Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.

Anbefalte innlegg

Var catfight her for noen dager siden. Ble ikke noe seriøs slossing, bare stirring på hverandre for å teste styrke, sirkelere rundt hverandre osv.

Vår er den grå langhårete katten.

Den andre katten er en inntrenger, vår forsvarer territoriet sitt. Flinke katten.

Edit: Hvis dere ser på pelsen til vår katt så henger det noen pelsdotter her og der, så litt slossing har det vært.

5908730[/snapback]

Haha det var en episode i forrige uke da katten vår ligger og sover i en stol som står ut mot vinduet da, sånn at han har mer oversikt!

Så ligger han og er maks slapp samtidig som en totalt fremmed katt bare vandrer inn i stua (vi hadde veranda døren åpen).. Ender med at jeg må jage han ut da :hmm: virkelig sløv katt jeg har jah :roll:

6019889[/snapback]

Vår katt angrep for noen dager siden en cocker-spaniel(rett?,) den ble helt hysterisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han kommer fra en gard ca 2km luftlinje fra hvor jeg bor. (i Norheimsund).(Jeg kan se garden)

Det var noen som fikk han der, og dei var visst alergiske så di gav han til oss. Tanten og onkelen min fikk også en hund derfra, og det er broren til Prins.

Lenke til kommentar

Hei, jeg har planer om å kjøpe meg et lite dyr. Har tenkt på det lenge. Jeg står mellom rotte, dverghamster, degu, mus, ørkenrotte... Er det noen som vet hva som hadde passet best for en skikkelig snill dyreelsker som meg :love::innocent:

Ps, er godt vandt med dyr og er ikke den typen som bare har et dyr i en uke og går lei. Så ikke nødvendig å fortelle om det. Er bare ute etter litt tips/råd..

Lenke til kommentar
Hei, jeg har planer om å kjøpe meg et lite dyr. Har tenkt på det lenge. Jeg står mellom rotte, dverghamster, degu, mus, ørkenrotte... Er det noen som vet hva som hadde passet best for en skikkelig snill dyreelsker som meg  :love:  :innocent:

Ps, er godt vandt med dyr og er ikke den typen som bare har et dyr i en uke og går lei. Så ikke nødvendig å fortelle om det. Er bare ute etter litt tips/råd..

6029754[/snapback]

jeg ville valgt det som lever lengst. jo lengre et dyr lever jo mer personlighet vil den få. og man vil bli mer knyttet til det. men det krever da også mer av eieren

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Nelson

----------

Kaninen min er en dvergveder(?). Den er rundt 2 år nå, og heter Nelson. Min kjære søster har vel postet et bilde av han før, men jeg vil likevel poste dette innlegget.

Men? Hva var dette da?

IMG_0032.jpg

Godt med kozzz!

IMG_0044.jpg

Nelson ved den lille hytta si!

IMG_0045.jpg

Make love! Not war!

IMG_0046.jpg

Det var min kanin. Nelson

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...