Gå til innhold

Gode zombie-spill på pc?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er veldig glad i zombie-spill og zombie-filmer. Haken er at jeg ikke akkurat har mange rene zombie-spill, men det ønsker jeg å endre.

Følgende vet jeg om:

Dead Rising(forhåpentligvis ihvertfall)

Left 4 Dead

Land of the Dead

Dead Island

Som du kan se, er kun et av disse spillene ute på markedet. Så finnes det andre zombie-spill der ute? Ønsker helst at de ikke er helt utdatert.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er Land of the dead verdt å sjekke ut?

Du kan alltids laste nedZombie Panic som er en Half-life og Half-life 2 mod.

Du kan også prøve CS zombie mod

Men andre en de du allerede har nevnt så vet jeg ikke =| eneste som kommer litt nært er Resident evil 5 men der er det jo Las Plagas og ikke T-Virus lengre (T-virus = zombie)

Lenke til kommentar

Noen av oss elsker fortsatt gode, gamle Resident Evil-serien pre-RE4. ;)

Kommer Dead Rising til PC? Har bare hørt det kommer til Wii?

Ellers har vi jo Alone In The Dark 4: The New Nightmare. Kanskje ikke zombier, men bedre survival/horror til PC skal man lete lenge etter om man ser bort fra den idiotiske slutten. Men glem det nyeste AitD. ;)

Finner dere Silent Hill 1-3 til PC er det også definitivt verdt å skaffe, men dropp nr 4. :) Igjen, lite zombier, men meget bra survival/horror. :)

Lenke til kommentar

Land of the Dead: Road to Fiddler's Green er et knallspill dersom man ser bort i fra den noe slitte grafikken. Et lineært fps hvor zombier skal drepes ved hjelp av både skytevåpen såvel som slagvåpen. Et skikkelig lavbudsjettspill men med en herlig atmosfære. Anbefales til tross for forferdelig kritikk.

Lenke til kommentar

Okey, folkens. Takk for forslag og slikt, men dere raser litt utenfor hva jeg ønsker av spill her. Stalker, Doom og Postal er langt ifra skikkelig zombiespill. Ikke Alone in the Dark 4 heller(har hele serien).

Prøv å filtrere ut "spill som har zombier samt mange andre fiender" og "zombie-spill".

Jeg er forsåvidt helt enig med fargoth, Land of the Dead er et knallspill. Kjører igjennom det hvert år i slutten av desember. Beste juletradisjonen jeg vet om ;)

edit:

Skal se på dead frontier. Kan være morro.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...