Ni kon Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Kan du ta et bilde ved siden av noe jeg kan sammeligne den med? F.eks et menneske? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Kan du ta et bilde ved siden av noe jeg kan sammeligne den med?F.eks et menneske? 5905005[/snapback] Vel, her er hun ved siden av spisestua Og her ved siden av føttene mine Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Takker .) Det hun mangler i størrelse fysisk tar hun sikkert igjen med størrelsen på hjertet Kul hund Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Nå begynner Osvald og bli stor. Han har doblet seg i vekt nesten 2x siden jeg fikk ham.... 5889536[/snapback] Ho-ho-ho!! Hva er det de sier...? "som hund så eier". Hamsteren "Loppa" som det er veldig vanskelig og få tatt bilde av, og katten "Amira" som selfølgelig måtte finne ut hva som er i den nye pappesken. 5892475[/snapback] Hei, det der kan katten min og!! Og Linn Christin: GRATULERER MED NYTT KAMERA!! Hva slags speilrefleks har du? Er det ikke moro!??! Ser det umiddelbart på bildene! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Og Linn Christin: GRATULERER MED NYTT KAMERA!! Hva slags speilrefleks har du? Er det ikke moro!??! Ser det umiddelbart på bildene! 5906031[/snapback] Det er ett Canon EOS 350D Helt utrolig arti å ta bilder av hunder nå iallefall. Har liksom ikke så mye annet å ta bilde av, så min egen og andres hunder får gjennomgå i påsken :!: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Hehe flotte bilder folkens. Blir smeltet av alle de flotte vofsene her inne. Leenge siden eg har postet her nå så her kommer en liten bilde spam med en liten video i slutten. Hallais. Stund siden sist eg postet noen bilder så her er noen eg rakk å ta mens det var digg sol ute. Skulle tatt flere og filmet mer. Jaja tar det neste gang. Bare snuser, markere og glor litt eg. Nå fant eg meg en passende pinne å tygge på. *Smask* Herlig..... Hei...ville bare ønske alle dere der hjemme en god påske og husk å passe på at sjokoladen blir stjelt. Her er en liten video snutt der han tygger litt på pinne, markerer litt og løper etter noen støyende stupende kråker. http://home.no/snowdog/bilder/video_google..._having_fun.wmv Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Så fin han er Anng sjokolade.. min hund kan dø dersom hu får i seg en liten stratos... Man skal være veldig forsiktig... men med den størrelsen skal det en del mer sjokkis til for at han skal bli syk Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Nydelig hund snow. Men du vet jo at jeg har samme smak som deg på hunder Dog syns jeg han virker litt pingle Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Mario, hunden din er aldeles vakker! Hvilken rase tilhører han? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Når det gjelder sjokolade og hunder er disse dosene regnet som giftig dose: 60 gram pr. kilo kroppsvekt for melkesjokolade, og 60 gram pr. 9 kilo kroppsvekt for kokesjokolade. De kan få løs mage, rastløshet, dårlig kontroll på blæra og slikt av langt mindre doser så det er lurest å holde hunder helt unna sjokolade. Tror dette gjelder alle raser. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 noen som har labrador som har lyst til å poste bilde ? (sorry om dette akkurat har blitt postet.. har ikke bladd så mye) Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 er nok ikke fineste bilde men vel vel, Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Da var det endelig på tide at jeg postet bilder av kattene mine. Dette er Tim, som snart fyller 5 år, om noen dager faktisk. Her er Ben, som er nesten ett år yngre enn Tim. Dette er ikke akkuratt de smarteste kattene på jorda, men de er utrolig underholdende. Those two. Jeg må nesten knipse et par gode bilder til før jeg kan legge ut flere. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Nydelig hund snow. Men du vet jo at jeg har samme smak som deg på hunder Dog syns jeg han virker litt pingle 5906425[/snapback] Pøh! Han er sterk som en okse!! ca 30kg rippet muskler. min far er sterkere osv.... :!: Så fin han er Takk. Mario, hunden din er aldeles vakker! Hvilken rase tilhører han? 5907141[/snapback] Takk skal du ha. Han er en Amerikansk staffordshire terrier. Når det gjelder sjokolade så er det lite vitsi å "gamble" med å gi vofsene disse "godbitene" med mindre det er sjokolade spesial laget for hunder. Dette gjelder rosiner også. En dachs til en eg snakket med hadde spist en 200gr norsk melkesjokolade uten at det skjedde noe med den lille hunden mens andre har spist litt og død. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Hunden din ser utrolig frisk og fin ut, Mario (som alltid). Jeg har også lyst på vofs Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 om sjokolade og hund: Sjokolade, spesielt mørk sjokolade inneholder stoffet theobromin, som i små mengder er skadelig for hunder. Theobromin finnes også i kakao, te, kaffe og COLA.. Selv små mengder kan gi uregelmessig puls og åndedrett, samt forårsake spontane indre blødninger. Symptomer på forgiftning er gjentatte anfall med ustøhet og kramper,oppkast, skjelving, stress, samt raskt hjerte- og pusteaktivitet. For hvert anfall blir hunden svakere og svakere. Hunden må raskt til dyrlege. Tror ingen hunde dør umiddelbart av en liten bit. Dog gir ikke jeg min sjokolade og cola Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Et bilde av Jesperen når han skulle gjemme seg. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Var catfight her for noen dager siden. Ble ikke noe seriøs slossing, bare stirring på hverandre for å teste styrke, sirkelere rundt hverandre osv. Vår er den grå langhårete katten. Den andre katten er en inntrenger, vår forsvarer territoriet sitt. Flinke katten. Edit: Hvis dere ser på pelsen til vår katt så henger det noen pelsdotter her og der, så litt slossing har det vært. Endret 12. april 2006 av TomFu Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Min katt med mitt kosedyr fra baby-alderen ...etterfulgt av bildet med mor & datter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå