rvenes Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Fått ein ny pus i hus. Større bilde: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Kjempefint bilde av en søt katt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Det var et kult bilde av en stilig katt! Lenke til kommentar
W Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 http://www.fakey.no/beta_fakey/img/files/hires/2.jpg 6665372[/snapback] Spooky! Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 arjo_liten.bmp Her er mitt dyr.. hunden Arjo! Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Her er leopardgekkoen min! I tillegg har jeg en Siberian Husky (hund), en blandingskatt, 2 dvergpapegøyer, en kartskilpadde, og en god del akvariefisk. Endret 16. august 2006 av Kamikazesmurf Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) [bilde]Her er leopardgekkoen min! I tillegg har jeg en Siberian Husky (hund), en blandingskatt, 2 dvergpapegøyer, en kartskilpadde, og en god del akvariefisk. 6684046[/snapback] I tillegg til han på avataren din, eller...? Endret 16. august 2006 av I.A.G. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Her var ikke så mange shetland sheepdogs, så jeg sparker til med familiens vesle yndling! Hun bruker "halen" til sauden som smokk. Og hun blir helt mongo når hun sutter på den Hører ikke hva vi sier eller noe Tror bildet er litt uklart.. men det får da holde! Endret 16. august 2006 av jalla`n Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Næææh, så søt. Jeg synes ikke alle shetland sheepdogs er så fine, men de som har blitt vist frem her er jo kjempeyndige. Hvor gammel er din hund, jalla'n? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Min kjære lille Emma ble i går påkjørt av bil og drept, og var plutselig borte. De nydeligste hunden som finnes er nå dypt savnet. Til tross for at hun var mine svigerforeldres hund, hadde hun absolutt en plass som mitt familiemedlem. Savner deg veldig Emma. Endret 17. august 2006 av Playmofetish Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Min kjære lille Emma ble i går påkjørt av bil og drept, og var plutselig borte.De nydeligste hunden som finnes er nå dypt savnet. Til tross for at hun var mine svigerforeldres hund, hadde hun absolutt en plass som mitt familiemedlem. Savner deg veldig Emma. 6690260[/snapback] triste saker. Var hun en basset blanding? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Omplasseringshund, opphavet delvis ukjent. Moren var vel Haldenstøver eller så. Emma var ikke så veldig ulik Haldenstøver i hvert fall. Hun ble 6 år, skulle så gjerne ha levd en del år til. Lenke til kommentar
JV Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 ^^ triste greier Her er vår lille Boston Terrier, Sprocket. 1,5 år er han nå... Lenke til kommentar
JV Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Sprocket er KONGE 6691350[/snapback] Hehe.. jepp både vår sprocket og fraglenes Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 En døv katt som må for all del ikke får gå utendørs. Må gå i band. Bruker å sette henne i bånd på balkongen, men det hender hun detter og henger der. Fått noen forunderlige blikk fra naboen. (obs: Haøsbåndet er selvsagt rundt overkroppen dens, og ikke hodet! ) Lenke til kommentar
M-J Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 må bare ha denne i mine innlegg skal legge inn bilder av bikkjene mine i løpet av kvelden eller morra dagen må bare knipse et bilde Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Her er leopardgekkoen min!I tillegg har jeg en Siberian Husky (hund), en blandingskatt, 2 dvergpapegøyer, en kartskilpadde, og en god del akvariefisk. 6684046[/snapback] Har alltid hatt lyst på øgle egentlig. Eneste problemet er at jeg har fått intrykk av at du skal fore dem innsekter (levende eller daue) og jeg har insektsfobi så da er det et problem. Så hva slags mat er det egentlig slike firfirsler eter? Og kan man ta dem ut av buret og la dem klatre litt rundt gjerne på deg selv, uten at de dreper deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå