fAight Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Dog, den vovsen din var bare såååååå nydelig Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg har lyst tigerunge eller løveunge hehe... men få ikke lov i norge? JO bestemme selv då! Hehe, ja for de holder seg små og søte hele livet Tror ikke du hadde digga det når de ble 5 ganger større enn deg og sinna. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg skulle få meg pus, men så kan jeg ikke få likevel Så synd... hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Jesperkatt Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Nå MÅ jeg bare legge ut hjemmesida mi med bilder av dyra. www.jesperkatt.tk Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg skulle få meg pus, men så kan jeg ikke få likevel Så synd... hvorfor ikke? Fordi samboeren min har en familie som er så ekstremt allerigsk mot katter Lenke til kommentar
fAight Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg ønsket meg mus, men ente opp med en pussie istedet...! "Same difference" Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Har du ingen bilder av "pussie" da? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg skulle få meg pus, men så kan jeg ikke få likevel Så synd... hvorfor ikke? Fordi samboeren min har en familie som er så ekstremt allerigsk mot katter Enkelt å løse det da... bare å hive samboeren på dør Lenke til kommentar
Jesperkatt Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Nå MÅ jeg bare legge ut hjemmesida mi med bilder av dyra. www.jesperkatt.tk Bare innom for å fortelle at jeg har satt inn noen nye bilder av en liten Cavalier King Charles valp. Alias Charlie. hehe ;=D Han ble seks måneder i forrige uke. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Fin hund jesperkatt. Hunden min lekte med en Cavalier King Charles igår faktisk. Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Her er min hund, rundt 2-3 år gammel. Tatt for noen minutter siden, nettop kommet hjem fra tur: Bilde Også ett som er fra Desember 2003: Bilde BTW: Rasen er Rhoedesian ridgeback. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 ÅHhh så fin! Elsker rhodesian rigdebacks! Faktisk den hunden eg kunne tenke utenom Dogo argentino eller amerikansk staffordshire terrier. Derfor eg valgte en rød/tan farge på min vofs. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Er det noen her som har norfolk terrier ? Jeg digger den rasen. Med en gang jeg flytter hjemmeifra skal jeg skaffe meg en Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 er det noen her som har prøvd www.mycathatesyou.com?? ganske mange katter der inne.. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Hmm...med tanke på chinchillaer. Ikke la de vandre alene på badet! En kompis av meg lot sin ene løpe fritt i huset. Den tok en tur innom badet og vips, så druknet den i dassen Den andre han hadde stakk av... Endret 20. februar 2004 av Mr.Devil Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Han var visst flink til å passe på dyrene sine, han kompisen din Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Her er 2 bilder fra dagens tur. Bilde nr1: Leker og utforsker mer en forrige dagene. Han begynner å få selvtillit. Bilde nr2: Han er redd for folk med samtidig nyskjerrig. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Så fin den er Den ser snill ut. Håper du behandler den fint. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Wow, det der så ut som utopia for en stakkars hedmarksing nå... SNØ, VIK FRA MEG! Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Håper du behandler den fint. Hvis ikke han behandler den fint, kommer HWs egen "kjæledyrpatrulje" på besøk til deg Men SnowDog_ har vel aldri vært i Kosovo Det er noe av det sykeste, å behandle dyr på den måten, mennesker er selvfølgelig verre, men allikevel! SnowDog_ virker uansett som en bra kar, da, og den hunden var for søt til å bli sint på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå