MrVilla Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hei der. Hvordan kan jeg få utvidet en range med hjelp av en teller. Range("Q2").Select er utgangspunktet, men hvordan får jeg den til å bli for eksempel Range("Q2:Q8").Select? Jeg har en do until funksjon og når den er ferdig så har telleren kommet til en verdi og den verdien skal jeg bruke for å få flyttet et område nedover ved hjelp av selection.insert Er litt dårlig forklart men dersom det skulle være helt gresk så gi beskjed så skal jeg se om jeg får lastet opp et eksempel. Lenke til kommentar
Watvedt Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hei der. Hvordan kan jeg få utvidet en range med hjelp av en teller. Range("Q2").Select er utgangspunktet, men hvordan får jeg den til å bli for eksempel Range("Q2:Q8").Select? Jeg har en do until funksjon og når den er ferdig så har telleren kommet til en verdi og den verdien skal jeg bruke for å få flyttet et område nedover ved hjelp av selection.insert Er litt dårlig forklart men dersom det skulle være helt gresk så gi beskjed så skal jeg se om jeg får lastet opp et eksempel. Hei, Det kan du gjøre ved at du først deklarer radennr Dim intCompetenceRow As Integer intCompetenceRow = 27. `så setter du verdien til feks. rad 27 ChosenDep = Range("F" & intCompetenceRow).Value `her def. jeg området for ChosenDep intCompetenceRow = intCompetenceRow + 1 `kjører denne etter Else i Do while løkka you see`? Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Jeg tror jeg fikk det med meg:) takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå