Nidaroo Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Får stadig opp en boks om trojan varsel. Vet i grunn ikke hvorfor jeg får den opp hele tiden. Men den har level: Kristisk Og jeg vil først og fremst forsøke å finne ut hva og hvor den kommer fra. Kan beskrive den: ---------------------------------- Windows Firewall has detevted unauthorized, but unfortunately it cannot help you to remove viruses, keyloggers and other spyware threats that steal your personal information from your computer, including your Credit Card data and access passwords to the online resources you use. Name: Trojan-Downloader.Win32.Agent.bq Risk Level: Critical Network Location: Internett Description: The Trojan is captable of downloading and launching files from the Internett on the victim machine. It also downloads a program from the AdWare class the victim machine. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Kjør gjennom veiledningen i følgende post: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246. Loggene det spørres etter, poster du her i din egen tråd. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Får ikke fjernet dette, uansett hva jeg gjør. Ingen som vet direkte hva denne kommer av? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Post loggene som er laget etter at du kjørte gjennom veiledningen tidligere. Lenke til kommentar
Siege Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Får ikke fjernet dette, uansett hva jeg gjør.Ingen som vet direkte hva denne kommer av? Finnes jo en milliard virustilfeller. Tror ikke det er så mange som vet dirkete hvor det kommer fra og hva det kommer av. Du har nok bare fått et kjekt lite virus. Ville anbefalt deg å gå til posten som Norbat la ut for deg. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Får ikke fjernet dette, uansett hva jeg gjør.Ingen som vet direkte hva denne kommer av? Nei du får ikke fjernet dette,det er derfor vi må ha logger løsningen ligger der. Endret 24. juli 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Gjorde det enkelt. Resette dataen tilbake til produksjons tid, så alt ble fjernet. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Gjorde det enkelt. Resette dataen tilbake til produksjons tid, så alt ble fjernet Ja og du må innstalere mye på nytt. Viss du hadde postet loggene,ville du blitt kvitt dette fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå