Gå til innhold

Vis dine ski her.

Anbefalte innlegg

Slik som emnetittelen sier så kan du vise dine ski her. :)

Bildene skal helst ikke være katalog-bilder, men går under tvil.

Skriv gjerne opp mål på skiene (lengde og bredde på endene og på midten).

Vis gjerne bider av sko og bindinger også + litt generell info.

beklager att jeg bruker katalog-bilde, men jeg gadd ikke begynne å ta bilder av skiene og legge de in på dataen.

jeg valgte disse skiene på grunn av at de duger både til jibbing og fri-kjøring (jeg driver med begge deler).

målene er: lengde:174 cm, bredde: tuppen:124mm, midten:85mm og baktuppen: 114mm. :)

post-147999-1216744317_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Blizzard titan eight

Må sei at eg har ikkje sånne bindingar på skia mine som vist på bildet, eg renn telemark ;) Eg er veldig fornøgd med skia, og så har dei twintip så eg kan køyre litt baklengs visst eg vil :D

post-153025-1218785249_thumb.jpg

Endret av assbear
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Dynastar "Nothing But Trouble".

Kjøpte de i en pakke på Coop OBS :blush: Første twintip skiene jeg hadde, og fortsatt har. De duger for meg, siden jeg fortsatt er i læreprosessen. Sliter med 360 på hopp, men det kommer seg. 180 er også et lite problem uten hopp. Men det er nok bare mental sperre. Uansett, så er det helt greie ski.

post-170389-1222527828_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg kjører Armada ARV, vanlig Head mojo binding. ARV er det beste skia jeg noen gang har kjørt! pudder, pist, park, preppa. you name it! syke ski som anbefales sterkt til de som kjører på hele fjellet. ikke like god i pipe.

Armada%20ARV-12-23-07-03-14.jpg

Salomon SPK støvell(ren jibbe støvvel)

29051361.JPG

Lenke til kommentar

post-90641-1223412064_thumb.jpg

Salomon 1080 CR LAB 181.

Salomon 1080 171.

Line Prophet 100 186.

Fischer RC4 SL.

Fischer RC4 GS.

Har også et par Line Sir Francis Bacon, et par Line Prophet 130 og et par Prophet 100 med randonee-bindinger.

Endret av Zerblat
Lenke til kommentar

Fin samling. Et par for enhver anledning, eller? :p

Selv har jeg et par Völkl AC Motion med Marker-bindinger. Ble kjøpt på salg nå i vår, så har ikke fått prøvd dem enda. Gleder meg som en unge til snøen. Skal se om jeg får opp noen bilder senere.

Det kan virke som om jeg er en av få som fremdeles har ski med en enkelt tupp, gitt.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar

Her er mine alpinski:

IMG_0927-1.jpg

Fra venstre: Atomic C7 med Atomic Device binding. Gamle men velholdte, funker best i preparerte løyper. Atomic Teledaddy med Rottefella Cobra 2 binding og oppbygningsplate. Bruker disse til toppturer, og litt i trekket. K2 Pontoon, husker ikke bindingene i farta. Disse er for alvorlig off-piste :D.

I tillegg har jeg 7 par langrennski, 5 av dem er tidligere toppmodeller.

Endret av inunf
Lenke til kommentar
Her er mine alpinski:

IMG_0927-1.jpg

Fra venstre: Atomic C7 med Atomic Device binding. Gamle men velholdte, funker best i preparerte løyper. Atomic Teledaddy med Rottefella Cobra 2 binding og oppbygningsplate. Bruker disse til toppturer, og litt i trekket. K2 Pontoon, husker ikke bindingene i farta. Disse er for alvorlig off-piste :D.

I tillegg har jeg 7 par langrennski, 5 av dem er tidligere toppmodeller.

Det var nokre SJUKE pudderski :dribble:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...