Stoltenberg Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hei! Ser at skjermkortet mitt kommer med en slik strømkabel: (Dette er ikke skjermkortet jeg har kjøpt, men ledningen er den samme, den til venstre på bildet.) Altså, strømkabelen er slik at den kan kobles til to strømkilder, men disse går sammen til ett tilkoblingspunkt på skjermkortet. Hvordan vet jeg om jeg trenger å koble til to strømkilder? Lenke til kommentar
gxi Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Du trenger nok ikke det med mindre du sitter med en MIST-supply el.l hvor du kan koble molexer til forskjellige utgangsrails (NB! Isåfall konverterer du to rails til èn, så det kan gå strøm imellom railene via den ledningen). Uansett har det nok ikke noe å si uansett. Sleng den på forskjellige ledninger fra PSUen om du har muligheten til det. Endret 22. juli 2008 av jonepet Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Det enkleste er bare å prøve. Hvis du har to strømkontakter ledig er det sikreste å kople til begge to. Hvis du bare kobler til en kan det hende systemet blir ustabilt. Eller at grafikkdriveren klager på for lite strøm. Edit: hør på jonepet Endret 22. juli 2008 av JAPCU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå