Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kameraten min hadde 2 stk engang, en med brune prikker og en med svarte prikker. De er så søte når de løper rundt deg og hopper. Den brune ble derimot revet i stykker av en annen hund, husker ikke helt hva slags rase - trist  :cry:

Ja de er søte når de løper rundt deg, hopper opp på beinet ditt for å slikke deg. Det som er så koselig med den er at den vil hilse på alle, ikke èn person står der urørt av hunden. Den skal absolutt slikke på alle, hvis ikke blir den sur. Makan til sosialt og koselig dyr har jeg aldri hvert borti før.

 

Den er også utrolig søt når den prøver å klø seg på ryggen. Den ligger der oppå teppet på gulve, ruller rundt og knurrer :p

 

Den er også den snilleste hunden jeg har hvert borti, den ha aldri i sitt liv bitt ett menneske, hvis du leker med den, glefser den etter deg, men hvis du får fingra inn i munnen på den, stopper den å glefse og begynner istedenfor å slikke :p

 

Av og til blir den helt hyper, plutselig hvis tlf'en ringer, klikker den helt totalt , vet ikke om jeg skal kalle det klikke da men, men plutselig begynner den så løpe full fart rundt forbi i huset. Så løper den frem og tilbake på ett stort teppe som naboen har i gangen. Den løper til den ene enden, så bråstopper den (sladdestopper) slik at hele teppet fyker i den ene veggen. Så løper den til den andre siden og gjør det samme der. Vet ikke helt hvorfor den gjør det :p

 

Huff da, så tris med den ene hunden, føler med deg og hundens eier :cry:

Endret av Gef
Lenke til kommentar

Dette bildet ble tatt for nesten 1 år siden, så Lara som hun heter, er blitt en god del større nå:

lara_monitor.jpg

 

Lara var minstemann i kullet og måtte hjelpes med mating i starten. Hun er fortsatt liten iforhold til alder, men er sterk og sunn.

 

Hun er veldig sosial, utrolig spretten (liker seg på toppen av skapene våre) og kjempeleken. En katt med sterk personlighet!

Lenke til kommentar
Dette bildet ble tatt for nesten 1 år siden, så Lara som hun heter, er blitt en god del større nå:

Så nydelig :love:

 

Ligner litt på min katt, Tussi, når hun var liten. Hun har vært borte i ett halvt år, så jeg regner med at hun ikke kommer tilbake (er nok død :cry: ) Hun ble ganske nøyaktig ti år.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Dette bildet ble tatt for nesten 1 år siden, så Lara som hun heter, er blitt en god del større nå:

Så nydelig :love:

 

Ligner litt på min katt, Tussi, når hun var liten. Hun har vært borte i ett halvt år, så jeg regner med at hun ikke kommer tilbake (er nok død :cry: ) Hun ble ganske nøyaktig ti år.

:cry:

 

Synd å høre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...