zn00ker Skrevet 24. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2003 Mange fine kjæledyr her ja! Personlig elsker jeg bikkjer, men dessverre så er muttern allergisk så jeg må nok vente til jeg flytter hjemmefra. Dogo Argentino er en veldig fin rase og er enig med SnowDOG_! De som oppdrar hunder til å drepe er sjuke i huet! Men det er mange fine hunderaser da. Shcæfer (skrives sånn gjør det ikke :-?), dobberman, rottweiler også er det jo en del blandingsraser, som f.eks schæfer krysset med rottweiler. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 24. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2003 Har du reker ? Jeg visste ikke at man kunne ha reker som kjæledyr :o hallo........ SEA-MONKEYS!!! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 25. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2003 første bildet ditt wabby så ut som noe fra en viss film Kikka og tenkt litt... hvem film ? Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 25. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2003 Her er mitt bidrag. Det er en blanding av svart elghund og Golden Retriver... (PS: Det var sterk sol så hun så litt "redusert" ut! ) Lenke til kommentar
Bankog_Hilton Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 Gi opp din infantile lille drittunge , Skal du lyve så får du lyve med stil. Hva med å poste et bilde av ulven tatt med "ditt eget" kamera istedenfor et bilde du har funnet på noen andres hjemmeside. hvorfor skal vi tro deg ? herregud menneske du lyver jo verre enn en jeg kjenner og det er ille. Post et bilde av "ulven din" som din far/mor/deg etc har tatt bilde av med eget kamera. Du går meg og de andre medlemene på nervene , jeg tror jeg snakker på vegne av alle . Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 Wow ro deg ned gutt. 2poster=2 klage poster Lenke til kommentar
Bankog_Hilton Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 morra di snowdog. du må jo skjønne det at han kun kødder , eller har du ikke oppfattet det enda ? . han bare fucker med oss , thomas get a life Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 Tor ikke den ongen, bankog, kommer til å vare så lenge på dette forumet.. Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 Ignorer ham å fortsett med posten.. btw *elsker katter* Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 Har du reker ? Jeg visste ikke at man kunne ha reker som kjæledyr :o hallo........ SEA-MONKEYS!!! Sea-Monkeys are a species of brine shrimp http://www.sea-monkeys.com/html/aboutsm/wh...hatarethey.html Ja, de er reker ! Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 30. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2003 så hvorfor kalle dem aper? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2003 så hvorfor kalle dem aper? hehe... godt spørsmål Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2003 Apropos katter... Katta til naboen kom og okuperte huset her i går. Snek seg inn gjennom en åpen dør, og trivdes vist veldig godt Så godt at jeg måtte kontakte naboen, og få han til og komme å hente den Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 30. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2003 Mange fine katter men savner flere vovser! (hunde menneske) Hunder skal vi fikse, her er våre tre hjerteknusere: 2 år gamle "Tina" Shetland Sheepdog: Vår 8år gamle "Mini" Cavalier King Charles Spaniel: Og "Tina`s" datter "Amy" Shetland Sheepdog: Flere bilder osv. av de andre valpene våre finner du event. på http://home.no/catoma/ Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2003 jeg har 2 hvite og brune Cavalier King Charles Spaniel.. så det så Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 30. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2003 Nydelige hunder Takker :smile: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2003 Nydelige hunder Takker :smile: Ja det må eg si. Veldig skjønne vofser. Den siste får eg lyst å stjele fra deg Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 2. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2003 puser er så søte! ja, veit at d var litt femi utrykk... har to søte puser men 0 digital kamera... hvis jeg noen gang ser noen mishandle ei katt eller noe sånt, da kommer jeg til å klikke, fy ******... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå