Gå til innhold

Par spm. om Nokia 6300

Anbefalte innlegg

Det er mulig at svar på en del av disse spm finnes andre steder på forumet, men søkefunksjonen var ikke helt venn med meg...ikke så jeg noen tråder som hjalp meg da jeg bladde raskt gjennom heller.

- For SMS, kan man gjøre slik at man slipper å gå inn på "Valg -> meldingsdetaljer" for å se dato/tid SMSen ble sendt? Tenker på å få det først/sist i meldingen, som på en rekke andre telefoner..

- Hvis en har flere tema installert, kan en bruke et av dem og samtidig hente bakgrunn/skjermbeskytter fra et av de andre?

- Kjøpte med et 2GB minnekort som jeg har tatt i bruk, og ser ut til å funke helt fint. Har sett noen poster på forumet hvor brukere har sagt at de formaterer minnekortene sine. Er dette noe man må gjøre?

- Hvor kan jeg laste ned Microsoft sin MSN klient? Har netcom, men er ikke sugen på 49,- pr mnd da jeg kommer til å bruke det særdeles lite.

- Hvilket e-post program er det greieste?

- Er det noen andre must-have gratis programmer jeg bør skaffe? Har Opera Mini...

Takker for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

- Meldingsdetaljer får man kun ved å trykke seg inn i valgmenyen.

- Bakgrunnsbilder fra andre temaer kan som regel ikke brukes, men du kan selvsagt ha en valgfri bakgrunn uansett.

- Formatér minnekort hvis du får beskjed om det.

- Googlesøk, "IM nokia 6300"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...