co2 Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Var catfight her for noen dager siden. Ble ikke noe seriøs slossing, bare stirring på hverandre for å teste styrke, sirkelere rundt hverandre osv.Vår er den grå langhårete katten. Den andre katten er en inntrenger, vår forsvarer territoriet sitt. Flinke katten. Edit: Hvis dere ser på pelsen til vår katt så henger det noen pelsdotter her og der, så litt slossing har det vært. 5908730[/snapback] Haha det var en episode i forrige uke da katten vår ligger og sover i en stol som står ut mot vinduet da, sånn at han har mer oversikt! Så ligger han og er maks slapp samtidig som en totalt fremmed katt bare vandrer inn i stua (vi hadde veranda døren åpen).. Ender med at jeg må jage han ut da virkelig sløv katt jeg har jah 6019889[/snapback] Vår katt angrep for noen dager siden en cocker-spaniel(rett?,) den ble helt hysterisk. Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Noen bilder av Prins. 6020306[/snapback] Hei! Hvor kommer Prins fra? Hvilken kennel? vet du det? Lenke til kommentar
robB Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Han kommer fra en gard ca 2km luftlinje fra hvor jeg bor. (i Norheimsund).(Jeg kan se garden) Det var noen som fikk han der, og dei var visst alergiske så di gav han til oss. Tanten og onkelen min fikk også en hund derfra, og det er broren til Prins. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Hei, jeg har planer om å kjøpe meg et lite dyr. Har tenkt på det lenge. Jeg står mellom rotte, dverghamster, degu, mus, ørkenrotte... Er det noen som vet hva som hadde passet best for en skikkelig snill dyreelsker som meg Ps, er godt vandt med dyr og er ikke den typen som bare har et dyr i en uke og går lei. Så ikke nødvendig å fortelle om det. Er bare ute etter litt tips/råd.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Hva med katt ? Ikke for stort, og veldig kosete. Du slipper å gå tur med pus(det gjør den selv ) og den er sikkert bedre å kose med enn en liten mus... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Hei, jeg har planer om å kjøpe meg et lite dyr. Har tenkt på det lenge. Jeg står mellom rotte, dverghamster, degu, mus, ørkenrotte... Er det noen som vet hva som hadde passet best for en skikkelig snill dyreelsker som meg Ps, er godt vandt med dyr og er ikke den typen som bare har et dyr i en uke og går lei. Så ikke nødvendig å fortelle om det. Er bare ute etter litt tips/råd.. 6029754[/snapback] jeg ville valgt det som lever lengst. jo lengre et dyr lever jo mer personlighet vil den få. og man vil bli mer knyttet til det. men det krever da også mer av eieren Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Mamma er allergisk så må bli et lite dyr som ikke kan løpe rundt i hele huset.. Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Får vel legge opp et bilde av firbente medlemmet av min familie da:) Blir 5 år nå til sommeren faktisk Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Mamma er allergisk så må bli et lite dyr som ikke kan løpe rundt i hele huset.. 6034075[/snapback] Skaff skilpadde! R.I.P Rufus Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Får vel slenge ut et bilde av bikkja mi her: Det er en langhåret dachs, litt over 4 år gammel. Se Hundetråden for detaljer! Endret 3. mai 2006 av I.A.G. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Nelson ---------- Kaninen min er en dvergveder(?). Den er rundt 2 år nå, og heter Nelson. Min kjære søster har vel postet et bilde av han før, men jeg vil likevel poste dette innlegget. Men? Hva var dette da? Godt med kozzz! Nelson ved den lille hytta si! Make love! Not war! Det var min kanin. Nelson Endret 4. mai 2006 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Dette er katten min Truls! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Knipsa et par bilder av kattene: Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Er det noen som har degu her..? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Da var badesesongen i gang for Bayaz Lenke til kommentar
2ern Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Villmink: Hvor gammel er han? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Han er 13 måneder. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Du tar utrolig gode bilder, Villmink! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Dere som har katter, noen som har gamle katter her? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Da var badesesongen i gang for Bayaz 6048831[/snapback] Bra bilder du har der! Bikkja mi liker ikke så godt å bade, hun gjør det bare hvis hun må eller hvis det er veldig varmt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå