Gå til innhold

Gode zombie-spill på pc?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sier bare: Zombie Shooter

Missionbasert spill sett skrått ovenfra der man går rundt i forskjellige områder og dreper horder, HORDER av zombier..snakker sånn 4-500 pr mission kanskje. Er hysterisk kult å fyre løs minigun midt inni 200 zombier som kommer sakte mot deg, men blodet spruter overalt.

screen5.jpg

Lenke til kommentar
Er det noe spesielt med Zombie Survival siden den er i Gmod? Mer aktiv bruk av fysikken feks?

Mhm. Flytte sofaer osv for å blokkere alle åpninger. Du kan også få en hammer og spikre ting fast i bakken, blandt andre ting.

Haha så utrolig gøy det må jeg teste! :D

Men hvor finner jeg det og hvordan får jeg spilt det? Må jeg kjøpe Garrys Mod?

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar
Er det noe spesielt med Zombie Survival siden den er i Gmod? Mer aktiv bruk av fysikken feks?

Mhm. Flytte sofaer osv for å blokkere alle åpninger. Du kan også få en hammer og spikre ting fast i bakken, blandt andre ting.

Haha så utrolig gøy det må jeg teste! :D

Men hvor finner jeg det og hvordan får jeg spilt det? Må jeg kjøpe Garrys Mod?

Half Life 2 og Garrys mod må kjøpes ja. Gmod koster bare rundt 10 dollar. Du burde også ha CS:S, for models og textures som brukes. Ellers blir alle ting rosa eller usynelig ><

Lenke til kommentar

WTF?! Kan man bruke HAMMER?! OMFG! Gief en server og spille på! Det høres UTROLIG tøft ut!

Lenke til kommentar

WTF?! Kan man bruke HAMMER?! OMFG! Gief en server og spille på! Det høres UTROLIG tøft ut!

NoXiousNet.com

Den offisielle zombie survival serveren

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Zombie Shooter med en gang jeg leste om det i PC Gamer UK. Har ikke angret. Det gir mye adrenalin å bare holde inne musknappen i 2 minutter med minigun, mens man sveiper rundt seg, og zombiene er så mange at de bare kommer uansett hvor mange man skyter. Du ser bare ammoen raser nedover og veit at den snart er tom, men har enda ikke drept mere enn halvparten, og alle kommer rett mot deg.

Er litt som scenen i Aliens med turretene som står i tunnellen. Når det er 3 kuler igjen etter flere minutter konstant skyting, og alle holder pusten, kommer det ikke flere aliens. Når det går sånn i ett sitter man og holder pusten, faktisk. Også bare "Puuuuuhh" når alle endelig er splatta utover rommet.

Kommer innimellom litt større zombier som skyter tilbake, da må man greie å dodge samtidig som man fokuserer musa på å skyte alle de andre også. Og noen mutanter som har dritmye hitpoints. Ofte kommer det et stort rom helt på slutten av en mission, der kanskje 300 zombier blokkerer veien til exit..sinnssykt morsomt, men også frustrerende når helten din går seg fast på en stol, eller slider rundt som om han går på is. Også er det små rotter som er plagsomme, de gnager på beina dine men ofte ser du dem ikke før det er 10 stk rundt deg pga den kornete grafikken. Da må du bare veive rundt med musa med et automatvåpen nesten. Skytezombiene tar også en stor del av HP'n din på hver treff, og man kan ikke spare på healthpacks, selv om de ligger rundt overalt.

Så det er bare å være aktiv og ikke stå bom stille når de kommer. I større rom ligger det også gjerne mye health packs rundt.

Kan også skyte alt av kasser og eksplosive tønner såklart, ligger masse stuff inn kassene. Omrisset lyser grønt så man lett får øye på dem.

Får bare mere og mere sjuke våpen etterhvert som man har råd til dem. Plasma Minigun? *check*

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...