Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker.. Han ble funnet av min mor med lammelser i bakbeina, og vi forsto ikke hva som feilte ham.. Det viste seg senere at han hadde fått blodpropp i det området. Vi fikk to alternativer å velge mellom: utsette Samos (som han het) for en smertefull behandling som ville tvinge ham til å måtte gå på medisiner resten av livet - eller la ham slippe...

Endret av PhoboS87
Lenke til kommentar
Hvordan får du hunden din til å posere så fint som på det midterste bildet, M-Lady?

6013898[/snapback]

 

Det er utrolig hvor langt man kommer med en stå-kommando!! :D Nå er hunden min vant til å bli tatt bilde av, så hun stopper jo nesten opp når hun ser et kamera! Men så må det vel også sies at jeg konkurrerer i lydighet, og om hun ikke kunne stå på kommando, hadde jeg gjort det svært dårlig....

 

Du kan selvsagt også klare det med en bra bli-kommando, om du har det! (en måte å lære stå på? Hunden sitter foran deg, du tar en godbit i hånden og fører godbiten ned "under brystet" på den. Da må hunden reise seg for å få godbiten. Når hunden skjønner at den må reise seg, legger du på kommandoen "stå". Og vips! STÅ!)

 

Lydighet er moro, kan anbefales alle med hund! I morgen skal jeg konkurrere i Moss! :w00t:

Lenke til kommentar
Var catfight her for noen dager siden. Ble ikke noe seriøs slossing, bare stirring på hverandre for å teste styrke, sirkelere rundt hverandre osv.

Vår er den grå langhårete katten.

 

Den andre katten er en inntrenger, vår forsvarer territoriet sitt. Flinke katten.

 

Edit: Hvis dere ser på pelsen til vår katt så henger det noen pelsdotter her og der, så litt slossing har det vært.

5908730[/snapback]

 

Haha det var en episode i forrige uke da katten vår ligger og sover i en stol som står ut mot vinduet da, sånn at han har mer oversikt!

Så ligger han og er maks slapp samtidig som en totalt fremmed katt bare vandrer inn i stua (vi hadde veranda døren åpen).. Ender med at jeg må jage han ut da :hmm: virkelig sløv katt jeg har jah :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...