Wabby Skrevet 1. november 2003 Rapporter Del Skrevet 1. november 2003 Uff... savner bikkjene når jeg kikker her... Er kjipt at de er i Risør og han som deler kåk med meg er allergisk :grine: Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. november 2003 Rapporter Del Skrevet 1. november 2003 Uff... savner bikkjene når jeg kikker her... Er kjipt at de er i Risør og han som deler kåk med meg er allergisk :grine: Kast ut han du deler kåk med da vel *grin* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. november 2003 Rapporter Del Skrevet 1. november 2003 Uff... savner bikkjene når jeg kikker her... Er kjipt at de er i Risør og han som deler kåk med meg er allergisk :grine: Kast ut han du deler kåk med da vel *grin* My words exactly. Genetisk hunde hater! Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 1. november 2003 Rapporter Del Skrevet 1. november 2003 Endelig fått digitalkamera, så da må jeg jo legge ut mine to puser! Pusi: og sønnen hennes, BigGuy: Er de ikke søte? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 1. november 2003 Rapporter Del Skrevet 1. november 2003 Lol.. jk Skal poste bilde av mine 2 katter senere i dag Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 1. november 2003 Rapporter Del Skrevet 1. november 2003 De to øverste bildene er fra da Anaconda var liten.. Mens disse bildene er av nyere dato.. her ser dere henne på verandaen.. i 7 etage. Hun liker å fly så det har blitt 3 fly turer på henne til nå.. (litt glatt kant..) Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 1. november 2003 Rapporter Del Skrevet 1. november 2003 Hun liker å fly så det har blitt 3 fly turer på henne til nå.. (litt glatt kant..) BigGuy har også hatt seg to basehopp fra terrassen vår. Tror han sliter litt med balansen Bor heldigvis bare i andre etasje, men det er høyt nok for en kattunge. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 1. november 2003 Rapporter Del Skrevet 1. november 2003 seriøst? ja.. helt seriøst.. man det har kanskje noe med at kanten er glatt, og skrår nedover.. på utsiden.. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 1. november 2003 Rapporter Del Skrevet 1. november 2003 bare rart han gjenntok det. sett opp kamera til neste gang. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Må bare få denne tråden igang igjenn! Fikk oss hund for en uke siden! rambo rambo2 rambo3 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Skjønn vovs. Ka hund er det? ligner på en dachs borsett fra eg ikke har sett dachs i svart før. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 kjeledyret mitt neida, hadde en katt for en stund siden, men den ble påkjørt Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Skjønn vovs. Ka hund er det? ligner på en dachs borsett fra eg ikke har sett dachs i svart før. det er nok en dachs mener jeg! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Klatre=) Og en liten del av venninna mi... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Klatre=) Og en liten del av venninna mi... Hva i alle dager er den lille søtnosen der? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Klatre=) Og en liten del av venninna mi... Hva i alle dager er den lille søtnosen der? Hamster vel... Du ser jo det da. Nesten like søt som deg *ler* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Bare nesten like søt. Endret 20. desember 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 Klatre=) Og en liten del av venninna mi... Hva i alle dager er den lille søtnosen der? Hamster vel... Du ser jo det da. Nesten like søt som deg *ler* ØYH! Frekk eller? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2003 U dont know flirting when it hits u. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå