Pilot_ Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Fikk plutselig dilla på puslespill og kjøpte meg et nytt puslespill på 1000 biter, med bilde av New York i mørket, som jeg tenkte jeg skulle pusle litt på fremover. Er det flere som pusler en gang i blant, og kanskje har noen bilder av ferdigpusla puslespill? Isåfall, kom med dem. Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 ah... Lenge siden jeg har gjort... Kansje jeg skulle skaffe meg et igjen? men du hva gjør du med dem når du er ferdig? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 ah... Lenge siden jeg har gjort... Kansje jeg skulle skaffe meg et igjen? men du hva gjør du med dem når du er ferdig? Rammer dem inn og henger dem opp på veggen. Med riktig ramme så blir ikke det så verst faktisk.. Kjøp deg et. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg syntes faktisk det er ganske kjekt. Er flere år siden jeg har gjort det da. Men er utrolig avslappende. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Jeg syntes faktisk det er ganske kjekt. Er flere år siden jeg har gjort det da. Men er utrolig avslappende. Ja, kjekt å ha noe og gjøre på når man kjeder seg. Noen som har sett verdens største puslespill forresten? 428 x 157 cm Her er en worklog fra de på bildet over http://www.jigsawjungle.com/code/24kLifeBuildHistory.htm Endret 24. juli 2008 av Brød Lenke til kommentar
Birdbox Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Elsker å pusle, men har bare et puslespill Det pusler jeg omigjen og omigjen, men går ikke lei! Puslespill samenlignes jo ofte med meditering. Man får en fin ro i kroppen av å pusle Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Det er vel ikke noe problem, men selv tror jeg at jeg ikke hadde orket å sitte mange timer med et puslespill, for så og bare ødelegge det og begynne på nytt. Liker å ha dem på veggen. Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Leste overskriften 3 ganger og fikk teksten "Noen her som puler?" hver gang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå