invalid_user Skrevet 25. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2006 Filmet Tim litt i går kveld. Han var i kosehumør, så jeg måtte bare filme. Blinkingen kommer fra kameraet, som jeg er litt noob med, men det gjør vel ingenting. 4MB 15 sekunder http://media.putfile.com/Tim--26 Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Disse bildene er tatt for et par timer siden... Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Disse bildene er tatt for et par timer siden... 6196791[/snapback] På bystranda? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Vel... That's it. Kanin var borte, og mest sannsynelig spist eller påkjørt. Tenker jo litt på å få en hund eller noe slik nå... Litt vannskeligere å miste. R.I.P. Kjære Nelson Hybel Kanin! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Hadde besøk av tolleren til fatter idag og skulle liksom ut å ta bilde av han siden han kom utrolig godt overens med katta mi, for en gangs skyld. Gjett hvem som , to sekunder etter, jaget katta over veien og gjennom naboens hage? Jeg som ikke får ha hund på besøk engang! Dumme bikkje. Katta var sinna på meg i TRE timer etter at bikkja hadde dratt hjem. Satt ute og surmula og nekta å gå inn. Måtte gi han boksemat med tørrfisk i før prinsen følte seg bra nok satt pris på til å gidde å komme inn igjen. GLEDER meg til å se hvordan den katta der takler å få en søster om en uke Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 Får bumpe tråden litt Nå har jeg vært å henta Scsi (uttales scøssy). Har fått tatt mange bilder, men få er bra, fordi hun nekter å stå stille! Dumme kattunge. Floppy er totalt uinteressert noe som er liksågodt egentlig. Hun er helt nydelig og jeg er helt oppslukt. Det vil komme fler bilder ettervært for hun er ikke akkurat lett å ta bilde av :rolleyes: Først et bilde av henne når hun var ca 3-4 uker gammel. Hun er fortsatt litt grå i pelsen. Scsi har ikke pene øyne nei. Nam-nam. Fikk kylling av mamma. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 Søt katt mushi! ;D Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 Disse bildene er tatt for et par timer siden... 6196791[/snapback] hvordan hund er det? Var extremt søt hund Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 Dette er Gråpus, katten til meg og tøffe-tetra Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 Hvorfor i huleste drikker katten vår av dassen Hu er søt når hu drikker av vasken da Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 Hvorfor i huleste drikker katten vår av dassen Hu er søt når hu drikker av vasken da 6341241[/snapback] hu drekker ikke, bare snuser Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 To av kattene her i huset drikker av dassen. Er egentlig ganske rart at et så reinslig, majestetisk, og stolt dyr som katten gjør det. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 Hunden min, en 3 år gammel Engelsk Springer Spaniel, drikker også av doen. ^^ Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Dette er Gråpus, katten til meg og tøffe-tetra 6341227[/snapback] Gråpus ligna litt på Ben (se avatar). Britisk korthåret, eller noe? Endret 19. juni 2006 av KGB- Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 Dette er Gråpus, katten til meg og tøffe-tetra 6341227[/snapback] Gråpus ligna litt på Ben (se avatar). Britisk korthåret, eller noe? 6341459[/snapback] Aaaner ikke rase.. er ikke no spesiell, sikkert blanding av masse rart Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 Katta vår (min og looOool's) er nok bare en bakgårdblanding... Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Likte navnene på kattene dine, mushi! Bikkja mi drikker også av dassen. Når noen drar ned, hopper hun opp og drikker av vannet som renner nedi. Endret 19. juni 2006 av I.A.G. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 Likte navnene på kattene dine, mushi! Bikkja mi drikker også av dassen. Når noen drar ned, hopper hun opp og drikker av vannet som renner nedi. 6341888[/snapback] Takkers! Alle dyra jeg har har hatt har fått tøffe navn. Chinchillaene het mushi-mushi (halla på japansk) og pikachu, degusene het itchy og rosa. Sitter å pønsker på hva jeg skal kalle bikkja mi når jeg får den. Må jo fortsette trenden med data-navn Jeg har en liten trist nyhet ang. Scsi. Hun har en missforma hale. Noe jeg ikke fikk besjed om fra de jeg fikk henne av. det tok meg to timer før jeg la merketil det, og da regner jeg med at de også har sett det. Halen er "skjeiv" hun kan bare bøye den mot høyre og ikke rett fram. Mot ventre kan jeg bare glemme. hun har haleknekk i tillegg og elendig balanse. Men beholde henne skal jeg! Dette er så rett halen klarer å bli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå