Mauro Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Tok en tur i skogen med Enzo. Tok bildet litt for langt unna though. Endret 22. april 2006 av Mauro Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Søte katter, KGB-. Spesielt det siste bildet. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Antar det er greit for Marte at jeg poster dette bildet, siden det er 100 år gammelt, og så lite: Det der var katten over alle katter Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Tenkte jeg kunne poste et par bilder av katten min, som døde den 1. desember 2005 Endret 22. april 2006 av PhoboS87 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Kondolerer PhoboS87! Å miste et kjæledyr er vanskelig. En av kattene mine var ganske nær døden i høst. Heldigvis overlevde han operasjonen. RIP, katten til PhoboS87... Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Takker.. Han ble funnet av min mor med lammelser i bakbeina, og vi forsto ikke hva som feilte ham.. Det viste seg senere at han hadde fått blodpropp i det området. Vi fikk to alternativer å velge mellom: utsette Samos (som han het) for en smertefull behandling som ville tvinge ham til å måtte gå på medisiner resten av livet - eller la ham slippe... Endret 22. april 2006 av PhoboS87 Lenke til kommentar
robB Skrevet 28. april 2006 Rapporter Del Skrevet 28. april 2006 Her hadde han et kult blikk. Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 29. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 Hey - en border til! Alltid hyggelig! Jeg var i en dyrebutikk i dag, og klarte ikke styre meg da jeg så dette dekkenet! Jeg liker egentlig ikke at hunder skal gå med klær, men.... Er hun kuul eller?? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Hoho den var tøff den! Holdt på å kjøpe den for noen mnd siden men hadde ikke penger nokl. Hun var tøff med den! RobB: Hehe han har en tøff blikk/holdning vofsen din. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Dekkenet var kjempefint. Om det var jeg som hadde kjøpt slik adde jeg fått spank.. OMFG Motehund liksom Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Hvordan får du hunden din til å posere så fint som på det midterste bildet, M-Lady? Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 30. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Hvordan får du hunden din til å posere så fint som på det midterste bildet, M-Lady? 6013898[/snapback] Det er utrolig hvor langt man kommer med en stå-kommando!! Nå er hunden min vant til å bli tatt bilde av, så hun stopper jo nesten opp når hun ser et kamera! Men så må det vel også sies at jeg konkurrerer i lydighet, og om hun ikke kunne stå på kommando, hadde jeg gjort det svært dårlig.... Du kan selvsagt også klare det med en bra bli-kommando, om du har det! (en måte å lære stå på? Hunden sitter foran deg, du tar en godbit i hånden og fører godbiten ned "under brystet" på den. Da må hunden reise seg for å få godbiten. Når hunden skjønner at den må reise seg, legger du på kommandoen "stå". Og vips! STÅ!) Lydighet er moro, kan anbefales alle med hund! I morgen skal jeg konkurrere i Moss! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Lykke til! Veldig fin hund Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 (endret) min 15kg tunge dachs Endret 3. mai 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Er det noen som har Irsk Ulvehund her? 5928529[/snapback] jeg hadde måtte gi henne bort, hadde ikke tid nok til hun. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Min katt med mitt kosedyr fra baby-alderen ...etterfulgt av bildet med mor & datter 5909945[/snapback] Haha, har du lagt merke til hvor labben (labben right(?) til katten er? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Min katt med mitt kosedyr fra baby-alderen ...etterfulgt av bildet med mor & datter 5909945[/snapback] Haha, har du lagt merke til hvor labben (labben right(?) til katten er? 6017952[/snapback] Jeg ville sagt poten Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Ja her er den nye fuglen min. Navnløs. Noen gode fugle/undulatnavn der ute? Hehe. Han er litt kul da Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Var catfight her for noen dager siden. Ble ikke noe seriøs slossing, bare stirring på hverandre for å teste styrke, sirkelere rundt hverandre osv.Vår er den grå langhårete katten. Den andre katten er en inntrenger, vår forsvarer territoriet sitt. Flinke katten. Edit: Hvis dere ser på pelsen til vår katt så henger det noen pelsdotter her og der, så litt slossing har det vært. 5908730[/snapback] Haha det var en episode i forrige uke da katten vår ligger og sover i en stol som står ut mot vinduet da, sånn at han har mer oversikt! Så ligger han og er maks slapp samtidig som en totalt fremmed katt bare vandrer inn i stua (vi hadde veranda døren åpen).. Ender med at jeg må jage han ut da virkelig sløv katt jeg har jah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå