Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg presenterer for dere: Nusse, Sussi og Vichy. Nusse er han normale, Sussi er hun svarte med hvit under og Vichy er hu som er helt svart. Jeg har sikkert 250 bilder av dem, men gadd ikke uppe alle. De er så søte og nusselige :oops:

 

Til slutt (eller først i rekka) kommer ... naboen min... han føler for å stikke innom for å slå av en prat og skremme søstera mi i blandt ;)

 

 

http://www.fondus.moo.no/naked/

Lenke til kommentar

" Festus " vaar 11 aar gamle perser doede idag :( , var helt fin igaar og tidligere idag .

 

Fant ham under en seng og han doede 10 min etter .

Tror muligens det kan ha vaert slag eller noen han kunne ikke gaa .

 

Naar det er sagt saa tror jeg ikke han hadde vondt , pustet bare rolig til han doede , er glad det gikk fort iallefall .

 

Vet ikke om bildet virker :cry:

 

Pictures%2FBilder1004.jpg

Lenke til kommentar
" Festus " vaar 11 aar gamle perser doede idag :( , var helt fin igaar og tidligere idag .

 

Fant ham under en seng og han doede 10 min etter .

Tror muligens det kan ha vaert slag eller noen han kunne ikke gaa .

 

Naar det er sagt saa tror jeg ikke han hadde vondt , pustet bare rolig til han doede , er glad det gikk fort iallefall .

 

Vet ikke om bildet virker :cry:

 

Pictures%2FBilder1004.jpg

 

 

Beklager, det var virkelig trist.

 

Død er noe man som kjæledyr eier må ta i betraktning, det er naturlig og den mest vanskelige delen av dyrehold.

 

Jeg tipper katten din har hatt det kjempefint, den tiden den var sammen med dere :-) Du får tenke på det, samtidig så den ikke har det vondt lenger nå.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vi har vel omtrent tredve hunder per i dag, og mesteparten er Alaskahusky.

Det er litt av et kick å kjøre ti eller tolvspann inn i trange skogstereng og ned bratte skrenter, det kan til tider gå FORT! Men det er også fantastisk fint å ta det med ro og nyte utsikten utover vidder fylt av urørt snø, der de eneste lydene er litt pusting og pesing. I det hele tatt, en fantastisk sport!

Lenke til kommentar
" Festus " vaar 11 aar gamle perser doede idag  :(  , var helt fin igaar og tidligere idag .

 

Fant ham under en seng og han doede 10 min etter .  

Tror muligens det kan ha vaert slag eller noen han kunne ikke gaa .

 

Naar det er sagt saa tror jeg ikke han hadde vondt , pustet bare rolig til han doede , er glad det gikk fort iallefall .  

 

Vet ikke om bildet virker  :cry:  

 

Pictures%2FBilder1004.jpg

 

Kondolereraltids trist når kjæledyr dør

:cry:

Lenke til kommentar

Og verden går sin gang, katta blir eldre ( :( ) og lærer seg å klatre, her sett på garasjetaket... Takpus.jpg

 

Og gjett hvem som måp hente henne ned fra taktrærbuskasosv...

Ja det er meg det... Mmmmh, høydeskrekk er gøy :oops:

Jaja... Hu klart og sette seg fast i ett tre på torsdag, med den litt for kjukke magan, i en V-form... Har aldri blirr klort så fælt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...