Gå til innhold

Vis dine ski her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

disse er drit digge i parken, carbon stingerene hjelper på det maksimale for å få bestte mulig popp, og ikke tenk på at de ''suger'' i pudder, de funker helt fint i lite men ikke for mye pudder . men hvem kjører pudder nå om dagen a , alle kjører jo i anlegget ;P

mål 179 cm , altså den gule base fargen, tupp:109mm, midje: 85mm , bak 109mm

post-185374-1239712173_thumb.jpg

Endret av skigeeeek
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Her er mine=

Atomic SSL World Cup 171cm, m/ Atomic Race extreme binding inklusiv plate, 2008

Völkl Tigershark 182cm Extreme Edition (Powerswitch) 08-09, m/ Marker Pro Tigershark binding med Powerswitch technology

K2 Fujative 159cm, m/ Marker Twin-tip binding, 2008

Völkl Racetiger SL World Cup 155cm, m/ Marker SL Titanium series 1260 EPS med Glide control technology, 2008

post-178633-1241200568_thumb.jpg

Endret av berniy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

er sponset av Salomon så må bruke det i anlegg og konkuranser

har suspect, teneighty thruster, og foil

photo_47952df197251.jpg

men har rossiignol scratch pro wood core som fritids ski

10130.Image.1.jpg

hvis rossignol kommer med fete ski til neste sesong (som jeg får vite om 2 uker) så skal jeg søke sponsor hos dem ettersom di sendte at det var en liten mulighet for det. eller K2 hvis det ikke funker hos rossignol :) med har sykt lyst på spons av rossi..

Endret av Tommy12
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Har en del ski, da jeg står en del på ski :p bare fritidssyssel though. Må også legge til at jeg deler noen av skiene med min far, men regner meg selv som hovedbruker:

post-98123-1250420098_thumb.jpg

- Min andre ski. god bakkeski hvis det begynner å bli dyngete. Brukes nesten aldri.

post-98123-1250420092_thumb.jpg

- Mitt andrevalg på parkski. Go og leken. Brukes mest til rails hjemme, da de er kjøpt veldig korte.

post-98123-1250420131_thumb.jpg

- Kuleste skia som finnes. Brukes på dager da jeg skal gjøre "alt". god ski for de som kjører 50/50 eller mer off.

post-98123-1250420141_thumb.jpg

- Syyykt fet ski, utrolig god til å kjøre "fort" med. Har et overrskende godt grep.

post-98123-1250420152_thumb.jpg

- Skulle jeg hatt èn ski, hadde jeg valgt denne. Du finner ikke en ski som passer bedre til alt, særlig hvis du er en 30/70 kjører. (off/piste).

post-98123-1250420163_thumb.jpg

- Say no more. Skien er STOR, og du flyter som en engel. Får halv-meter-pudder-følelsen i 8 cm nysnø.

post-98123-1250420175_thumb.jpg

- Mest brukte skien. Midtmontert, utrolig kul ski. Er 180 høy, skia er 177. Gir meg mye stabiliet!

Bruker mest bindinger fra marker, meget fornøyd. Har et par PX 12 JIB på Seth-skiene, men vil bytte snart, mest sannsynlig til Marker Jester. (er smålei av knekte stoppere).

Kjører med et par sko post-98123-1250420538_thumb.jpg fra Salomon. Superdiggest! ;D

Har også et par storslalomski fra Head-fabrikken, som er 205 lange og stive som fy. Beste skia som finnes til å virkelig legge seg på skjæret på blank is.

jaja, nok brag..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Jeg har Amplid cholestone! Storfornøyd med de.

Du endte opp med å kjøpe de? :) hvordan var de til bruken din?

Grunnen til at jeg endte opp med de var først og fremst at jeg hadde hatt park-ski en god stund og fant ut at det var på tide med noen fete planker. jeg så på alt som var over 120 mm over midten på nettet. det sto mellom chop stick, kuro og noen andre par ski. etter en tur på byen med mye leting gikk jeg tilbake til extreme sport på lade i trondheim. der hadde de allerede rabatter på det årets modeller og lommeboken bestemte også litt. jeg fikk litt veiledning av en av norges beste telemark-kjørere og da endte jeg med de. pluss at jeg fikk enda litt mer rabatt, så pakken ble grisebillig:D

men alikevel, om de var billige så er de MEGET gode. til min bruk der jeg kjører mye off-piste, men også litt i løypa så funker de som bare rakkern! var også glad for at jeg ikke valgte rc modellen, siden at jeg noen ganger kjører i løypa. anbefales;) de vil ikke skuffe deg;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...