Lurifaksen Skrevet 1. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2004 Folkens, Chinchillaer r0x0rs! Vi har 2 chinchillaer, Oddlaug (min ), og Cirkeline (min søsters), og de tar til tider av... Desverre liker ikke chinchillaer å bli klappet (de har vanvittig myk pels!), men når de får løpe utenfor buret, er de utrolig morsomme. Pleier å ta "wallride" i vegger og slikt... (de fleste bildene er tatt med nokia 3650) Oddlaug feirer jul Oddalaug til venstre, cirkeline til høyre Chinchillaer er nattdyr, og kan være skikkelig daffe om dagen... Cirkeline er ute på terrassen Lenke til kommentar
notarget Skrevet 1. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2004 Veldig små føtter til den kroppen.. Aldri hatt eller veit om noen som har et slikt dyr, men de er sikkert artige å ha Lenke til kommentar
inoxx Skrevet 2. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2004 Du den var da drit rå !! Gezuzz Hvor får man tak i sånne ??? Sån vil jeg ha oxo men jeg for holde meg til voffen min i mens. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2004 De fleste (seriøse) dyrebutikker har chinchilla. Men husk at dette ikke er et kosedyr (selv om det i aller høyeste grad kan virke sånn, med tanke på pelsen). De liker ikke å bli holdt, og krever å få ca en time fri løping utenfor buret om dagen (under tilsyn). Dessuten, gjennomsnitlig levealder er 15 år, så du blir ikke kvitt de med det første... Min chinchilla er 5 år. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 2. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2004 aldri sett før som GeeZuZz har. hva heter dyr det? f.eks katt , hund. Men hva dyr som GeeZuZz har? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 2. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2004 aldri sett før som GeeZuZz har.hva heter dyr det? f.eks katt , hund. Men hva dyr som GeeZuZz har? Thomas, det står i en post rett over din. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 2. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2004 aldri sett før som GeeZuZz har.hva heter dyr det? f.eks katt , hund. Men hva dyr som GeeZuZz har? Thomas, det står i en post rett over din. chinchilla. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 3. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2004 fy chinchilla er konge altså! fikk lyst på en jeg nå... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg har 2 katter. En av dem er 20 år og 6 månder mens den andre er ca. 8 år Den eldste er kanskje ikke den søteste, men det tar den igjen i intelligens... Pleier å stirre hunder i senk så de klynker å løper:D Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2004 20 år Trodde ikke katter kunne bli så gamle. Er ikke vanlig levealder for katter ca. 12-13 år ? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2004 20 år Trodde ikke katter kunne bli så gamle. Er ikke vanlig levealder for katter ca. 12-13 år ? jo.. 10-14 år Loffelur: du har en spesiel katt Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2004 Katteår? Lik som et menneskeår er ca. 6-7 hundeår, vet jeg ikke hvor lenge et katteår varer... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2004 Katteår? Lik som et menneskeår er ca. 6-7 hundeår, vet jeg ikke hvor lenge et katteår varer... Man regner vel ett menneskeår til å være cirka 7 katteår også. Har hørt om en katt som døde på sin 36 årsdag, men det er vel rekorden tror jeg. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 4. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2004 Så i guinnes. der er rekorden 25 år.. tror katta mi kan bli en seriøs utfordrer:D er litt stiv i bena men ellers i toppform Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Bikkja mi igjen da! Samoyed Endret 4. januar 2004 av -razh0r- Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 4. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2004 Aa bra bilder igjen razhOr liker den rasen og Hyskier jeg . Hvordan er gemytten paa Samoyeden da...er den like " vill " som Huskyene ? Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 4. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg har lyst tigerunge eller løveunge hehe... men få ikke lov i norge? JO bestemme selv då! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 Aa bra bilder igjen razhOr liker den rasen og Hyskier jeg . Hvordan er gemytten paa Samoyeden da...er den like " vill " som Huskyene ? Vår samoyed er veldig rolig. Den bjeffer nesten aldri, bare når den ser katter, babyer og slikt! Når den bjeffer høres den ut som en pingle hund, ganske "lyse" bjeff. Den er 6år nå.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Her er min nye vofs! Den er 15uker gammel og heter santoz og er en Amerikansk staffordshire terrier gutt. Her leker den med amstaff/boxer blandingen til kompisen min og den er 1.5år gammel tispe. Edit: Skal resize når eg kommer tilbake. Endret 19. februar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg skulle få meg pus, men så kan jeg ikke få likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå