Special P Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Slik som emnetittelen sier så kan du vise dine ski her. Bildene skal helst ikke være katalog-bilder, men går under tvil. Skriv gjerne opp mål på skiene (lengde og bredde på endene og på midten). Vis gjerne bider av sko og bindinger også + litt generell info. beklager att jeg bruker katalog-bilde, men jeg gadd ikke begynne å ta bilder av skiene og legge de in på dataen. jeg valgte disse skiene på grunn av at de duger både til jibbing og fri-kjøring (jeg driver med begge deler). målene er: lengde:174 cm, bredde: tuppen:124mm, midten:85mm og baktuppen: 114mm. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Gidder heller ikke gå opp på loftet for å fotografere skiene. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Slalom Storslalom Storslalomskia er elendige, skal skaffe nye. Har skia på hytta så litt vanskelig å få tatt bilde av de Lenke til kommentar
---SPEED--- Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Fischer Habit! Twin tip dimensjoner :111-81-111 Med Marker free bindinger 1,5 cm bak midten. Lenke til kommentar
Assbear Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Blizzard titan eight Må sei at eg har ikkje sånne bindingar på skia mine som vist på bildet, eg renn telemark Eg er veldig fornøgd med skia, og så har dei twintip så eg kan køyre litt baklengs visst eg vil Endret 15. august 2008 av assbear Lenke til kommentar
Aeilertsen Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Dynastar "Nothing But Trouble". Kjøpte de i en pakke på Coop OBS Første twintip skiene jeg hadde, og fortsatt har. De duger for meg, siden jeg fortsatt er i læreprosessen. Sliter med 360 på hopp, men det kommer seg. 180 er også et lite problem uten hopp. Men det er nok bare mental sperre. Uansett, så er det helt greie ski. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Bilder av mine nydelige K2 Seth. ski. Orka ikke finne fra katalog. Mål: 130-98-118, selvfølgelig med telemarksbindinger. Lenke til kommentar
August. Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 jeg kjører Armada ARV, vanlig Head mojo binding. ARV er det beste skia jeg noen gang har kjørt! pudder, pist, park, preppa. you name it! syke ski som anbefales sterkt til de som kjører på hele fjellet. ikke like god i pipe. Salomon SPK støvell(ren jibbe støvvel) Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Salomon 1080 CR LAB 181. Salomon 1080 171. Line Prophet 100 186. Fischer RC4 SL. Fischer RC4 GS. Har også et par Line Sir Francis Bacon, et par Line Prophet 130 og et par Prophet 100 med randonee-bindinger. Endret 7. oktober 2008 av Zerblat Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Fin samling. Et par for enhver anledning, eller? Selv har jeg et par Völkl AC Motion med Marker-bindinger. Ble kjøpt på salg nå i vår, så har ikke fått prøvd dem enda. Gleder meg som en unge til snøen. Skal se om jeg får opp noen bilder senere. Det kan virke som om jeg er en av få som fremdeles har ski med en enkelt tupp, gitt. Endret 13. oktober 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
inunf Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Her er mine alpinski: Fra venstre: Atomic C7 med Atomic Device binding. Gamle men velholdte, funker best i preparerte løyper. Atomic Teledaddy med Rottefella Cobra 2 binding og oppbygningsplate. Bruker disse til toppturer, og litt i trekket. K2 Pontoon, husker ikke bindingene i farta. Disse er for alvorlig off-piste . I tillegg har jeg 7 par langrennski, 5 av dem er tidligere toppmodeller. Endret 16. oktober 2008 av inunf Lenke til kommentar
Assbear Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Her er mine alpinski: Fra venstre: Atomic C7 med Atomic Device binding. Gamle men velholdte, funker best i preparerte løyper. Atomic Teledaddy med Rottefella Cobra 2 binding og oppbygningsplate. Bruker disse til toppturer, og litt i trekket. K2 Pontoon, husker ikke bindingene i farta. Disse er for alvorlig off-piste . I tillegg har jeg 7 par langrennski, 5 av dem er tidligere toppmodeller. Det var nokre SJUKE pudderski Lenke til kommentar
Special P Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Bilder av mine nydelige K2 Seth. ski. Orka ikke finne fra katalog. Mål: 130-98-118, selvfølgelig med telemarksbindinger. uten tvil noen deilige ski.. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Lengde: 171 Med Look PX 12 Jib bindinger Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Her er mitt utstyr: Volkl mantra: Rottefella ntn og scarpa tx Elsker skiene mine, gleder meg masse til å begynne å gå toppturer med de. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Black Diamond Verdict med Rottefella Cobra R8. Godt fornøyd Endret 23. januar 2009 av strek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå