ZkedaR Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Hu er utrolig rampete, elsker å klatre og terrorisere folk som ligger unner dyna... Men hu er da kosete og da (av og til) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Når jeg får digital kamera skal jeg ta bilde av min kitty-cat! Hun er best Lenke til kommentar
miCro Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Vi har valper i lange baner her i heimen om dagen. Her er noen bilder av de nyankommede (vel, der er fire uker gamle, men de kom hit først i går, så...) Litt av en gjeng.. :smile: En modig sjel på nye eventyr. Skulle ønske jeg var tommeliten, så jeg kunne krøpet inn der sammen med de... Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 ååååååååååååh så søte Lenke til kommentar
miCro Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Ja, de er veldig nusselige. Men jeg føler med mora, for det er ti stykken av de. Tenk alt det slitet med ti sultne valper som slåss om plass rundt nippels'a... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 ååååååååååååh så søte Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Åhhh så fiiine! er så forbanna glad i vovser. Heldig du er!! OMG! åhhh.... Hark hermm (dyp manne lyder) Ehh ja ble litt bløt der.... Anyways http://www.home.no/lotr86/Valper/Valper5.JPG En født leder hund. :smile: Lenke til kommentar
miCro Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Hehe, ja. Hvis han har arvet kvalitetene til moren kan han virkelig bli god! Han turte faktisk å komme helt bort til trammen alene i dag, og det er minst 15 meter fra moren! Det er modig det, han er tross alt bare fire uker gammel! Balto, som jeg postet et parr bilder av tidligere i denne tråden, er faktisk sønn av en av hundene Robert Sørlie vant Iditarod med, så han har virkelig takter for store ting i fremtiden.... Lenke til kommentar
Junta Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Nydelige valper miCro *misunnelig*. Når du nevner Iditarod, så må jeg si at jeg gleder meg utrolig til Kjetil Backen skal kjøre i 2004. Håper han klarer å kopiere Robert Sørlie. Det blir uansett utrolig spennende. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Liker nesten alle slags dyr. har 3 katter hjemme, savner dei så når eg er på hybelen ellers så har eg masse hybelkaniner eg kan kose med:) Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Må slenge inn ett bilde av Shadow'n min å da Hun er en Groenendael Og hun leker som en katt, det vil si at hun bruker potene mye... Lenke til kommentar
xthal Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 fikk meg ei ny katte: det er den sorte, har blit kjempevenn med den gamle også kjempesøt og den har fått sansen for cs, følger med som bare det når jeg spiller, har bare litt problemer med at den sporer av noen ganger og begynner å leke med museledningen o.l. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Fint bilde av hunden min! :-) (high-res) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Siden forrige link gikk til helsiken så poster eg vovsen min på nytt igjen: Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 OHH razhOr hvilken type hund er det . veldig pen !! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Den hvite til rhazor tror eg er en samojed. Den sister er vel en labrador? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Den siste er vel en labrador? korrekt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Fine vovser. /me er hunde geek. Me likes dogs alot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå