Mariofrans Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Disse skiene har jeg Lenke til kommentar
skigeeeek Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) disse er drit digge i parken, carbon stingerene hjelper på det maksimale for å få bestte mulig popp, og ikke tenk på at de ''suger'' i pudder, de funker helt fint i lite men ikke for mye pudder . men hvem kjører pudder nå om dagen a , alle kjører jo i anlegget ;P mål 179 cm , altså den gule base fargen, tupp:109mm, midje: 85mm , bak 109mm Endret 14. april 2009 av skigeeeek Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Her er mine= Atomic SSL World Cup 171cm, m/ Atomic Race extreme binding inklusiv plate, 2008 Völkl Tigershark 182cm Extreme Edition (Powerswitch) 08-09, m/ Marker Pro Tigershark binding med Powerswitch technology K2 Fujative 159cm, m/ Marker Twin-tip binding, 2008 Völkl Racetiger SL World Cup 155cm, m/ Marker SL Titanium series 1260 EPS med Glide control technology, 2008 Endret 14. mai 2009 av berniy Lenke til kommentar
skigeeeek Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Bilder av mine nydelige K2 Seth. ski. Orka ikke finne fra katalog. Mål: 130-98-118, selvfølgelig med telemarksbindinger. hvordan virker disse i parken ? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 En kompis av meg kjørte en stund med et par Seth-ski i parken. Fungerte helt greit, men de var merkbart tunge å dra med seg rundt i alt over 5'ern. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) er sponset av Salomon så må bruke det i anlegg og konkuranser har suspect, teneighty thruster, og foil men har rossiignol scratch pro wood core som fritids ski hvis rossignol kommer med fete ski til neste sesong (som jeg får vite om 2 uker) så skal jeg søke sponsor hos dem ettersom di sendte at det var en liten mulighet for det. eller K2 hvis det ikke funker hos rossignol med har sykt lyst på spons av rossi.. Endret 7. juni 2009 av Tommy12 Lenke til kommentar
Special P Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Kan jeg spørre hva du heter? Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Har en del ski, da jeg står en del på ski bare fritidssyssel though. Må også legge til at jeg deler noen av skiene med min far, men regner meg selv som hovedbruker: - Min andre ski. god bakkeski hvis det begynner å bli dyngete. Brukes nesten aldri. - Mitt andrevalg på parkski. Go og leken. Brukes mest til rails hjemme, da de er kjøpt veldig korte. - Kuleste skia som finnes. Brukes på dager da jeg skal gjøre "alt". god ski for de som kjører 50/50 eller mer off. - Syyykt fet ski, utrolig god til å kjøre "fort" med. Har et overrskende godt grep. - Skulle jeg hatt èn ski, hadde jeg valgt denne. Du finner ikke en ski som passer bedre til alt, særlig hvis du er en 30/70 kjører. (off/piste). - Say no more. Skien er STOR, og du flyter som en engel. Får halv-meter-pudder-følelsen i 8 cm nysnø. - Mest brukte skien. Midtmontert, utrolig kul ski. Er 180 høy, skia er 177. Gir meg mye stabiliet! Bruker mest bindinger fra marker, meget fornøyd. Har et par PX 12 JIB på Seth-skiene, men vil bytte snart, mest sannsynlig til Marker Jester. (er smålei av knekte stoppere). Kjører med et par sko fra Salomon. Superdiggest! ;D Har også et par storslalomski fra Head-fabrikken, som er 205 lange og stive som fy. Beste skia som finnes til å virkelig legge seg på skjæret på blank is. jaja, nok brag.. Lenke til kommentar
vegarmin Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg har Amplid cholestone! Storfornøyd med de. Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg har Amplid cholestone! Storfornøyd med de. Du endte opp med å kjøpe de? hvordan var de til bruken din? Lenke til kommentar
vegarmin Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg har Amplid cholestone! Storfornøyd med de. Du endte opp med å kjøpe de? hvordan var de til bruken din? Grunnen til at jeg endte opp med de var først og fremst at jeg hadde hatt park-ski en god stund og fant ut at det var på tide med noen fete planker. jeg så på alt som var over 120 mm over midten på nettet. det sto mellom chop stick, kuro og noen andre par ski. etter en tur på byen med mye leting gikk jeg tilbake til extreme sport på lade i trondheim. der hadde de allerede rabatter på det årets modeller og lommeboken bestemte også litt. jeg fikk litt veiledning av en av norges beste telemark-kjørere og da endte jeg med de. pluss at jeg fikk enda litt mer rabatt, så pakken ble grisebillig:D men alikevel, om de var billige så er de MEGET gode. til min bruk der jeg kjører mye off-piste, men også litt i løypa så funker de som bare rakkern! var også glad for at jeg ikke valgte rc modellen, siden at jeg noen ganger kjører i løypa. anbefales;) de vil ikke skuffe deg;) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 K2 Bad Seed, liker de ikke Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Stockli Rotor 76 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor STORT bilde Endret 15. november 2009 av hernil Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Her er mine ski, JO Pro Model 08: Bindinger, Px 12 Jib: Trenger tips til nye sko! Se her: Sko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå