Gå til innhold

Kjæledyret ditt! Modem Warning.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mye katter blant nerder. Er det fordi dere ikke vil gå på tur blant folk eller fordi katter er lettere å ha?

 

vi fikk katt fordi den gamle bestissen min sin katt fikk katteunger, og det er enklere å ta seg av en katt enn en hund..

 

jeg har lyst på hund når jeg flytter for meg selv og har tid til den.. vil ha en stooor goood hund =DD

 

og et par katter.. en helt sort korthåret en.. og..en tigerpus=D

 

/me elsker dyr =D

Lenke til kommentar

/me også. Sa til min mor igår at eg skulle kjøpe hund og da holdt hun på å fly av stolen. :evil: liker hunder men så lenge de bor hos andre sier hun. Til h*..%¤#%"#%¤ ****** så forbanna eg blir. Blir nødt å vente til eg flytter ut om 1 år eller noe. Da blir det vovs på meg. Vet ikke ka rase eg vil ha. Amstaff? Rhodesian rigdeback? Amerikansk bulldog? Cane corso? Bullterrier? Akita inu? Grønnlands hund? :shrug: Det er så mange fine hunder der ute. :cry:

Lenke til kommentar
/me også. Sa til min mor igår at eg skulle kjøpe hund og da holdt hun på å fly av stolen. :evil: liker hunder men så lenge de bor hos andre sier hun. Til h*..%¤#%"#%¤ kjøss så forbanna eg blir. Blir nødt å vente til eg flytter ut om 1 år eller noe. Da blir det vovs på meg. Vet ikke ka rase eg vil ha. Amstaff? Rhodesian rigdeback? Amerikansk bulldog? Cane corso? Bullterrier? Akita inu? Grønnlands hund? :shrug: Det er så mange fine hunder der ute. :cry:

 

Sjekk ut Soft Coated Wheaten Terrieren. Den er skjønn, lydig (om du trener litt), kosete og passe stor...

 

Ja, vi har sånn...

Lenke til kommentar
Mye katter blant nerder. Er det fordi dere ikke vil gå på tur blant folk eller fordi katter er lettere å ha?

 

Vel, nå har vi litt mer enn to katter da. Du kan legge til en ca. 30 polarhunder på lista og, men de er i hemsedal i sommer så da får jeg ikke tatt bilde av de.

 

Også en kanin da.... :yes:

Lenke til kommentar

Hyggelig å se at tråden min fortsatt lever!!

Det gjør mine to katter også, Smitt og Smule, men nå har jeg også anskaffet meg hund!! En nydelig liten schæfervalp på tre måneder, som skal bli politihund når hun blir stor. Hvordan skal jeg klare å gi fra meg denne...?

 

afra_vollen.jpg

Lenke til kommentar
Hyggelig å se at tråden min fortsatt lever!!

Det gjør mine to katter også, Smitt og Smule, men nå har jeg også anskaffet meg hund!! En nydelig liten schæfervalp på tre måneder, som skal bli politihund når hun blir stor. Hvordan skal jeg klare å gi fra meg denne...?

http://julie.lillerud.no/bilder/afra_vollen.jpg

 

åh så nydelig! :woot:

du får nok noen fine år med den krabaten før den går til politiet!

 

blir nok kjipt å levere henne fra deg, men jeg vil jo si du gjør samfunnet en tjeneste ved å ha hund som skal bli politihund når den blir stor! Vi trenger dem tross alt! :D:yes:

 

men veldig veldig søt liten puppy=D makes me wanna cuddle it :woot:

Lenke til kommentar

Hmmm har et par bilder av katta mi hjemme. Fixa i går en avatar av katta mi, den får holde for nå. Jeg lover å poste det store bildet når jeg kommer hjem.

 

Han heter arnold (pga størrelsen) og er 50% perser og 50% skogkatt. Han begynner å bli litt gammel nå, han er 9,5 år nå.

 

Sinnsykt fluffy pels :p

 

Edit: Her er'n!

arnold.jpg

arnold2.jpg

Lenke til kommentar
Hmmm har et par bilder av katta mi hjemme. Fixa i går en avatar av katta mi, den får holde for nå. Jeg lover å poste det store bildet når jeg kommer hjem.

 

Han heter arnold (pga størrelsen) og er 50% perser og 50% skogkatt. Han begynner å bli litt gammel nå, han er 9,5 år nå.

 

Sinnsykt fluffy pels :p

 

Edit: Her er'n!

http://privat.bluezone.no/vassbotn/term/bi...lder/arnold.jpghttp://privat.bluezone.no/vassbotn/term/bilder/arnold2.jpg

 

hahaha!! lol@pusekatten på politibilen=D

 

politikatt! najs! =P veldig søt pus! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...