Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LIker katter best jeg da, selv om det finnes mange fine hunder også. Men katter er mer selvstendige, og passer seg selv. En hund må man dressere på en helt annen måte, og gå tur med den hver dag. Samt at faren min er allergisk mot hund, så helt fra jeg var liten har vi kun hatt katter (og en kanin).

 

Nå bor jeg dessverre i en bygård, og katt er ikke helt ideelt når man bor i tredje etasje. Men foreldrene mine har fortsatt katt... 90 % hår (skogskatt).

 

http://www.thecatalbum4.homestead.com/0822.html

 

BTW: Alle som liker katter ; www.thecatalbum.com

 

Fritidsproblemer? Neh... har brukt ett par år på den, og tar ikke mye tid. Og hvis du ikke liker katter, shut up *grin*

Lenke til kommentar
Ka tenker du på? At bildene ikke vises på de første sidene? Fine vovser btw.

Takk takk :p:

 

Det gikk ikke an å trykke på side "7" nedenfor postene... det var bare listet opp til "6" der. Men side 7 fantes (med hundene våres, og -razh0r- sin post) det var bare at du måtte skrive inn url'en istendenfor...

 

Men så lagde jeg posten over, og da kom side 7 fram nederst på sida...

 

Vanskelig å forklare, men snodig.... jeg begynner i like dette nye forumet mindre å mindre :mad:

Lenke til kommentar
LIker katter best jeg da, selv om det finnes mange fine hunder også. Men katter er mer selvstendige, og passer seg selv. En hund må man dressere på en helt annen måte, og gå tur med den hver dag. Samt at faren min er allergisk mot hund, så helt fra jeg var liten har vi kun hatt katter (og en kanin).

 

Nå bor jeg dessverre i en bygård, og katt er ikke helt ideelt når man bor i tredje etasje. Men foreldrene mine har fortsatt katt... 90 % hår (skogskatt).

 

http://www.thecatalbum4.homestead.com/0822.html

 

BTW: Alle som liker katter ; www.thecatalbum.com

 

Fritidsproblemer? Neh... har brukt ett par år på den, og tar ikke mye tid. Og hvis du ikke liker katter, shut up *grin*

konge side da! fett! masse fine fine puser :love:

Lenke til kommentar

BTW: Alle som liker katter ; www.thecatalbum.com

konge side da! fett! masse fine fine puser :love:

Har godt over 1000 bilder der nå. Når jeg lagde siden, trodde jeg ikke på at så mange skulle sende meg bilder av kattene sine, men når jeg får flere bilder om dagen, så er det litt gøy da :-)

 

Sitter ett par timer hver fjortende dag ca... og kan jeg glede noen med å legge ut bilde av katten deres på nettet, så gjør jeg gjerne det (send meg gjerne bilder dere også :-) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...