Gandax Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Er det noen som helst mulighet for å sende inn en iPod som definitivt ikke fungerer som den skal? Prøver å finne på apple.com/support men finner ingenting. Har registrert meg og lagt inn serienummeret men det er ingen mulighet for å få sånn konvolutt som man kan sende den inn med.. Problemet med iPodden er at jeg ikke får lagt inn alle sangen som er i biblioteket, og ofte så blir alle sangene bare borte fra spilleren. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Du kan prøve å spørre de i den butikken du kjøpte den i (hvis du ikke kjøpte på nettet) om hvordan du skal gå frem med forsikring etc. Ellers så tror jeg at du skulle fått med noen forsikringspapir når du kjøpte den, det fikk jeg. Lenke til kommentar
Gandax Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Du kan prøve å spørre de i den butikken du kjøpte den i (hvis du ikke kjøpte på nettet) om hvordan du skal gå frem med forsikring etc.Ellers så tror jeg at du skulle fått med noen forsikringspapir når du kjøpte den, det fikk jeg. kjøpte den på internett ja. it24.no.. Tro du de kan hjelpe meg med noe kanskje? Takk for svar Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Det er verd å sende de en mail, de ber deg sikkert om å sende inn ipoden, også skal de ordne resten. En jeg kjenner sendte inn sin ipod nano og fikk tilbake en helt ny ipod touch. (vet ikke hvor han sendte den) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå