Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå begynner Osvald og bli stor. Han har doblet seg i vekt nesten 2x siden jeg fikk ham....

 

Picture339.jpg

5889536[/snapback]

 

 

Ho-ho-ho!! Hva er det de sier...? "som hund så eier". :D

 

 

Hamsteren "Loppa" som det er veldig vanskelig og få tatt bilde av, og katten "Amira" som selfølgelig måtte finne ut hva som er i den nye pappesken.

post-18764-1144786173_thumb.jpg

5892475[/snapback]

 

 

Hei, det der kan katten min og!!

smitty%20i%20boks.jpg

 

 

Og Linn Christin: GRATULERER MED NYTT KAMERA!! Hva slags speilrefleks har du? Er det ikke moro!??! Ser det umiddelbart på bildene!

Lenke til kommentar

Og Linn Christin: GRATULERER MED NYTT KAMERA!! Hva slags speilrefleks har du? Er det ikke moro!??! Ser det umiddelbart på bildene!

5906031[/snapback]

 

Det er ett Canon EOS 350D

 

 

Helt utrolig arti å ta bilder av hunder nå iallefall. Har liksom ikke så mye annet å ta bilde av, så min egen og andres hunder får gjennomgå i påsken :!:

Lenke til kommentar

Hehe flotte bilder folkens. Blir smeltet av alle de flotte vofsene her inne. :love:

 

Leenge siden eg har postet her nå så her kommer en liten bilde spam med en liten video i slutten.

 

Hallais. Stund siden sist eg postet noen bilder så her er noen eg rakk å ta mens det var digg sol ute. Skulle tatt flere og filmet mer. Jaja tar det neste gang.

 

 

Bare snuser, markere og glor litt eg. :)

 

Santoz_sunny03.jpg

 

Nå fant eg meg en passende pinne å tygge på.

 

Santoz_sunny01.jpg

 

*Smask* Herlig.....

 

Santoz_sunny04.jpg

 

 

Hei...ville bare ønske alle dere der hjemme en god påske og husk å passe på at sjokoladen blir stjelt. :lol:

 

Santoz_sunny02.jpg

 

 

 

Her er en liten video snutt der han tygger litt på pinne, markerer litt og løper etter noen støyende stupende kråker. :lol:

 

http://home.no/snowdog/bilder/video_google..._having_fun.wmv

Lenke til kommentar

Når det gjelder sjokolade og hunder er disse dosene regnet som giftig dose:

 

60 gram pr. kilo kroppsvekt for melkesjokolade, og 60 gram pr. 9 kilo kroppsvekt for kokesjokolade.

 

De kan få løs mage, rastløshet, dårlig kontroll på blæra og slikt av langt mindre doser så det er lurest å holde hunder helt unna sjokolade.

 

Tror dette gjelder alle raser.

Lenke til kommentar

Da var det endelig på tide at jeg postet bilder av kattene mine. :)

 

Dette er Tim, som snart fyller 5 år, om noen dager faktisk.

 

dcp01112cj.th.jpg

 

Her er Ben, som er nesten ett år yngre enn Tim.

 

dcp33153cz.th.jpg

 

Dette er ikke akkuratt de smarteste kattene på jorda, men de er utrolig underholdende. Those two. :love:

Jeg må nesten knipse et par gode bilder til før jeg kan legge ut flere.

Lenke til kommentar
Nydelig hund snow. Men du vet jo at jeg har samme smak som deg på hunder :)

 

Dog syns jeg han virker litt pingle :p

5906425[/snapback]

Pøh! Han er sterk som en okse!! ca 30kg rippet muskler. :p min far er sterkere osv.... :!:

 

 

Så fin han er :)

Takk. :)

 

 

Mario, hunden din er aldeles vakker! Hvilken rase tilhører han?

5907141[/snapback]

Takk skal du ha. Han er en Amerikansk staffordshire terrier. :)

 

 

Når det gjelder sjokolade så er det lite vitsi å "gamble" med å gi vofsene disse "godbitene" med mindre det er sjokolade spesial laget for hunder. Dette gjelder rosiner også. En dachs til en eg snakket med hadde spist en 200gr norsk melkesjokolade uten at det skjedde noe med den lille hunden mens andre har spist litt og død.

Lenke til kommentar

om sjokolade og hund:

 

Sjokolade, spesielt mørk sjokolade inneholder stoffet theobromin, som i små mengder er skadelig for hunder. Theobromin finnes også i kakao, te, kaffe og COLA.. Selv små mengder kan gi uregelmessig puls og åndedrett, samt forårsake spontane indre blødninger. Symptomer på forgiftning er gjentatte anfall med ustøhet og kramper,oppkast, skjelving, stress, samt raskt hjerte- og pusteaktivitet. For hvert anfall blir hunden svakere og svakere. Hunden må raskt til dyrlege.

 

 

 

Tror ingen hunde dør umiddelbart av en liten bit. Dog gir ikke jeg min sjokolade og cola :)

Lenke til kommentar

Var catfight her for noen dager siden. Ble ikke noe seriøs slossing, bare stirring på hverandre for å teste styrke, sirkelere rundt hverandre osv.

Vår er den grå langhårete katten.

 

Den andre katten er en inntrenger, vår forsvarer territoriet sitt. Flinke katten.

 

Edit: Hvis dere ser på pelsen til vår katt så henger det noen pelsdotter her og der, så litt slossing har det vært.

post-44756-1144841616_thumb.jpg

post-44756-1144841663_thumb.jpg

Endret av TomFu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...