razh0r Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 OHH razhOr hvilken type hund er det . veldig pen !! Det er en samoyed. :-) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 LIker katter best jeg da, selv om det finnes mange fine hunder også. Men katter er mer selvstendige, og passer seg selv. En hund må man dressere på en helt annen måte, og gå tur med den hver dag. Samt at faren min er allergisk mot hund, så helt fra jeg var liten har vi kun hatt katter (og en kanin). Nå bor jeg dessverre i en bygård, og katt er ikke helt ideelt når man bor i tredje etasje. Men foreldrene mine har fortsatt katt... 90 % hår (skogskatt). http://www.thecatalbum4.homestead.com/0822.html BTW: Alle som liker katter ; www.thecatalbum.com Fritidsproblemer? Neh... har brukt ett par år på den, og tar ikke mye tid. Og hvis du ikke liker katter, shut up *grin* Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 nåja.. bor i 7 etage selv.. og katta mi har fint tålt 3 flyturer... hehe bare må le.. skal fikse bilde av henne straks.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 nåja.. bor i 7 etage selv.. og katta mi har fint tålt 3 flyturer... hehe bare må le..skal fikse bilde av henne straks.. Da tåler hun 5 turer til. Den 6 er døden... Bar du holder tellinga så går det bra Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 mine kjæledyr: http://seamonkeys.3wpages.com e ikkje så mangen igjenn, glømte å mata dei eit par veke! De dødde ut for ca. en mnd siden! glemte ofte å mate de, det var noen som var sterkere enn andre og holdt ut, men til slutt måtte jeg innse att jeg hadde tapt alle.................. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Voff! Vår Soft Coated Wheaten Terrier, kalt Zita... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Her er hundene våre: 2 golden retrievere (hvite ) Citrus på snart 3år og Figo på 1.5år (ikke spør meg hvorfor de har så rare navn ) søte, eller hva? btw. Citrus er han med rød nese, Figo er han tjukke Nederste bildet tok jeg senest i ettermiddag : Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 wtf. hvorfor er det egentlig 7 sider, men bare 6 av de vises?? Edit: når jeg lagde posten her, kom den 7'ende sida frem Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Ka tenker du på? At bildene ikke vises på de første sidene? Fine vovser btw. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Ka tenker du på? At bildene ikke vises på de første sidene? Fine vovser btw. Takk takk : Det gikk ikke an å trykke på side "7" nedenfor postene... det var bare listet opp til "6" der. Men side 7 fantes (med hundene våres, og -razh0r- sin post) det var bare at du måtte skrive inn url'en istendenfor... Men så lagde jeg posten over, og da kom side 7 fram nederst på sida... Vanskelig å forklare, men snodig.... jeg begynner i like dette nye forumet mindre å mindre Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jau det har vært en del krøll med forumet har eg merket. Ganske rart det der. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 LIker katter best jeg da, selv om det finnes mange fine hunder også. Men katter er mer selvstendige, og passer seg selv. En hund må man dressere på en helt annen måte, og gå tur med den hver dag. Samt at faren min er allergisk mot hund, så helt fra jeg var liten har vi kun hatt katter (og en kanin). Nå bor jeg dessverre i en bygård, og katt er ikke helt ideelt når man bor i tredje etasje. Men foreldrene mine har fortsatt katt... 90 % hår (skogskatt). http://www.thecatalbum4.homestead.com/0822.html BTW: Alle som liker katter ; www.thecatalbum.com Fritidsproblemer? Neh... har brukt ett par år på den, og tar ikke mye tid. Og hvis du ikke liker katter, shut up *grin* konge side da! fett! masse fine fine puser Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 åååå ja så søte puser, savner dei 3 kattene hjemme :grine: har ikje sett dei på 4 uker... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 BTW: Alle som liker katter ; www.thecatalbum.com konge side da! fett! masse fine fine puser Har godt over 1000 bilder der nå. Når jeg lagde siden, trodde jeg ikke på at så mange skulle sende meg bilder av kattene sine, men når jeg får flere bilder om dagen, så er det litt gøy da :-) Sitter ett par timer hver fjortende dag ca... og kan jeg glede noen med å legge ut bilde av katten deres på nettet, så gjør jeg gjerne det (send meg gjerne bilder dere også :-) ) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Og her har vi Sebastian og Sita Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Øynene til sita så litt syke ut der ! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Synes de blå til sebastian (chincillan) ser sykere ut... Ser jo helt satan ut i tankene... Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 mine katter: veslepus på rommet mitt petra sortine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå