Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Jeg hadde deguser! HAHAHAHAHAHA. Værste historien ever, kanskje noen her inne har lest historien på nett/aviser.

Venninna mi fikk de, fordi jeg hadde ikke tid til krapylene. Hun slapp de løs sammen med faren sine to stk i håp om å lage barn men det ble ikke noe av. Hentet de hjem igjen, og plutselig lå det fire bebiser der inne... Ja hun hadde tatt med seg ei jente hjem istede for gutt :p Og det de ikke viste var at Deguser går gravid ganske lenge.

Jeg hentet de hjem igjen fordi hun ikke hadde tid til de.

Når en person skulle bære buret ut av bilen DATT BUNNEN UT. Holdte ikke i plastikken, men i selve buret. Tabbe... Degusene sprang under et stabbur og det lå fire degusbebiser igjen på bakken. Jeg hyla og banna værre enn værst. Jeg satt ut i timesvis i håp om at krypene skulle gå tilbake til buret -hvor det lå fire hylende babyer.

De kan ikke holdt på varmen selv, og jeg måtte se at slaget var tapt. (satte også ut mat til de, som ikke ble rørt).

Hjemme hadde jeg fire degusbarn som var iskalde og en var halvdau. Jeg fant fram melk og greide å få i de noen dråper ved siden av en varmovn. Plutselig kniknet de til litt, og prøvde å spise mat.

Jeg greide ikke å knerte de, og de er umulig å fore opp siden de er så avhengig av foreldrene. Jeg ba noen om å ta de med til dyreklinikken neste dag. Ja det var greit.

Jeg gråt noen tårer fordi dette var helt forferdelig.

Dagen ette ringte venninna mi kl åtte om morningen *hva gjorde dere egentlig med degusene??* Jeg skjønte ingenting. Hun lese opp fra avisa, og det viste seg at den som hadde levert de til dyrelegen hadde sagt de ble funnet ved en container(for å slippe utgifter og stikker derifra). Degusene ble ikke avlivet med gitt videre til ei på dyrebutikken, som skulle fore de opp. Hun hadde ringt avisa :!:

Jeg måtte ringe lokalavisa, og forklare hva saken var. Jeg ringte til hun som tok vare på degusbabyene, og mattilsynet ringte meg. haha.

Scener..

Alt i alt, det var ingen mishandling, men en historie som ble vrengt :p

Jeg fikk en liten notis i avisen dagen etter, at det var en stor misforståelse ;)

Degussaken

 

edit:

Degusene greide seg ikke, og døde i løpet av en uke :(

Sorry rotete innlegg, men det var så mye styr at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. hehe.

 

 

Nå har jeg en hamster jeg skal gi bort (send meg pm om noen er intr;) ).

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Her er noen bilder av den lille søte dvergvedderkaninen vår Rasmus. Han er kjøpt fra oppdretter og en helt nydelig kanin, men han har en liten "feil" sånn at vi ikke kan ha ham med i utstillinger og sånt. Ørene hans vil nemlig ikke henge rett ned slik som de skal. Men det gjør ingenting, for han er utrolig søt med ører som står nesten rett ut;P Også er det så søtt at han er hvit med blå øyne:D

 

http://i28.tinypic.com/2ilja0w.jpg

 

http://i28.tinypic.com/e04js7.jpg

 

http://i28.tinypic.com/1so5dx.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har kaniner, faktisk. Går på kaninhopping, som ganske mange ikke vet hva er. Det er nest som sprang(h eterdetdet når hester hopper?) Bare myemye mindre. Har holdt på med det siden 2003 eller noe trur jeg. Nå for tiden har jeg tre kaniner, alle er oppkalt etter oster (:p) Brie, Castello og Halomi ;post-153656-1203419140_thumb.jpg

det er Halomi som hopper lengde på HDD. 180cm.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
  • 7 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...