikk kjeft av en gammel dame husker jeg over de bestialske dyrene som prøvde å spise opp de søte små tippene :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...